کانال تلگرام کافه اپل

نگاهی نزدیکتر به iPhone 5S: پرچم سه رنگ اپل

تاریخ :
نظرات : 15
  • 23

iPhone 5S

همانطور که انتظار داشتیم اپل در کنفرانس 19 شهریور خود دو آیفون جدید معرفی کرد. نخست یک آیفون ارزان قیمت و از جنس پلی کربنات پلاستیک با نام iPhone 5C می باشد که از سخت افزار برادر بزرگتر خود iPhone 5 بهره برده است. اما دومی و محصول اصلی اپل iPhone 5S بود، فرصتی پیش آمد تا به شوالیه جدید اپل نگاهی نزدیک داشته باشیم.

اول این را با صراحت اعلام کنیم که تمامی ویژگیهای جدید iPhone 5S پیش تر بصورت شایعه و خبر لو رفته بود، بله شگفت زده نشدیم.

بیایید کمی صادق باشیم، تقریبا همه چیز را قبل از کنفرانس می دانستیم: آیفونی ارزان قیمت معرفی خواهد شد که iPhone 5C نام دارد و در رنگهای مختلف عرضه می شود. از طرف دیگر iPhone 5S نیز از پردازنده سریعتر، دوربین بهتر و سیستم تشخیص اثر انگشت ساخته شده است. اگر چه iPhone 5S به همراهی iOS 7 از طراحی اسپرت و رنگی تر بهره برده اما باید اعتراف کنیم که ...! بگذریم، با تصاویری تازه کمی نزدیکتر به سوگلی جدید اپل نگاه می کنیم.

 

iPhone 5S

 iPhone 5S با سه رنگ آمد: طلایی، نقره ای و خاکستری

 

دوربین iPhone 5S

 دوربین دوباره طراحی شده: 8 مگاپیکسل، دیافراگم F2.2 و یک فلش dual-LED

 

اپلیکیشن جدید نایک Nike+ Move

 اپلیکیشن جدید نایک Nike+ Move به کمک پردازنده حرکتی جدید M7 برای پیگیری حرکت

 

کیس برای iPhone 5S

کیس های جدید اپل برای iPhone 5S

 

FaceTime HD

در iPhone 5S از ویژگیهای جدید FaceTime HD لذت ببرید: عکس 1.2MP و فیلمبرداری 720HD

 

iPhone 5S خاکستری

 iPhone 5S خاکستری در یک شات

 

iPhone 5S نقره ای

 iPhone 5S نقره ای در یک شات

 

iPhone 5S طلایی

 iPhone 5S طلایی راست بود!

 

رنگبندی جدید آیفون

رنگبندی جدید آیفون: یک سنت شکنی به بزرگی تاریخ آیفون

 

برنامه های iOS 7

 برنامه های iOS 7 در iPhone 5S

 

آیفون طلایی

 آیفون طلایی

 

مرورگر Safari

 مرورگر Safari اپل با قابلیت جدید 3D Tab View

 

iPhone 5S طلایی

 نمایی کلی از iPhone 5S طلایی

 

سنسور تشخیص اثر انگشت

 برای دانلود اپلیکیشن دیگر نیازی به وارد کردن Apple ID و پسورد ندارید: از قابلیت تشخیص اثر انگشت استفاده کنید!

 

 

Touch ID

 با قابلیت جدید Touch ID امنیتی بالاتر را تجربه کنید.

 

کلید Home

 یک شات کلوز آپ از کلید باز طراحی شده Home و نمایی از سنسور اثر انگشت

 

آیفون طلایی اپل

 و یک نمای زیبا از آیفون طلایی اپل

 

منبع: IDB

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 18:36
    1
    این گزارش 100% کامل نبود. اگه میشه همه عکس های کنفرانس رو توی یک پست قرار بدید. خود کنفرانس تاثیر گذار تر خواهد بود. به هر حال ممنون. smile
    • 0
  2. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 18:42
    2
    سلام به همه
    دوستان ((باید اعتراف کنیم که ...)) نداره!!همه میدونن اپل اینطور گوشی میزنه.3gs شبیه 3g و 4s شبیه 4.اگه بخایم یگیم تازه 5s به اندازه ی 4s و 3gs شبیه به آیفون سری قبل خودش که یعنی 5نییست،بیشتر تغییر کرده.نمیدونم این کجاش ایراد داره؟!؟!لطفا کافه اپلی ها اینو نگن.این حرفا ماله سامسونگیان که دارن میسوزن.هی بهونه ی تغییر نکرده رو میارن!وقتی اومد تو بازار اونوقت این صحبتا تموم میشه
    امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم.ممنون از iAPPLE به خاطر این مطلب :love: :winked: :love:
    • 1
  3. User Avatar
    • امید اپل باز
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 19:41
    3
    سلام به همه دوستان ودستنکاران این سایت خوب وارزشمند
    من از دیشب با سایت خوب تون اشنا شدم واز نرم افزار ها تون استفاده کردم عالی ببببببببببببود دم تون گرم مطلب بعدی اگه امکان داره فرق اپل5 واپل جدید رو بفرمایید

    باز هم تشکر
    • 2
  4. User Avatar
    • saeed.pourrajabi
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 20:44
    4
    محمد عزیز سلام
    خسته نباشی
    یه سوال دارم
    من ورژن گوشیم 6.1.4 هستش وجلبریک نمیشه وبه همین خاطر یه برنامه پولی رو میخواستم از ایتیونز بخرم گیفت کارتم دازم و شماره اش رو هم وارد کردم وحالا که میخوام اینکارو انجام بدم اول اپل ای دی و پسورد رو میخواد وارد که میکنم یه پیغام میده که باید 2تا سوال رو که وقتی ای دیم رو ساختم جواب بدم ومنم الان یادم رفته میشه لطف کنی وبگی چکار باید بکنم ضمنا اون برنامه نیست یه مجله شکار وطبیعت هستش
    • 0
  5. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 21:07
    5
    فقط یه چیزی خیلی عجیبه!!!!!!!!
    دیشب اپل حرفی از ضد خش بودن iphone 5s نزد
    یعنی بازم مثل 5 خش پذیره!!! عجیبه که فکری به حال این قضیه نکرده
    من خودم 5 دارم و واقعا این تنها مشکل گوشیه :bully:
    • 0
  6. User Avatar
    • mohammad alizade
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 21:15
    6
    mAN mikhastam 2 rooze dige 5 begiram b nazare shoma dige man 5 nagiram?
    • 0
  7. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 21:29
    7
    نقل قول: UmaxX
    سلام به همه
    دوستان ((باید اعتراف کنیم که ...)) نداره!!همه میدونن اپل اینطور گوشی میزنه.3gs شبیه 3g و 4s شبیه 4.اگه بخایم یگیم تازه 5s به اندازه ی 4s و 3gs شبیه به آیفون سری قبل خودش که یعنی 5نییست،بیشتر تغییر کرده.نمیدونم این کجاش ایراد داره؟!؟!لطفا کافه اپلی ها اینو نگن.این حرفا ماله سامسونگیان که دارن میسوزن.هی بهونه ی تغییر نکرده رو میارن!وقتی اومد تو بازار اونوقت این صحبتا تموم میشه
    امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم.ممنون از iAPPLE به خاطر این مطلب :love: :winked: :love:

    ببخشید حالا میخواستم بدونم ایفون 5 که بعد 4s اومد چه تعغیر خاصی داشت؟!!!

    نقل قول: میلاد 68
    فقط یه چیزی خیلی عجیبه!!!!!!!!
    دیشب اپل حرفی از ضد خش بودن iphone 5s نزد
    یعنی بازم مثل 5 خش پذیره!!! عجیبه که فکری به حال این قضیه نکرده
    من خودم 5 دارم و واقعا این تنها مشکل گوشیه :bully:


    وقتی هیچی نگفته یعنی باز خش پذیری زیاد..... :am:
    • 0
  8. User Avatar
    • mohammad alizade
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 21:41
    8
    mishe lotfan iphone 5c ro ba iphone 5 mogayese konid rasty age iohone 5 c biyad bazar geymate iphone 5 payiin miyad? age garare payin biyad masalan chegadr miyad payiin?
    • 0
  9. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 22:04
    9
    نقل قول: mohammad alizade
    mishe lotfan iphone 5c ro ba iphone 5 mogayese konid rasty age iohone 5 c biyad bazar geymate iphone 5 payiin miyad? age garare payin biyad masalan chegadr miyad payiin?


    دوست عزیز 5 نگیر دیگه وایسا 5c بگیر ارزونتره همون سخت افزاره فقط بدنش پلاستیکیه
    • 0
  10. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 23:22
    10
    [quote=Pili Pili][quote=UmaxX]سلام به همه
    دوستان ((باید اعتراف کنیم که ...)) نداره!!همه میدونن اپل اینطور گوشی میزنه.3gs شبیه 3g و 4s شبیه 4.اگه بخایم یگیم تازه 5s به اندازه ی 4s و 3gs شبیه به آیفون سری قبل خودش که یعنی 5نییست،بیشتر تغییر کرده.نمیدونم این کجاش ایراد داره؟!؟!لطفا کافه اپلی ها اینو نگن.این حرفا ماله سامسونگیان که دارن میسوزن.هی بهونه ی تغییر نکرده رو میارن!وقتی اومد تو بازار اونوقت این صحبتا تموم میشه
    امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم.ممنون از iAPPLE به خاطر این مطلب :love: :winked: :love:[/quote]
    ببخشید حالا میخواستم بدونم ایفون 5 که بعد 4s اومد چه تعغیر خاصی داشت؟!!!

    آیفون 5 تغییر اصلیش اندازه ی صفحه و زیباییش بود که همین بس بود که دوباره فروشش رو داشته باشه.اینکه خیلی واضحه!!!باید از گوشی لذت برد!!!حتما که نباید مثله سامسونگ مشخصات گوشی جدید 2 برابر بشه!!!چه فایده!!!!نمیدونم چرا همه از یه گوشی جدید فقط انتظار دارن که مشخصاتش دهن پر کن باشه!!!کانفیگه آیفون دیگه از این بهتر نمیشه!آخه از این بهتر اصلا نیاز نیست.برندایه دیگه تازه به دوران رسیده ان فک میکنن فقط باید گوشی رو قوی تر کنن!
    • 0
  11. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 02:09
    11
    UmaxXعزیز شما در این مورد درست میگی ولی اگه سال دیگه iphone6 اومد شما حاضرید صفحه نمایشش را بزگتر کنه؟!
    اگر از طرفدار های خوش دست بودن اپل هستید مطمئنن میگفتید خیر…چون اگه اندازه گوشی بیشتر از این بشه دیگه ویژگی منحصر به فرد اپل که همون خوش دسترین اسمارت فون جهان هست به کلی نابود میشه…من میخوام بگم درسته شکل و ظاهر گوشی باید دارای تنوع باشه ولی حرف اصلی را سیستم وت کنولوژی های پیشرفته که مانند حسگر اثر انگشت و دوربین قدرتمند و پردازنده ها میزنند…مسلما خیلی ها قبول دارند که ایفون ۵ هیچ تعغیری نسبت به ایفون۴s نداشته،،چون دارای هیچ تکنولوژی جدیدی نبود ولی حداقل ۵s پیشرفت نسبتا خوبی داشته
    • 0
  12. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 12:07
    12
    نقل قول: Pili Pili
    UmaxXعزیز شما در این مورد درست میگی ولی اگه سال دیگه iphone6 اومد شما حاضرید صفحه نمایشش را بزگتر کنه؟!
    اگر از طرفدار های خوش دست بودن اپل هستید مطمئنن میگفتید خیر…چون اگه اندازه گوشی بیشتر از این بشه دیگه ویژگی منحصر به فرد اپل که همون خوش دسترین اسمارت فون جهان هست به کلی نابود میشه…من میخوام بگم درسته شکل و ظاهر گوشی باید دارای تنوع باشه ولی حرف اصلی را سیستم وت کنولوژی های پیشرفته که مانند حسگر اثر انگشت و دوربین قدرتمند و پردازنده ها میزنند…مسلما خیلی ها قبول دارند که ایفون ۵ هیچ تعغیری نسبت به ایفون۴s نداشته،،چون دارای هیچ تکنولوژی جدیدی نبود ولی حداقل ۵s پیشرفت نسبتا خوبی داشته


    سلام
    دیوایس من 4s هستش و زمانی که 5 اومد شاهد تغییراتی بود که منم دلم خواست :))
    اینجوری نیست که شما میگین آیفون 5 هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی نداشته ..
    اول اینکه چیپ 4s چیپ A5 هست که خودم ازش زیاد راضی نیستم چرا که هنوز با آخرین آپدیتی که براش اومد باز هم زمان بازی کردن به شکل محسوسی داغ میکنه ، چیپ 5 هم A6 هست که مشخصاتش توی بنچ مارک ها هست و حدود 4 برابر A5 سرعت پردازشش بیشتره
    همنطور که دوستمون هم اشاره کرد آیفون کمی بزرگتر شد که همراه با کم کردن وزن بود حدود 30 گرم
    رزولوشن 4اس در صفحه نمایش 960*640 هست ولی در 5 از 1130*640 بهره میبره
    دوربین جلو 4اس 3.0 مگاپیکسل هست یا به عبارتی VGA ولی در 5 1.2 مگا پیکسل
    دوربین جلو زمان فیلم برداری در 4 اس vga هست منتها در 5 با 720 پیکسل اچ دی فیلم برداری میکنه
    از لحاظ باطری هم آماده باری 5 حدود 240 ساعت هست و 4 اس 200 ساعت .. که توی این یه مورد جفتشون باید برن جلوی 4 لنگ بندازن چرا که در حالت آماده به کار 4 300 ساعت شارژ دهی میده :))

    پس با این تعاریف میبینیم که 5 اصلا تغییری نسبت به 4 اس نداشته :))))))))))
    • 0
  13. User Avatar
    • hadi
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 14:43
    13
    سلام به همه دوستان
    من بعد إز ديدن اين گوشي مي خوام برم و بخرم براي همين ipad3 خودم رو مي فروشم اگه كسي تمايل داره اعلام كنه
    با تشكر
    • 0
  14. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 22 شهریور 1392 13:53
    14
    نقل قول: hadi
    سلام به همه دوستان
    من بعد إز ديدن اين گوشي مي خوام برم و بخرم براي همين ipad3 خودم رو مي فروشم اگه كسي تمايل داره اعلام كنه
    با تشكر


    چنتا عکس ازش بگیر از پنل جلو ، عقب ، کناره برای تایید و صحت سلامت بدنه در صورت سالم بودن
    حدود قیمت ؟!
    • 0
  15. User Avatar
    • مهمان Mehdi
    • در تاریخ : 27 تیر 1395 12:41
    15
    سلام دوستان.من قصد دارم اپل 5s بخرم.فقط سوالم اینکه رنگ تو این سری از گوشی های اپل رنگ سفید همون نقره ای و رنگ خاکستری همون مشکیه؟چون رنگش خیلی برام مهمه.میخوام سفارش بدم ولی سر رنگش قاطی کردم.ممنون میشم یکی راهنماییم کنه.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا