کانال تلگرام کافه اپل

پیش فروش iPhone 5C در سایت اپل آغاز شد

تاریخ :
نظرات : 9
  • 5

iPhone 5c

بالاخره کنفرانس به پایان رسید و آیفون ارزان قیمت همانطور که از پیش می دانستیم، معرفی گردید. اپل شب گذشته امکان پیش خرید iPhone 5C را در سایت خود قرار داد تا کاربران و علاقه مندان در صورت تمایل از سایت پیش خرید را انجام دهند. شما نیز اگر امکانات مورد نظر برای خرید از سایت اپل را دارید، دست بجنبانید و هرچه سریعتر دیوایس زیبای خود را سفارش دهید.

گفتنی است در حال حاضر تعدادی از اپراتورهای آمریکا و کانادا پیش فروش را آغاز کرده اند که به شرح زیر می باشند:

آمریکا

● Apple
● AT&T
● Verizon
● T-Mobile
● Sprint

کانادا

● Apple
● Rogers
● Fido
● Bell
● Telus

امروز نیز در اپل استورهای استرالیا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و انگلستان پیش فروش آغاز خواهد شد.

 

منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 14:00
    1
    یه روز خوب میاد که "ایرانسل" هم طرف قرار داد اپل میشه و توی ایران هم پیش فروش میشه ، من دلم روشنه :))

    ایرانسل ! نع .. رایتل بهتره :)) 3g

    سایت اپل خیلی باحال شده .. هر دفعه که پنل مخصوص iphone 5c رو باز و بسته میکنی ، رنگ زمینه صفحه و گوشی عوض میشه ... خیلی باحاله :)))
    • 0
  2. User Avatar
    • richboy
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 15:07
    2
    زمان عرضه اپل تو ایران کی هست؟
    قیمتش چقدر میشه؟؟؟؟
    • 0
  3. User Avatar
    • APPLE GIRL
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 17:13
    3
    خواهشاً جواب بديد كى مياد تو ايران اگه جواب اين رو نديد من ديگه نميام تو سايت و قهر ميكنم بگيد خواهشاً
    • 0
  4. User Avatar
    • mh_asadi
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 17:24
    4
    باید حدود ۱ ماه دیگه باشه. قیمتشم باید اندازه iphone 5 باشه ولی چون تو ایران تازه میاد، قیمتش بالاست. دقیقا روند قیمتی iphone 5 رو حدس میزنم داشته باشه.
    • 0
  5. User Avatar
    • nikan
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 19:18
    5
    نقل قول: richboy
    زمان عرضه اپل تو ایران کی هست؟
    قیمتش چقدر میشه؟؟؟؟

    سلام خدا میدونه اگه یه حساب سر انگشتی کنی میبینی چیزی در نمیاد تا دست ما برسه قیمتش کهکشانی میشه خیالت راحت با یه وام گرفتن حله
    • 0
  6. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 20:31
    6
    نقل قول: richboy
    زمان عرضه اپل تو ایران کی هست؟
    قیمتش چقدر میشه؟؟؟؟


    سلام
    احتمالا تا نیه اول مهرماه
    قیمت هم که طبق معمول سرسام آور .. مثل اوایل ورود آیفون 5 شاید تا 5 میلیون هم بره اما رفته رفته قیمتش میاد پایین و جای قیمت ثابت 5 رو میگیره
    • 0
  7. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 23:16
    7
    پس بهتره این خبر رو هم نگاهی بندازین:
    http://gsm.ir/news/showNews.action?_id=22178
    • 0
  8. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 23 شهریور 1392 02:29
    8
    من هیچوقت اپل را به خاطر همچین کارش نمیبخشم…ولی اگه دیگه همچین کاری نکنه شاید ببخشمش!:-)))
    • 0
  9. User Avatar
    • APPLE GIRL
    • در تاریخ : 25 شهریور 1392 15:45
    9
    ببخشيدا اما فكر كنم داريد قيمت ها رو خيلى اشتباه ميگيد چون اين آيفون ارزان قيمته پس نميتونه هم قيمت آيفون معمولى باشه طبق اطلاعتون هم بايد بگم قيمت 300تا400دلاره يه چيزى حدود يك ميليون نه پنج ميليون
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا