کانال تلگرام کافه اپل

نگاهی نزدیکتر به iPhone 5C: دنیای رنگی من!

تاریخ :
نظرات : 11
  • 5

آیفون ارزان قیمت iPhone 5C

اپل اولین اسمارت فون 64 بیتی دنیا iPhone 5S را معرفی کرد، پردازنده قدرتمند A7، دوربین دوباره طراحی شده و البته سیستم تشخیص اثر انگشت از ویژگیهای اصلی این ستاره جدید اپل است. اما برخلاف همه این سال ها که کنفرانس های زیادی را پشت سر گذاشته ایم، اپل دو آیفون را همزمان در یک کنفرانس معرفی کرد. آیفون دومی یک آیفون ارزان قیمت (بهتر است بگوییم میان قیمت) است، بله! تمامی حدس و گمانها مبنی بر معرفی آیفونی پلاستیکی و ارزان قیمت به واقعیت تبدیل شد.

iPhone 5C از اساس سخت افزار آیفون 5 تشکیل شده، بدنه آن از جنس پلی کربنات پلاستیک و قیمت آن کمتر از 100 دلار (قراردادی) است. مشخصه اصلی آیفون 5C رنگی رنگی بودن آن است، این آیفون در پنج رنگ سفید، قرمز، آبی، سبز و زرد به بازار می آید.

 رنگ ها در هماهنگی کامل با iOS 7: تجربه منحصر به فرد

 

ویژگیهای جدید در iOS 7 از سمت چپ: multitasking جدید، به اشتراک گذاری و Control Center 

 

 برنامه های جدید در iOS 7: شامل Photos, Weather, Camera

 

 آیفون قرمز و آبی با همراهی EarPods اپل

 

بیایید به دنیای رنگی رنگی آیفون 5C نگاهی کنیم:

 منبع: IDB

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • Mohsennn
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 12:27
    1
    سلام یه سوال مهم دارم از کجا بفهمم که آیفون 4 خودم آنلاک فکتوری بوده؟؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • Sana-m
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 12:40
    2
    وااااي عاليه!
    • 0
  3. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 12:46
    3
    بلاخره اسمارتیس اپلی هم ، رو نما شد!
    • 0
  4. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:00
    4
    نقل قول: Mohsennn
    سلام یه سوال مهم دارم از کجا بفهمم که آیفون 4 خودم آنلاک فکتوری بوده؟؟؟؟

    اگر جیل نیستی واز سیم کارت ایرانی استفاده میکنی...انلاک فکتوریه
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:01
    5
    نقل قول: mr.feri
    بلاخره اسمارتیس اپلی هم ، رو نما شد!

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    • 0
  6. User Avatar
    • بهزاد ولایی
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:46
    6
    سیاست یعنی این که گوشی سال قبل و از پلاستیک میزنه و 2 سال همون سخت افزار و میفروشه!!!!
    استیو فناوری رو به جلو رو با خودش برد این شروع مدلهای مختلف. ایفون هم میشه مثل باقی برندها!
    • 0
  7. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 14:56
    7
    دیگه اپل از خاص بودن در اومد دیگه اپلم شد مثل سامی پلاستیک :sad:
    • 0
  8. User Avatar
    • parham club life
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:15
    8
    aya 5C ham asar angosht ghabool mikone?
    ghaziye 4S chie ke roo site asli zade?
    shenidam pardazande 5C az 5 ghavi tare
    terekooooooondan
    • 0
  9. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 15:29
    9
    نقل قول: parham club life
    aya 5C ham asar angosht ghabool mikone?
    ghaziye 4S chie ke roo site asli zade?
    shenidam pardazande 5C az 5 ghavi tare
    terekooooooondan

    خیر اثر انگشت نمیخونه-پردازنده همونه(A6)
    • 0
  10. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 16:34
    10
    نقل قول: میلاد 68
    دیگه اپل از خاص بودن در اومد دیگه اپلم شد مثل سامی پلاستیک :sad:


    من خودم هم ناراحتم ولی از وقتی ایفون5c رونمایی شد دیگه گفتم کاری که شده،،نباید جلوی این سامسونگی های بی جنبه و برند های دیگه کم بیاریم...!!من با این که خوشم نمیاد از این مدل ولی تا تونستم پوزش را دادم تا یه وقت پا نگیرن!!!!!!!!!
    • 0
  11. User Avatar
    • روزبه
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 14:34
    11
    خوشم اوم اپل گند زد به نظرم مامان بابا ها باید برن برای بچه های 3-4 سالشون بخرن
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا