Andromedaa

اپل با ارزش ترین برند جهان شد

تاریخ : 1392.07.08
نویسنده : iAdmin
نظرات : 12
بازدیدها : 4251
  • 9

برند اپل

اپل به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شد، این رتبه بندی توسط Inter Brand صورت گرفته و حکایت از آن دارد که کوکاکولا پس از 13 سال جای خود را به کمپانی اپل داده و اکنون مقام اول این رتبه بندی نصیب اپل شده است.

ارزش برند اپل به 98.3 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال 2013 رشد 28 درصدی داشته است. گوگل نیز با رشد 34 درصدی رتبه دوم را کسب کرده، ارزش کنونی گوگل 93.3 میلیارد دلار است. در این لیست بلند بالا اسامی شرکتهای معتبری چون اپل، گوگل، مایکروسافت، سامسونگ، اینتل و IBM به چشم می خورد، بد نیست به لیست با ارزش ترین برندهای دنیا نگاه کنید.

معتبرترین برندهای جهان

 

منبع: 9To5Mac

نظرات

  1. User Avatar
    • hadi0060
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 13:36
    1
    بابا ایول اپل خودمون دمش گل گلی
    • 0
  2. User Avatar
    • parsa1377137777
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 15:30
    2
    آفرییییییییییییین
    شیررررررره
    پرچم بالاست
    • 0
  3. User Avatar
    • XblaX
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 15:43
    3
    البته یه مجله دیگه ام این رده بندی رو انجام میده به اسم BrandZ
    الان چند سالی هست که توی اون اپل اوله
    کلا اون مجله خیلی معتبر تر از inter brand هستش
    یه سر بهش بزنید خیلی اطلاعات جالبی توی اون مجله هست
    • 0
  4. User Avatar
    • arash.naderi97
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 15:49
    4
    سلام ببخشید این سوال رو اینجا میپرسم اما تا حالا جوابی نگرفتم
    خواهش میکنم جواب بدید

    میخواستم بدونم میشه از طریق نرم افزار ۲۵pp فایل shsh رو ذخیره کرد ؟؟؟
    از قسمت ست چپ تب ۱۲ وقتی کلیک کنیم یک قسمت باز میشه و در بالا باز گزینه هست وقتی اون رو انتخاب کنیم یک فایل با پسوند shsh ذخیره میشود که حجمش هم متناسب با همان حجمی هست که در برنامه tinyumberella است میباشد !!
    آیا از طریق این برنامه هم میتوان این کار را انجام داد ؟؟؟

    [center][img]http://www.uploadtak.com/images/j3121_1209314_468369789928.png[/img][/center]
    • 0
  5. User Avatar
    • ali_cloner
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 16:25
    5
    بابا ایول مبارکه
    تبریک میگم به همه طرفدارن apple
    :fellow:
    • 0
  6. User Avatar
    • mohamad amin
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 16:48
    6
    ایول بهترینی اپلللللللللللللللل
    • 0
  7. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 17:11
    7
    پرچم بالااااااااااااااااااااااااست <3

    نقل قول: arash.naderi97
    سلام ببخشید این سوال رو اینجا میپرسم اما تا حالا جوابی نگرفتم
    خواهش میکنم جواب بدید

    میخواستم بدونم میشه از طریق نرم افزار ۲۵pp فایل shsh رو ذخیره کرد ؟؟؟
    از قسمت ست چپ تب ۱۲ وقتی کلیک کنیم یک قسمت باز میشه و در بالا باز گزینه هست وقتی اون رو انتخاب کنیم یک فایل با پسوند shsh ذخیره میشود که حجمش هم متناسب با همان حجمی هست که در برنامه tinyumberella است میباشد !!
    آیا از طریق این برنامه هم میتوان این کار را انجام داد ؟؟؟

    [center][img]http://www.uploadtak.com/images/j3121_1209314_468369789928.png[/img][/center]


    بله میشه
    • 0
  8. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 17:16
    8
    نقل قول: arash.naderi97
    سلام ببخشید این سوال رو اینجا میپرسم اما تا حالا جوابی نگرفتم
    خواهش میکنم جواب بدید

    میخواستم بدونم میشه از طریق نرم افزار ۲۵pp فایل shsh رو ذخیره کرد ؟؟؟
    از قسمت ست چپ تب ۱۲ وقتی کلیک کنیم یک قسمت باز میشه و در بالا باز گزینه هست وقتی اون رو انتخاب کنیم یک فایل با پسوند shsh ذخیره میشود که حجمش هم متناسب با همان حجمی هست که در برنامه tinyumberella است میباشد !!
    آیا از طریق این برنامه هم میتوان این کار را انجام داد ؟؟؟

    [center][img]http://www.uploadtak.com/images/j3121_1209314_468369789928.png[/img][/center]

    در مورد این برنامه اطلاعات زیادی ندرام. بیشتر سروکارم با جیلبریک هست.
    • 0
  9. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 8 مهر 1392 17:53
    9
    سلام اومدم اين سايت تا اين خبر رو با خوشحالي به دوستان كافه بدم كه ديدم.....!!!!
    • 0
  10. User Avatar
    • mohel
    • در تاریخ : 9 مهر 1392 10:49
    10
    GZ
    aga in GLX ma garar bod besha pas chi shod?!?!?!?!?!?!
    • 0
  11. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 9 مهر 1392 23:09
    11
    بالاخره اپل از گوگل زد جلو....!!!!!
    • 0
  12. User Avatar
    • sahar khanoom
    • در تاریخ : 11 مهر 1392 10:20
    12
    ای ول به اپل. :winked:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا