کانال تلگرام کافه اپل
» » سورپرایز کافه اپلی: دانلود و نصب اپلیکیشن های کافه اپل از طریق دیوایس

سورپرایز کافه اپلی: دانلود و نصب اپلیکیشن های کافه اپل از طریق دیوایس

تاریخ :
نظرات : 89
  • 35

CafeApple QR Code

امروز در کافه اپل برای شما کاربران گرامی سورپرایز ویژه ای داریم. این امکان جدید که در عنوان پست نیز به آن اشاره شده در حالت آزمایشی قرار دارد. به این معنا که به کمک توییک و نرم افزار خاصی قابل استفاده است اما باید این نوید را به شما بدهیم که به زودی اپلیکیشن اختصاصی کافه اپل رونمایی خواهد شد که این امکان را در خود جای داده و بدون نیاز به نصب توییک، نرم افزار و یا حتی بدون نیاز به جیلبریک قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن از طریق دیوایس خواهید بود. بد نیست بدانید این روش برای اولین بار در میان سایتهای فارسی اپل معرفی گردیده است. شاید پیش خودتان فکر کنید همانند سیبچه خواهیم شد اما خیر. ما راه دیگری را انتخاب و در اختیار شما کابران قرار خواهیم داد. شما با دنبال کردن آموزش که در ادامه مطلب قرار خواهیم داد، قادر خواهید بود با اسکن QR Code، اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایید. همانطور که در پیش بیان کردیم این امکان را در اپلیکیشن اختصاصی کافه اپل نیز جای داده ایم که برای اولین بار این سرویس در اپلیکیشن های فارسی استفاده خواهد شد و اختصاصی کافه اپل می باشد و به ثبت رسمی رسیده است پس اگر توسعه دهنده و یا از مدیران سایتهای همسایه هستید خیال کپی برداری از این ایده را از سر خود بیرون کنید. این روش در انحصار کافه اپل و کاربران عزیز کافه اپل است. با ما همراه باشید تا آموزش را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

در ابتدا بد نیست در مورد QR Code بیشتر بدانید: QR Code چیست؟

 

برای شروع کار باید حتماً دیوایس خود را جیلبریک کرده باشید. پس از جیلبریک دیوایس، وارد سیدیا شده و سورس http://repo.hackyouriphone.org را Add کنید. پس از اضافه کردن سورس به بخش Search سیدیا بروید و توییک Safari Download Manager را جستجو و پس از یافتن نصب کنید. پس از اتمام نصب، دیوایس شما Respring می شود. پس از Respring شدن دیوایس، دوباره وارد سیدیا شوید و توییک iPA Installer را جستجو و نصب نمایید. این 2 توییک الزاماً باید نصب گردد تا لینکهای دانلود قابلیت دانلود و نصب از طریق دیوایس را داشته باشند.

پس از نصب توییک ها، نرم افزار QR Code را از لینک زیر دانلود کنید تا بتوانید کدهای داده شده را اسکن و به لینک تبدیل کنید.

دانلود نرم افزار QRafter Pro برای آیفون، آیپاد و آیپد

حال نرم افزار را نصب کنید و برای شروع کار یکی از لینکهای بازی یا نرم افزار موجود در کافه اپل به صورت کیو آر کد در آمده اسکن کنید. پس از اسکن کد و خوانده شدن توسط نرم افزار، گزینه هایی پیش روی شما ظاهر می گردد. شما گزینه Open URL in Safari را بزنید تا لینک از طریق سافاری دانلود گردد. البته هنگامی که قصد دانلود از سافاری را داشته باشید، از شما درباره مسیر ذخیره سازی سوال می شود که باید به دلخواه خود آن را تعیین و Download را بزنید.

 

تا اینجای کار اسکن کد و دانلود اپلیکیشن را پشت سر گذاشته ایم. تنها مرحله ای که باقی مانده، نصب اپلیکیشن است. برای نصب اپلیکیشن iPA Installer را که آیکون آن روی هوم اسکرین موجود است، بزنید تا اجرا گردد. حال به مسیری که فایل دانلود را ذخیره کرده اید رفته و روی فایل بزنید و سپس گزینه Install را انتخاب کنید.

از این پس برای هر پست یک کد QR در نظر گرفته شده است که با مراجعه به ادامه مطلب هر پست و ابتدای آن، می توانید کد را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن را اسکن و استفاده نمایید. 

به همین راحتی!

در صورت بروز هرگونه مشکل در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید.

**توجه: در صورتی که پس از نصب توییک Safari Download Manager، اپلیکیشن Safari کرش شد، می توانید به جای آن، توییک Chrome Downloader را نصب کنید. در این صورت هنگامی که کد را اسکن کردید، به جای انتخاب گزینه Open URL in Safari، از گزینه Open URL in Chrome استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اپلیکیشن مرورگر کروم را نیز باید روی دیوایس خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار Chrome برای آیفون، آیپاد و آیپد

منبع اختصاصی: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • iMobin
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:41
    1
    دمت گرم محمد جان
    • 1
  2. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:44
    2
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان
    • 0
  3. User Avatar
    • iMobin
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:50
    3
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:
    • 0
  4. User Avatar
    • Jjanpour
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:52
    4
    سلام !
    وقتي داره دان ميشه لاك اسكرين رو خاموش كني دان قطع مي شه !
    واسه اين مشكل راهي وجود داره؟
    • 0
  5. User Avatar
    • Amirtm79
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:52
    5
    ايبل
    قبلا هم ميشد از ديوايس دانلود كرد ولي الان راحت تره
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:57
    6
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:

    عاشق خودت و شیطونی کردنتم :love:
    • 0
  7. User Avatar
    • iMobin
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:58
    7
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:

    عاشق خودت و شیطونی کردنتم :love:

    دلخورم ازت :recourse:
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:58
    8
    نقل قول: Jjanpour
    سلام !
    وقتي داره دان ميشه لاك اسكرين رو خاموش كني دان قطع مي شه !
    واسه اين مشكل راهي وجود داره؟

    سلام
    این مشکل رو بررسی کردم، بهش برنخوردم کاربر عزیز
    شاید دیوایس شما این مشکل رو داره
    البته عیبی نداره، به زودی آپدیت خواهم کرد پست رو و مشکلات رو برطرف خواهم کرد
    • 0
  9. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 17:59
    9
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:

    عاشق خودت و شیطونی کردنتم :love:

    دلخورم ازت :recourse:

    WHY
    • 0
  10. User Avatar
    • iMobin
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 18:01
    10
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:

    عاشق خودت و شیطونی کردنتم :love:

    دلخورم ازت :recourse:

    WHY

    مطلب گٌلمو حذف کردی :recourse:
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 18:08
    11
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iMobin
    دمت گرم محمد جان

    خواهش می کنم مبین جان

    عاشق کافه اپلم و خودت :love: :love: :love: :love: :love:

    عاشق خودت و شیطونی کردنتم :love:

    دلخورم ازت :recourse:

    WHY

    مطلب گٌلمو حذف کردی :recourse:

    به خاطر مشکل سرور حذف شد
    • 0
  12. User Avatar
    • iMobin
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 18:11
    12
    iAdmin,
    پس دوباره مینویسمش laughing
    • 0
  13. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 18:19
    13
    عااااااااالیهههههه. همین الان امتحان می کنم... smile
    راستی از اپلیکیشن Scan هم میشه استفاده کرد. فکر کنم کار باهاش راحت تر باشه.


    یه مشکل: این توییک Safari Download Manager باعث کرش Safari من شد. iPA Installer هم نصب شد ولی چیزی اضافه نشد.
    • 0
  14. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 19:04
    14
    نقل قول: iParsa
    عااااااااالیهههههه. همین الان امتحان می کنم... smile
    راستی از اپلیکیشن Scan هم میشه استفاده کرد. فکر کنم کار باهاش راحت تر باشه.


    یه مشکل: این توییک Safari Download Manager باعث کرش Safari من شد. iPA Installer هم نصب شد ولی چیزی اضافه نشد.

    عجیبه
    همچین مشکلی برای من پیش نیومد
    روی ۳ تا دیوایس تست کردم
    بازم چک میکنن روی دیوایسهای دیگه، ببینم چی میشه
    • 0
  15. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 19:09
    15
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: iParsa
    عااااااااالیهههههه. همین الان امتحان می کنم... smile
    راستی از اپلیکیشن Scan هم میشه استفاده کرد. فکر کنم کار باهاش راحت تر باشه.


    یه مشکل: این توییک Safari Download Manager باعث کرش Safari من شد. iPA Installer هم نصب شد ولی چیزی اضافه نشد.

    عجیبه
    همچین مشکلی برای من پیش نیومد
    روی ۳ تا دیوایس تست کردم
    بازم چک میکنن روی دیوایسهای دیگه، ببینم چی میشه

    من همین یه دونه دیوایس رو دارم. مال فامیل هم که هیچ کدوم جیلبریک نیستن. حالا شاید روی 4s این طوریه.
    • 0
  16. User Avatar
    • ممد
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 19:59
    16
    سلام من نرم افزار ghollak -persian رو کرکشو لازم دارم
    قیمتش 3.49 دلاره :recourse:
    • 0
  17. User Avatar
    • milan
    • در تاریخ : 22 بهمن 1392 23:47
    17
    salam dostan man cidyam sources dare ama too kole sources khaliyan goshin iphone 5 hastesh version 6.0 rahe hali hast age hast lotfan rahnamaei konid
    • 0
  18. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 23 بهمن 1392 01:32
    18
    نقل قول: ممد
    سلام من نرم افزار ghollak -persian رو کرکشو لازم دارم
    قیمتش 3.49 دلاره :recourse:

    ما هیچ وقت نرم افزارای فارسی رو به خاطر حمایت از برنامه نویس های ایرانی کرک نمیکنیم،شما هم بهتره نسخه ی اورجینالش رو بخرید
    • 0
  19. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 23 بهمن 1392 01:38
    19
    پرچم کافه اپل بالاست،ما هم همه سربازای زیر پرچمیم.
    • 0
  20. User Avatar
    • iAmirHossein
    • در تاریخ : 23 بهمن 1392 01:58
    20
    یافتم،کسایی که باsafari download manager مشکل دارن،توییکchrome downloaderرو از همون سورس دانلود کنن،نصب کنن،فقط توی نرم افزارqrبه جایopen url in safari,ازopen url in chromeاستفاده کنند،بقیه ی مراحل هم همونجوری که محمد جون گفتش رو طی کنند.
    بعد از دانلود ازipa instalerاین مسیر رو دنبال کنید
    mobile>media>chrome
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا