کانال تلگرام کافه اپل

آیپد 12.9 اینچی اپل به واقعیت نزدیک می شود

تاریخ :
نظرات : 12
  • 10

آیپد 12.9 اینچی اپل

اخبار جدیدی منتشر شده که می گوید اپل در حال طراحی و تولید آیپدی با صفحه نمایش بزرگتر است، بر اساس گزارش روزنامه معتبر تایوانی United Daily News اپل برای اینکار با Quanta Computer همکاری جدیدی آغاز کرده است.

پیش از این وال استریت ژورنال طی گزارشی از ساخت آیپد 13 اینچی خبر داده بود. آیپد 13 اینچی که می تواند برای کارهای تخصصی تر مورد استفاده عکاسان و برنامه نویسان قرار گیرد شاید گزینه خوبی برای آینده آیپد باشد. از طرفی توسعه دهندگان نیز اپلیکیشن هایی مختص به این آیپد بزرگ طراحی خواهند کرد و برای ساخت برنامه دستشان بازتر می شود.

شایعه دیگری در رابطه به آیپد بزرگتر به گوش می رسد که زمان معرفی آن را حدودا شش ماه دیگر می داند.

تیم کوک سال 2014 را سال معرفی محصولات بزرگ اپل می داند، احتمال دارد آیپد بزرگتر با صفحه نمایش 12.9 اینچی نیز در این سال معرفی شود و آیفون با کمی بزرگتر شدن به صفحه نمایش 4.8 اینچی برسد.

نظر شما چیست؟ آیا آیپد بزرگتر برای کارهای تخصصی مناسب است ؟

 

منبع: 9To5Mac

نظرات

  1. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 13:43
    1
    دیگه بهمون ثابت شده اینا هیج کدوم شایعه نیست هرچی شایعه بود حقیقت پیدا میکنه wink
    • 0
  2. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 15:44
    2
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور
    • 0
  3. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 15:57
    3
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟
    • 0
  4. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 16:46
    4
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 17:58
    5
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره

    خب اگر کلا دیگه قصد جیلبریک ندارین میتونین از خود دیوایس آپدیت کنید. اما امکان داره دیگه اصلا نتونید جیلبریک کنید.
    • 0
  6. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 19:08
    6
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره

    خب اگر کلا دیگه قصد جیلبریک ندارین میتونین از خود دیوایس آپدیت کنید. اما امکان داره دیگه اصلا نتونید جیلبریک کنید.

    ميدونم ولى رو checking for update مى ماند اشنايام ميگن از جلبريكه
    • 0
  7. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 19:13
    7
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره

    خب اگر کلا دیگه قصد جیلبریک ندارین میتونین از خود دیوایس آپدیت کنید. اما امکان داره دیگه اصلا نتونید جیلبریک کنید.

    ميدونم ولى رو checking for update مى ماند اشنايام ميگن از جلبريكه

    من خودم 4S دارم و جیلبریکه ولی همچین مشکلی ندارم!
    • 0
  8. User Avatar
    • علی ناجی
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 19:57
    8
    دوستان من یه آیپد 3 سلولار شصت و چهار گیگ دارم . چند وقت پیش آیپد رو به یه دولوپر اپل دادم تا برام برنامه بریزه خودش گفت برنامه هاش دارای اپل آی دی نیستن و هم چنین نرم افزار های کرک هم نیستند
    حالا میخواستم بدونم آیا میشه از اپل آی دی خودم به عنوان مثال برای آی تیونز رادیو استفاده کنم یا ارور میده؟
    لطفا راهنمایی کنید.متشکّرم.
    • 0
  9. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 20:21
    9
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره

    خب اگر کلا دیگه قصد جیلبریک ندارین میتونین از خود دیوایس آپدیت کنید. اما امکان داره دیگه اصلا نتونید جیلبریک کنید.

    ميدونم ولى رو checking for update مى ماند اشنايام ميگن از جلبريكه

    من خودم 4S دارم و جیلبریکه ولی همچین مشکلی ندارم!

    من بد بختم كمك :recourse:
    • 0
  10. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 3 مهر 1392 20:32
    10
    خب شاید مشکل از سرعت اینترنت هست.
    • 0
  11. User Avatar
    • ipad5442
    • در تاریخ : 4 مهر 1392 10:43
    11
    به نظر من ساختن آیپد با این سایز بسیار عالی هست
    • 0
  12. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 4 مهر 1392 18:42
    12
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Heroes
    من نه ميتونم كارى كنم جلبريكم حذف بشه لطفا راهنمايى كنيد
    :recourse: :sad:
    غير از ريستور

    غیر از ریستور یه راه دیگه هم هست که بهش Reset Factory میگن. اما اصلا توصیه نمیشه. اگر از این روش استفاده بشه ممکنه Wi-Fi خراب بشه, دیگه کلا سیم کارت نخونه, و حتی کلا روشن نشه!!!!!!!
    حالا چرا میخواید این کار رو انجام بدید؟

    براى اپديت از طريق ايپد به ios7

    كسى چيزى به نام imodgame داره

    خب اگر کلا دیگه قصد جیلبریک ندارین میتونین از خود دیوایس آپدیت کنید. اما امکان داره دیگه اصلا نتونید جیلبریک کنید.

    ميدونم ولى رو checking for update مى ماند اشنايام ميگن از جلبريكه

    من خودم 4S دارم و جیلبریکه ولی همچین مشکلی ندارم!

    من بد بختم كمك :recourse:

    يه نفر كمك جون هركى دوست دارين :sad: :sad:
    كمك كنيد (جلبريكمو چگونه حذف كنم)
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا