کانال تلگرام کافه اپل

طرح مفهومی جالب iPhone Air

تاریخ :
نظرات : 20
  • 17

تیم طراحی SET Solution طرح مفهومی جدیدی با نام iPhone Air که از iPad Air الهام گرفته شده، طراحی و در اینترنت منتشر کرده اند. این آیفون که بسیار باریک است، در ضخیم ترین قسمت بدنه، تنها 3 میلیمتر قطر دارد و وزن آن 70 گرم است. روی این دیوایس فرضی، iOS 7 نصب شده است و دارای پردازنده قدرتمندی می باشد. سایز صفحه نمایش آن نیز 5 اینچ است و دوربین 10 مگاپیکسلی به همراه 2 فلش در پشت بدنه آیفون ایر خودنمایی می کند. بد نیست ویدیوی معرفی این طرح مفهومی را نگاهی بیندازید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیوی معرفی iPhone Air

 

منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • ehsanyasi
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 09:22
    1
    این الان از دستت بیوفته خورد شده که ! :recourse:
    • 0
  2. User Avatar
    • hasanhasanpoor
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 10:54
    2
    بینظیره حیف ای او اس دوست ندارم ولی معنی واقعی طراحی توی این گوشه هست ولی هیچ وقت ساخته نمیشه اپل عاشق تقارن هستش حاشیه ی بالا کمتر از پایینه اپل هیچ وقت همچین کاری نمیکنه
    • 0
  3. User Avatar
    • iReza
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 11:19
    3
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیران زحمتکش سایت
    ببخشید که سوالم ربطی به این پست نداره و یه پیشنهاد داشتم که یه فروم برای پرسشو پاسخ بزنید
    من به یه مشکلی بر خوردم که وقتی از ایتونز اپ دانلود میکنم بعد نصب باز نمیشه درحالی که قبلا اینجوری نبود و الان هم با اپ های کرک این مشکلو ندارم
    لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر
    • 0
  4. User Avatar
    • JokeR
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 11:25
    4
    HEHEHEHEHEHEHE , in gheyre momkene avalan apple hichvaght ghab az in ke website sho ba mahsoule jadidesh update kone tabligh barash nemizare badasham apple hich vaght ghable pakhshe mahsoulesh chizi ro lo nemide !!!
    • 0
  5. User Avatar
    • iReza
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 11:35
    5
    JokeR عزیز این تبلیغ نیست و فقط یه طرحه که میگه ما از اپل یه همچین چیزی میخوایم که برامون درست کنه
    • 0
  6. User Avatar
    • MiLadOoK
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 14:02
    6
    بچه ها شما توی دانلود کردن از app store به مشکل بر نمیخورین؟؟؟چی شده باز تحریم شدیم دانلود نمیشه!؟
    • 0
  7. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 15:11
    7
    ما که از خدامونه اپل همچین طرحی را بزنه ولی اپل خیلی خودخواه هست و دوست نداره که از طرح کس دیگه ای استفاده کنه،،به احتمال 99% همچین کاری را نمیکنه:-(((((
    • 0
  8. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 18:43
    8
    این نگه داشتنش تو دست خیلی سخته wink
    • 0
  9. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 20:58
    9
    نقل قول: ehsanyasi
    این الان از دستت بیوفته خورد شده که ! :recourse:


    سلام
    البته گوشی های آیفون به خاطر صفحات رتینا نسبت به گوشی هایی که از پنل های LCD گوریلا گلس و IPS استفاده میکنند سخت تر و مقاومتر هستند و باید در نظر گرفت همانطور که توی کانسپت ذکر شده که وزن گوشی تنها 70 گرم هست پس زمانه برخورد با زمین به خاطر سبک بودنش صدمه خیلی کمی میتونه ببینه
    • 0
  10. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 21:00
    10
    نقل قول: hasanhasanpoor
    بینظیره حیف ای او اس دوست ندارم ولی معنی واقعی طراحی توی این گوشه هست ولی هیچ وقت ساخته نمیشه اپل عاشق تقارن هستش حاشیه ی بالا کمتر از پایینه اپل هیچ وقت همچین کاری نمیکنه


    سلام
    دوست عزیز کمپانی اپل همیشه به دنبال بهترین و راحتی بوده ، گوشی ها و اسمارت فون های کمپانی اپل همگی خوش دست هستند ، تقارن!! یکم بی معنی هستش .. آرم کمپانی اپل یه سیب گاز زده هستش !!!
    • 0
  11. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 21:06
    11
    نقل قول: JokeR
    HEHEHEHEHEHEHE , in gheyre momkene avalan apple hichvaght ghab az in ke website sho ba mahsoule jadidesh update kone tabligh barash nemizare badasham apple hich vaght ghable pakhshe mahsoulesh chizi ro lo nemide !!!


    سلام
    دوست عزیز این ویدیو ها کانسپت هستند که اثر طراحانی خوش سلیقه هستش که با چاشنی اقراق این ویدیو هارو میسازند و همیشه هم مشاهده شده که توی کمپانی های مختلف تاثیرگذار بودن برای طراحان


    نقل قول: MiLadOoK
    بچه ها شما توی دانلود کردن از app store به مشکل بر نمیخورین؟؟؟چی شده باز تحریم شدیم دانلود نمیشه!؟


    سلام
    بعله دوست عزیز ، از دو _ سه هفته پیش به صورت نامحصوص خطا رو میشد توی ISP های مختلف دید که الان دیگه به صورت گسترده همه دارن با ارور 1009 اپل مواجه میشن ، پیشنهاد میکنم از اپیکیشن OPEN VPN استفاده کنید . اگر کمک میخواستی پیام خصوصی بده

    نقل قول: Pili Pili
    ما که از خدامونه اپل همچین طرحی را بزنه ولی اپل خیلی خودخواه هست و دوست نداره که از طرح کس دیگه ای استفاده کنه،،به احتمال 99% همچین کاری را نمیکنه:-(((((


    سلام
    سنسورهای اثر انگشت خیلی قبل تر از اینکه اپل ازش استفاده کنه توی کانسپت ها بود !!!
    البته اینو هم بگم بیشتر این کانسپت ها از طراحان بزرگ و معروف خود کمپانی ها هست که همدیگه رو به چالش بکشن ، که همین باعث رقابت میشه ...


    نقل قول: jfk
    این نگه داشتنش تو دست خیلی سخته wink


    سلام
    کاملا باهات موافقم ، ولی زیباییش یه چیز دیگس -)))
    • 0
  12. User Avatar
    • aliiiiiiiiiiiii
    • در تاریخ : 23 آذر 1392 21:58
    12
    سلام
    من جند وقطه كه ديكه رو ايبد جلبريك شده وقتي بازي ميريزم وقطي ميخاد وارد بازي بشه از بازي ميبره بيرون از جمله جي تي اي سن اندرس كه فقط رو ايبد حال ميده رو ايفون ريختم خوشم نيومد.
    ترو خدا بكين جي كارش كنم.
    ممنون
    • 0
  13. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 24 آذر 1392 15:08
    13
    تحریم اپل طبق معمول دوباره برداشته شد...!!!!
    • 0
  14. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 24 آذر 1392 17:08
    14
    آره خیلی خوشگه
    [quote][/quote] mr.feri
    • 0
  15. User Avatar
    • IPad1378
    • در تاریخ : 24 آذر 1392 21:12
    15
    سلام.آيا iOS device ها كابل OTG رو ساپورت ميكنند؟
    • 0
  16. User Avatar
    • برمک
    • در تاریخ : 25 آذر 1392 08:38
    16
    بنظرم که prototype مسخره ای اومد. مثلا دوربین پشت رو نگاه کنید ، لبه هاش زده بیرون. یعنی همش گیر می کنه به این ور اون ور.
    • 0
  17. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 25 آذر 1392 13:27
    17
    نقل قول: IPad1378
    سلام.آيا iOS device ها كابل OTG رو ساپورت ميكنند؟


    سلام
    دوست عزیز اسمارت فونهایی نظیر :

    Sony Xperia Z
    Sony Xperia SL
    Sony Xperia miro
    Sony Xperia go
    Sony Xperia acro S
    Sony Xperia U
    Sony Xperia P
    Sony Xperia S
    Sony Xperia T
    Sony Xperia TX
    Sony Xperia ion
    Sony Xperia V
    Sony Tablet S 3G
    Samsung Galaxy S4 zoom
    Samsung I9295 Galaxy S4 Active
    Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200
    Samsung I9505 Galaxy S4
    Samsung I9500 Galaxy S4
    Samsung I9502 Galaxy S4
    Samsung Galaxy S4 CDMA
    Samsung I9305 Galaxy S III
    Samsung I9300 Galaxy S III
    Samsung Galaxy S III T999
    Samsung Galaxy S III CDMA
    Samsung Galaxy S III I747
    Samsung Galaxy Tab 2 7.0 I705
    Samsung Galaxy Note I717
    Samsung Galaxy Note T879
    Samsung I929 Galaxy S II Duos
    Samsung I9100G Galaxy S II
    Samsung Galaxy S II X T989D
    Samsung Galaxy S II I777
    Samsung Galaxy Note N7000
    Samsung Galaxy S II HD LTE
    Samsung Galaxy S II T989
    Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch
    Samsung Galaxy S II LTE I9210
    Samsung Galaxy S II 4G I9100M
    Samsung I9100 Galaxy S II
    Samsung Galaxy Note II N7100
    Samsung Galaxy Note 8.0 N5100
    Samsung Galaxy Note 8.0 N5110
    Samsung Galaxy Note II CDMA
    Huawei Ascend P6
    Huawei MediaPad 7 Lite
    Huawei Ascend D1 XL U9500E
    Huawei Ascend D1
    Huawei Ascend D quad
    Huawei MediaPad S7-301w
    Huawei MediaPad

    فقط میتونند از کابل OTG بهره ببرند
    موفق باشید
    • 0
  18. User Avatar
    • alibist7