کانال تلگرام کافه اپل
» » iPhone 5S مقابل Android: کدام یک برنده خواهد بود؟

iPhone 5S مقابل Android: کدام یک برنده خواهد بود؟

تاریخ :
نظرات : 30
  • 6

iPhone 5S

همانطور که اطلاع دارید پس از مدتها شایعات مختلف اپل دیروز در کنفرانسی ویژه از iPhone 5C و iPhone 5S خود رونمایی کرد. iPhone 5S از ویژگیهای قابل توجه و منحصر به فردی برخوردار است، از جمله می توان به سنسور اثر انگشت، پردازنده 64 بیتی A7 و دوربین باز طراحی شده اشاره کرد. اما جدای همه اینها iPhone 5S در مقابل گوشی های مطرح اندرویدی چگونه است؟ آیا آیفون جدید اپل باز بهترین اسمارت فون جهان می شود؟ در این پست قصد داریم پنج اسمارت فون جدید و مطرح Samsung Galaxy S4، LG G2، HTC One، Moto X، Xperia Z1 را در کنار iPhone 5S مقایسه کنیم و ببینیم کدام محصول بهترین اسمارت فون جهان است.

با نگاهی به جدول زیر، آیا iPhone 5S را بهترین اسمارت فون جهان می دانید، نظرتان را با کافه اپل در میان بگذارید.

 

منبع: androidauthority

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:22
    1
    با این 5s انده روید که باید بره غاز بچرونه. wink
    • 0
  2. User Avatar
    • محمدرضا
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:33
    2
    ولی به نظر من اندروید و مخصوصا اکسپریا زد 1 از همشون بهتره
    • 0
  3. User Avatar
    • SAalizadeh
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:46
    3
    با سلام
    من خودم عاشق اپل هستم
    ولی تو این مقایسه بجز سی پی یو و فینگر آی دی چیش از اون یکی ها بیشتره
    حداقل میتونست صفحه نمایشش رو بزرگتر بکنه و رزولیشن رو ببره بالا
    ....
    • 0
  4. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:46
    4
    فعلا باید امتحانش رو پس بده.همیشه آیفون در عمل بهتر از اون چیزیه که به نظر میاد و تو سایتا نوشته ولی نسبت به پیشرفت برند های ذیگه اپل چندان قوی عمل نکرده.نمیدونم والا.باید منتظر بود!! :belay: :what:
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:50
    5
    نقل قول: محمدرضا
    ولی به نظر من اندروید و مخصوصا اکسپریا زد 1 از همشون بهتره

    به نظر من z فقط به خاطر ضد آب بودن معروف شده وگرنه سیستمش به سامسونگ هم نمیرسه چه برسه به اپل! smile
    • 0
  6. User Avatar
    • 222amin
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 14:00
    6
    شما چند ساله اپل رو میشناسید؟؟ و نمیدونید که محصولاته اپلو رو کاغذ نمیشه مقایسه کرد...
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 14:01
    7
    اعداد و ارقام هیچ وقت مسبب راضی نگه داشتن کاربرا نبوده و توی عمل اکثرا درجا زدن !

    اعداد ارقا بالا واسه سامسونگ .. کیفیت و سرعت و پردازش سریعتر واسه اپل :))

    هنر اینه که سیستم عاملت کاملا با سخت افزارت مچ باشه و نهایت استفاده رو بتونی از پردازشگرت ببری که اپل همیشه توی این معقوله اول بوده ...
    • 0
  8. User Avatar
    • مسعود خوزستانی
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 14:07
    8
    سلام.یکی به من بگه قیمت ایفن 5اس تو ایران چند تومنه؟

    ترو خدا ج منو بدین
    • 0
  9. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:02
    9
    من همیشه ترفدار اپل بودم ولی دیگه الان کار سخت شده تک بودن اپل بخاطر سیتم عاملش بود ولی من به ios7 امیدی ندارم
    کارهای که تیم اپل داره انجام میده دردناکه مثل آیفون 5c
    داره میشه مثل بقه برند ها
    میترسم اپلم بشه مثل بلک بری و نابود بشه
    واقعا حیف ما هممون از idivice ها خاطره های خوبی داریم حیف که داره راه غلطی رو میره
    کاش جابز بود
    • 0
  10. User Avatar
    • parham club life
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:11
    10
    mohamad reza nazaret vaghean maskharas
    az barname LIV va LAC va VIL chi midooni?
    iOS saboktarin sistem amele jahane
    be hamin dalil CPU ghavi niaz nadare
    • 0
  11. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:31
    11
    نقل قول: میلاد 68
    من همیشه ترفدار اپل بودم ولی دیگه الان کار سخت شده تک بودن اپل بخاطر سیتم عاملش بود ولی من به ios7 امیدی ندارم
    کارهای که تیم اپل داره انجام میده دردناکه مثل آیفون 5c
    داره میشه مثل بقه برند ها
    میترسم اپلم بشه مثل بلک بری و نابود بشه
    واقعا حیف ما هممون از idivice ها خاطره های خوبی داریم حیف که داره راه غلطی رو میره
    کاش جابز بود

    شاید هم راهش خیلی غلط نباشه چون در 5S سنگ تموم گذاشته.
    نقل قول: مسعود خوزستانی
    سلام.یکی به من بگه قیمت ایفن 5اس تو ایران چند تومنه؟

    ترو خدا ج منو بدین

    شاید هم قیمت 5 باشه و شاید هم نجومی بره بالا.
    نقل قول: mr.feri
    اعداد و ارقام هیچ وقت مسبب راضی نگه داشتن کاربرا نبوده و توی عمل اکثرا درجا زدن !

    اعداد ارقا بالا واسه سامسونگ .. کیفیت و سرعت و پردازش سریعتر واسه اپل :))

    هنر اینه که سیستم عاملت کاملا با سخت افزارت مچ باشه و نهایت استفاده رو بتونی از پردازشگرت ببری که اپل همیشه توی این معقوله اول بوده ...


    100% باها موافقم.
    • 0
  12. User Avatar
    • محمد قاسمي
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:32
    12
    به نظر من تو اين جدول s4 از همشون بهتره ...آيفون امثال رديف...
    • 0
  13. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:45
    13
    نقل قول: مسعود خوزستانی
    سلام.یکی به من بگه قیمت ایفن 5اس تو ایران چند تومنه؟

    ترو خدا ج منو بدین



    3-4 ماهه اول تو ایران شاید برسه به 8 میلیون و نجومی بشه ولی بعدش اگه دلار همین قیمت باشه میشه مثله قیمتای 5
    • 0
  14. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 16:29
    14
    نقل قول: UmaxX
    نقل قول: مسعود خوزستانی
    سلام.یکی به من بگه قیمت ایفن 5اس تو ایران چند تومنه؟

    ترو خدا ج منو بدین



    3-4 ماهه اول تو ایران شاید برسه به 8 میلیون و نجومی بشه ولی بعدش اگه دلار همین قیمت باشه میشه مثله قیمتای 5

    چرا الکی میگی؟!!.....بچه مردم را نترسون!!.....منظور از نجومی یعنی نهایتا بشه 3.5 تومن ولی بعدش میاد پایین
    • 0
  15. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 17:10
    15
    نقل قول: Pili Pili
    نقل قول: UmaxX
    نقل قول: مسعود خوزستانی
    سلام.یکی به من بگه قیمت ایفن 5اس تو ایران چند تومنه؟

    ترو خدا ج منو بدین



    3-4 ماهه اول تو ایران شاید برسه به 8 میلیون و نجومی بشه ولی بعدش اگه دلار همین قیمت باشه میشه مثله قیمتای 5

    چرا الکی میگی؟!!.....بچه مردم را نترسون!!.....منظور از نجومی یعنی نهایتا بشه 3.5 تومن ولی بعدش میاد پایین


    نه ترسوندن نداره!!!آیفون 5 اوایلش تو شیراز 8میلیون و 300 تومن بود 64 GB!!!
    • 0
  16. User Avatar
    • kazem
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 17:43
    16
    با سلام
    به نظر بنده آیفون5 خیلی بهتره چون که با سخت افزار و سیستم عاملی ساده امکانات زیادی رو به کاربرش میده و همینطور خوشگلتر هم به نظر میرسه چون که جم و جورتر هستش.
    • 0
  17. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 18:14
    17
    نقل قول: kazem
    با سلام
    به نظر بنده آیفون5 خیلی بهتره چون که با سخت افزار و سیستم عاملی ساده امکانات زیادی رو به کاربرش میده و همینطور خوشگلتر هم به نظر میرسه چون که جم و جورتر هستش.


    سلام دوست عزیز.ممنون از نظرت
    ولی سخت افزار و سیستم عاملش که ساده نیس!! :what:
    همون سخت افزار و سیستم عامل آیفون 5 اشک رقیبا رو در اورد wink
    و دیگه اینکه ابعاد 5s با 5 فرقی نکرده که!
    خوشحال میشم شما هم به جمع کافه اپلی ها بپیوندید :love: :winked:
    • 0
  18. User Avatar
    • omid_69
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 18:21
    18
    اقا اپل یک محصول بینظیر من وقتی حرف از اپل و محصولات اندروید میشه فقط میگم همین که محصولات اپل کپی برداری نیست و اینکه مثل محصولات اندروید وابسته به گوگل نیست خودش شاهکاره و اگر گوشی های اندروید حرفی واسه گفتن دارن اول برن خودشونو از وابستگی در بیارن بعد بیان مدعی قدرت باشن .
    • 0
  19. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 18:48
    19
    نقل قول: omid_69
    اقا اپل یک محصول بینظیر من وقتی حرف از اپل و محصولات اندروید میشه فقط میگم همین که محصولات اپل کپی برداری نیست و اینکه مثل محصولات اندروید وابسته به گوگل نیست خودش شاهکاره و اگر گوشی های اندروید حرفی واسه گفتن دارن اول برن خودشونو از وابستگی در بیارن بعد بیان مدعی قدرت باشن .


    100% با شما موافق ام
    آخ که چه حرفای توپی زدی.ممنون :am: :love: :fellow:
    • 0
  20. User Avatar
    • عارف
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 19:18
    20
    ناموسا ایفون 5 64گیگ 8 ملیون بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    وقتی 5 8 میلیون بوده 5 اس ک دگ بقول این دوستمون نجومی میشه خخخخخخخخ :lol:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا