AppStore.ir
» » انتشار نسخه جدید سیبچه بدون نیاز به جیلبریک + آپدیت

انتشار نسخه جدید سیبچه بدون نیاز به جیلبریک + آپدیت

تاریخ : 1393.01.08
نظرات : 103
  • 89

Sibche 2 App

سیبچه اولین و تنها بازارچه App های دستگاههای اپل در ایران است. نسخه جدید این بازارچه روی دستگاههایی که جیلبریک نشده باشند نیز قایل نصب است. تنها کافیست نسخه iOS دستگاه شما 6 یا بالاتر باشد. دریافت و استفاده از آن بسیار آسان است، کافیست با دستگاه خود از اینجا بازدید کنید. حال تنها با چند کلیک به نرم افزارهای بازارچه که همواره در حال افزایش و به روزرسانی هستند دسترسی خواهید داشت.

فعالیت سیبچه کاملا قانونی است و هیچ نرم افزار فارسی بدون اجازه خالق آن بر روی بازارچه قرار نمیگیرد. همچنین هر نرم افزاری قبل از قرار گرفتن بر روی سیبچه بررسی می شود تا کیفیت و امنیت آن مورد تایید قرار گیرد. نسخه 2 سیبچه از نظر ظاهری نیز بسیار پیشرفت کرده و کار با آن راحت تر از پیش شده است. دسته بندیها و قابلیت جستجو، یافتن هر نرم افزاری را آسان می کند. بخشی هم در سیبچه جدید وجود دارد که می توانید در آن آخرین خبرهای مربوط به اپل را مشاهده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیبچه می توانید به اینجا سر بزنید.

اگر آیفون، آیپد یا آیپاد دارید سیبچه به کارتان خواهد آمد. بد نیست بدانید نصب و استفاده از آن کاملا رایگان است.

 

ویژگیهای سیبچه 2:

  • امکان نصب بر روی دیوایسهای جیلبریک نشده
  • تنها کانال توزیع برخی اپلیکیشن های فارسی به ویژه اپلیکیشن های سازمانی نظیر بانکها و ...
  • مدیریت آسان اپلیکیشن
  • امکان به روز رسانی اپلیکیشن های دانلود شده
  • امکان خرید به کمک کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

توجه: بسیاری از کاربران پس از نصب Certificate سیبچه 2 با ارور نا امن بودن آن مواجه می شدند که با تلاش تیم سیبچه این مشکل برطرف گردیده و هم اکنون می توانید از این سرویس رایگان و بی نظیر استفاده نمایید. همچنین از این پس در کافه اپل برای برخی از اپلیکیشن ها لینک سیبچه نیز قرار خواهد گرفت. با کافه اپل و تیم سیبچه همراه باشید. برای شما سورپرایزهای بسیاری داریم.

 

منبع: سیبچه

بازنشر اختصاصی: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • من هستم
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 00:57
    1
    اين روش اصلا ايمن نيست . چون پروفايلي كه نصب ميكنه امن نيست .
    • 1
  2. User Avatar
    • viticomon
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 02:05
    2
    سلام ادمین سوال دارم ؟؟؟؟
    آقا من الان دو روزه با اپل ایدیم از اپ استور نمیتونم برنامه بگیرم تو آیتیونز هم ساین این نمیشه می خواستم بدونم مشکل از سایته یا از اپل آیدی منه ؟
    • 7
    1. User Avatar
      • g.daal
      • در تاریخ : 5 مرداد 1397 05:47
      3
      واسه تحريماس اينجوره
      • 0
  3. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 02:13
    4
    سلام
    دوست گرامی در برخی از ISP ها با این مشکل مواجه هستیم که با آیتونز کنار نمیاد. به زودی این مشکلات برطرف میشه
    • 0
  4. User Avatar
    • nadder
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 08:30
    5
    ضمن تشکر
    ولی انتظار داشتیم زودتر این خبر رو بدین چون من چند روزه این برنامه هیجان انگیز رو مخصوصا والت رو در انجمن های دیگه دیدم و گرفتم
    • 2
  5. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 09:38
    6
    سلام
    دوست عزیز این خبر رو روز اول در فیسبوک کافه اپل منتشر کردیم و اطلاع دادیم که خبر تکمیلی به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.
    • 0
  6. User Avatar
    • میکائیل
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:23
    7
    سلام ادمین جان یه سوال چطورمیتونم سیبچه رو بریزم توگوشیم گوشیم جیلبریک نشده
    • 4
  7. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:24
    8
    نقل قول: میکائیل
    سلام ادمین جان یه سوال چطورمیتونم سیبچه رو بریزم توگوشیم گوشیم جیلبریک نشده

    سلام
    در متن خبر نحوه کار رو ذکر کردم دوست من
    • 0
  8. User Avatar
    • میکائیل
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:28
    9
    یه سوال دیگه ورژن گوشیم 7.3 است همین الان ورژن 7.4 اومد رو گوشیم اگه آبدیت کنم برنامه هام پاک نمیشن واینکه اپل آیدیم غیرفعال نمیشه ممنون میسم راهنماییم کنی
    • 0
  9. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:29
    10
    نقل قول: میکائیل
    یه سوال دیگه ورژن گوشیم 7.3 است همین الان ورژن 7.4 اومد رو گوشیم اگه آبدیت کنم برنامه هام پاک نمیشن واینکه اپل آیدیم غیرفعال نمیشه ممنون میسم راهنماییم کنی

    نه عزیزم، مشکلی پیش نمیاد :fellow:
    • 1
  10. User Avatar
    • میکائیل
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:37
    11
    wink اصل مطلبو الان گرفتم ممنونم ادمین جان
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 11:38
    12
    نقل قول: میکائیل
    wink اصل مطلبو الان گرفتم ممنونم ادمین جان

    خواهش می کنم smile
    • 1
  12. User Avatar
    • Aaasssee
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 13:36
    13
    سلام.با تشكر از سايت خوبتون.من اين برنامه رو نصب كردم بعد هر چيزي رو كه ازش دانلود ميكنم بعد از نصب أجرا نميكنه.لطفا راهنمايي كنيد.
    • 0
  13. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 15:04
    14
    سیبچه نرم افزار خوبیه اما بیشتر اپ های پولی اپ استور توش موجود نیست و فقط free ها هست. در این صورت بهتره از خود اپ استور دانلود کنم که؟!؟!؟!؟!؟!؟! :no:
    • 1
  14. User Avatar
    • ali88
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 15:40
    15
    اپ خيلي جالبيه.خيلي ممنون بخاطر همه زحمات. ولي برا اينكه يه حال و هواي تازه اي در اين اپلكيشن بيشتر بوجود بياد من پيشنهاد مي كنم يه سري كتابهاي epub فارسي و اختصاصا epub مثل رمان هاي بروز و جديد و كتابهاي تاريخي و ديوان هاي شعر و انواع اطلس ها كه اجراي ان در ايبوك كند نيستش در اين اپ قرار بدين كه بسته به موضوع مي تواند رايگان و يا پولي باشد . اولش هم ميتونه ايپاب كتاب فارسي استيو جابز باشه.
    سپاسگزارم
    • 0
  15. User Avatar
    • iMohamadreza
    • در تاریخ : 28 آبان 1392 23:18
    16
    نقل قول: من هستم
    اين روش اصلا ايمن نيست . چون پروفايلي كه نصب ميكنه امن نيست .

    بله دقیقا
    • 0
  16. User Avatar
    • M
    • در تاریخ : 30 آبان 1392 00:59
    17
    من هم بخاطر پروفايل دومي كه ميخواد نصب كنه استقاده نمي كنم!!
    • 0
  17. User Avatar
    • ArshamNm
    • در تاریخ : 30 آبان 1392 09:27
    18
    سلام محمد جان من اینو ریختم ولی برنامه های پولیو نمیتونم بریزم چرا
    • 0
  18. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 آبان 1392 09:49
    19
    نقل قول: arshamnm
    سلام محمد جان من اینو ریختم ولی برنامه های پولیو نمیتونم بریزم چرا

    سلام
    آرشام جان در حال حاضر این نسخه از سیبچه به تازگی راه اندازی شده و فعلاً اپ های رایگان رو قرار داده
    کمی باید بگذره تا کامل بشه
    • 0
  19. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 30 آبان 1392 10:05
    20
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: arshamnm
    سلام محمد جان من اینو ریختم ولی برنامه های پولیو نمیتونم بریزم چرا

    سلام
    آرشام جان در حال حاضر این نسخه از سیبچه به تازگی راه اندازی شده و فعلاً اپ های رایگان رو قرار داده
    کمی باید بگذره تا کامل بشه

    دستت درد نکنه. اما یه مشکلی هم داشتم. اونم این که برای نصب اپ ها باید یه پروفایلش رو تایید میکردم. اما بعد از تایید هم دوباره میخواد تایید کنم و اصلا نصب نمیکنه.
    • 0
  20. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 30 آبان 1392 10:08
    21
    نقل قول: Messi
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: arshamnm
    سلام محمد جان من اینو ریختم ولی برنامه های پولیو نمیتونم بریزم چرا

    سلام
    آرشام جان در حال حاضر این نسخه از سیبچه به تازگی راه اندازی شده و فعلاً اپ های رایگان رو قرار داده
    کمی باید بگذره تا کامل بشه

    دستت درد نکنه. اما یه مشکلی هم داشتم. اونم این که برای نصب اپ ها باید یه پروفایلش رو تایید میکردم. اما بعد از تایید هم دوباره میخواد تایید کنم و اصلا نصب نمیکنه.

    سلام
    پارسا جان این نسخه آزمایشی دارای یه سری مشکلاته. ممنون که میگید تا برطرف کنن برنامه نویسان
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا