کانال تلگرام کافه اپل

تابستان 2014 و احتمال معرفی آیفون 6

تاریخ :
نظرات : 12
  • 5

iPhone 6 Mockup

به نظر شما جالب نیست که بازار شایعات اپل بلافاصله پس از عرضه محصول جدید همیشه داغ است؟ همین چند روز پیش بود که اپل محصولات جدید خود را معرفی کرد که امروز دوباره شایعات جدیدی در فضای مجازی منتشر گردید که بد نیست شما هم از آن خبر داشته باشید. در این خبر آمده که Piper Jaffary یکی از آنالیزورهای Gene Munster طی یادداشتی اعلام کرده که اپل به احتمال بسیار زیاد آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگتری را در تابستان 2014 رونمایی خواهد کرد.

اخیراً ETNews نیز خبری را منتشر کرده که اپل قصد دارد صفحه نمایش 4 اینچی آیفون های خود را به 5 اینچ افزایش دهد. از طرفی دیگر Wall Street Journal اعلام کرده که اپل در آیفون های بعدی خود از صفحه نمایشهای 6 اینچی استفاده خواهد کرد. سایت خبری Ming-Chi Ku هم پافشاری بر این دارد که آیفون بعدی اپل صفحه نمایش 4.8 تا 5 اینچ دارد.

با این تفاسیر واقعاً تشخیص اینکه آیفون بعدی اپل چه سایزی خواهد داشت، بسیار سخت است و راهی جز دنبال کردن اخبار تا تابستان 2014 وجود ندارد. این را هم نیز بد نیست ذکر کنیم که اپل ست تلویزیونهای هوشمند و ساعت هوشمند خود را جدی کرده است و احتمالاً شایعات در این موارد، به وقوع خواهند پیوست.

 

منبع: iClarified

نظرات

  1. User Avatar
    • Challenger
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 11:20
    1
    سلام به همه دوستان. وقتی سایز آیفون اینقدر بزرگ بشه دیگه میشه آیپد و حالت ارگونومیک آیفون کم میشه و واسه کار کردن باهاش باید از دو دست استفاده کرد. به نظر من آیفون باید کوچیک و ظریف و خوش دست باشه. هر کس صفحه نمایش بزرگ بخواد آیپد که هست ...
    • 0
  2. User Avatar
    • omid_69
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 11:44
    2
    صفحه نمایش ایفون الان عالی هست نباید تغییر بدن
    • 0
  3. User Avatar
    • iMohamadreza
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 15:37
    3
    به نظر من ٤" عالي هست براي ايفون
    البته به نظر من احتمال داره به نام ايفون ٥ air باشه اسمش :D
    • 0
  4. User Avatar
    • IPad1378
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 16:03
    4
    از اين شايعات كه اپل زود زود محصول بده بيرون بود و آخرش درست درنيومدند.حالا يا بخاطر اينكه غلط بودن و يا اينكه اپل بعد از اينكه ديد انتقاد شده ديگه اين كار رو انجام نداد.

    راستى يك سوال:اين cookie كه ميگن يعنى چى؟
    • 0
  5. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 20:08
    5
    اگر اپل همچین کاری بکنه من خودمو دار میزنم...همون سر 5c هم که همچین کاری نکردم از صبر بسیار بالام بود...!!!
    • 0
  6. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 20:58
    6
    نقل قول: Pili Pili
    اگر اپل همچین کاری بکنه من خودمو دار میزنم...همون سر 5c هم که همچین کاری نکردم از صبر بسیار بالام بود...!!!

    به نظرت اپل به غیر از این کار چیکار میتونه بکنه؟ دیگه زمان استیو نیست که همش ایده باشه. مجبورن صفحه رو بزرگ کنن که طراحیش تکراری نشه.
    • 0
  7. User Avatar
    • Challenger
    • در تاریخ : 5 آبان 1392 23:30
    7
    نقل قول: IPad1378
    از اين شايعات كه اپل زود زود محصول بده بيرون بود و آخرش درست درنيومدند.حالا يا بخاطر اينكه غلط بودن و يا اينكه اپل بعد از اينكه ديد انتقاد شده ديگه اين كار رو انجام نداد.

    راستى يك سوال:اين cookie كه ميگن يعنى چى؟



    شما توی نت به هر صفحه یا هر چیزی که سر میزنی یه ردی ازش توی دیوایست سیو میشه که بار بعد سریعتر لود کنه یا ممکنه استفاده دیگه ای هم داشته باشه که میتونی از توی دیوایست پاکشون کنی که ردی ازت به جا نمونه. نمیدونم درست توضیح دادم یا اشتباه میکنم. از اساتید خواهش میکنم اگه اشتباه هست اصلاح بفرمایند. ممنون
    • 0
  8. User Avatar
    • IPad1378
    • در تاریخ : 7 آبان 1392 15:05
    8
    نقل قول: Challenger
    نقل قول: IPad1378
    از اين شايعات كه اپل زود زود محصول بده بيرون بود و آخرش درست درنيومدند.حالا يا بخاطر اينكه غلط بودن و يا اينكه اپل بعد از اينكه ديد انتقاد شده ديگه اين كار رو انجام نداد.

    راستى يك سوال:اين cookie كه ميگن يعنى چى؟



    شما توی نت به هر صفحه یا هر چیزی که سر میزنی یه ردی ازش توی دیوایست سیو میشه که بار بعد سریعتر لود کنه یا ممکنه استفاده دیگه ای هم داشته باشه که میتونی از توی دیوایست پاکشون کنی که ردی ازت به جا نمونه. نمیدونم درست توضیح دادم یا اشتباه میکنم. از اساتید خواهش میکنم اگه اشتباه هست اصلاح بفرمایند. ممنون

    ممنون بابت توضيح.
    • 0
  9. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 8 آبان 1392 19:20
    9
    سلام
    یعنی میاد اونروزی که آیفون پنج و دو دهم اینچی تو دستم باشه!؟ دیگه چی میخوام؟ باور بفرمایید تبدیل به یکی از آرزوهای بزرگم شده.
    • 0
  10. User Avatar
    • شایان
    • در تاریخ : 3 آذر 1392 19:53
    10
    جلبریک 7.0.3 کی میاد
    • 0
  11. User Avatar
    • ییییی
    • در تاریخ : 15 بهمن 1392 00:37
    11
    دوست عزیز شما هیجی از گوشیو این جور چیزا نمی فهمی
    • 0
  12. User Avatar
    • ALiReZaZ.App
    • در تاریخ : 27 فروردین 1393 08:53
    12
    سلام

    اگه صفه اش 5 اینچ باشه عالیه :>

    حداقل میتونیم فیلم راحتر ببینیم و بازی راحت تر انجام بدیم

    خدا کنه قیمتش فضایی نیباشه :)

    من خودم کلا اندروید بازم اما یه دفعه با ایفون 5 کار کردم همون موقعه فهمیدم که تو چه خوابی بودم

    اندرویدم بره با سی پیو 8 هسته ای رم 3 هنگشو کنه

    کیفیت ساخت اپل بسه در مقابل کل ساسمسونگ
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا