کانال تلگرام کافه اپل

شایعات درست بود! اپل آیفون ارزان قیمت معرفی کرد

تاریخ :
نظرات : 15
  • 13

iPhone 5C

اپل کنفرانس خود را آغاز کرد، بنظر می رسد تمامی شایعات در رابطه با آیفون های جدید به واقعیت می پیوندد. اپل iPhone 5C را در پنج رنگ سبز، سفید، آبی، قرمز و زرد معرفی کرد. این آیفون های جدید به همراه کیس عرضه می شوند، قیمت آیفون 5C بصورت قراردادی دوساله به ترتیب 16GB 99$ و 32GB 199$ است و قیمت قاب آن هم تنها 22 دلار است. گویا اپل با قدرت بازار ارزان قیمت را در دست می گیرد.

iPhone 5C از چیپ ست قدرتمند A6، نمایشگر رتینا ۴ اینچی، دوربین اصلی آن 8 مگا پیکسل و دوربین جلوی آن 1.9، گرافیک در حد کنسول و عمر باتری بسیار بالا از ویژگی های اصلی آن است. مجموعه اپلیکیشن های ساخت اپل مانند iWork، iPhoto و iMovie اپل به رایگان با این آیفون عرضه می شود 

 

منبع: The Verge

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 19 شهریور 1392 22:44
    1
    بد نیست ولی در مقابل 5s هیچچچچچچچچچچچچچی نیست!!!!! :love:
    • 0
  2. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 19 شهریور 1392 22:49
    2
    واقعا افتضاحه :am:
    • 0
  3. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 19 شهریور 1392 23:08
    3
    کجای استیو که آیفونتو به گند کشیدن :sad:
    • 0
  4. User Avatar
    • بهزاد ولایی
    • در تاریخ : 19 شهریور 1392 23:14
    4
    وقتی دست همه پر میشه بیشتر دلت میسوزه واسه پولی که تو 3 برابر کشورای دیگه میدی
    • 0
  5. User Avatar
    • tanhatarin
    • در تاریخ : 19 شهریور 1392 23:36
    5
    آقا 99 دلار بیاد ایران چند میشه؟

    آقا این گوشی 16 گیگش 99 دلاره بیاد ایران چند میشه؟الان ایفون 5 تو بازار 2.300 هست اونجا چند دلاره؟
    • 0
  6. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 00:59
    6
    tanhatarin جان الان ایفون۵ ۱۶گیگ،،۱۲۷دلار هست…خودت دیگه حساب کن!!
    • 0
  7. User Avatar
    • علی ناجی
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 01:35
    7
    جمع کنید بینم واس ما آدم شدن میگن دلمون اوف میشه اگه ببینیم بقیه ام دارن!اومدیمو یکی یه آیپد داشت میخواست آیفون داشته باشه باید چیکار می کرد؟ angry
    • 0
  8. User Avatar
    • tanhatarin
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 01:37
    8
    pili pili عزیز ممنون از جوابت.پس همچین ارزون قیمت نیست.با این حساب میشه حدوده 1.800
    • 0
  9. User Avatar
    • adidas
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 02:05
    9
    نقل قول: tanhatarin
    آقا 99 دلار بیاد ایران چند میشه؟

    آقا این گوشی 16 گیگش 99 دلاره بیاد ایران چند میشه؟الان ایفون 5 تو بازار 2.300 هست اونجا چند دلاره؟

    99 دلار نیست,,,
    اون قیمت لاک هستش
    آنلاکش فک کنم ۵۵۰ دلار هست

    نقل قول: Pili Pili
    tanhatarin جان الان ایفون۵ ۱۶گیگ،،۱۲۷دلار هست…خودت دیگه حساب کن!!

    کی گفته؟ :)))))
    ۵ از ۶۵۰ شروع میشه قیمتش
    • 0
  10. User Avatar
    • Pili Pili
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 02:23
    10
    نقل قول: adidas
    نقل قول: tanhatarin
    آقا 99 دلار بیاد ایران چند میشه؟

    آقا این گوشی 16 گیگش 99 دلاره بیاد ایران چند میشه؟الان ایفون 5 تو بازار 2.300 هست اونجا چند دلاره؟

    99 دلار نیست,,,
    اون قیمت لاک هستش
    آنلاکش فک کنم ۵۵۰ دلار هست

    نقل قول: Pili Pili
    tanhatarin جان الان ایفون۵ ۱۶گیگ،،۱۲۷دلار هست…خودت دیگه حساب کن!!

    کی گفته؟ :)))))
    ۵ از ۶۵۰ شروع میشه قیمتش

    adidas عزیز منظورم لاک شدش بود....این قیمتی که گفتی برای انلاک ها بود،،این قیمتی که تو کنفرانس هم گفتن مخصوص ایفون لاک شده بود،طبق گفته tanhatrrin ایفون 5c حدودا 1.800 هست
    • 0
  11. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 10:43
    11
    نقل قول: میلاد 68
    واقعا افتضاحه :am:

    نقل قول: میلاد 68
    کجای استیو که آیفونتو به گند کشیدن :sad:

    ابروی هرچی اپله رو برد!!
    • 0
  12. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 12:57
    12
    من یکی که دلیل این همه ناله و بدبینی رو نمیفهمم !
    خوب کسی مجبور نکرده شمارو که برید پلاستیکی بخرید !
    من هم خودم اوایل مخالف سرسخت بودم ولی یکم منطقی تر به قضییه که نگاه کنید ، اپل با این کار تعداد کاربرای خودشو بیشتر میکنه و توی این رسته از اسمارت فون ها میشه رقیب سرسخت برای دیگر برندها!

    خیلی جالبه اتفاقا همون سخت افزار 5 با یه بدنه پلاستیکی که صد در صد مرغوب هست با قیمتی پایین!
    سامسونگ و ال جی که پلاستیکی هستن در برابر این سخت افزار و این قیمیت نابود میشن !!!

    حدس میزنم محصولات بعدی اپل توی اسمارت فونها ، آیفون 5 اس پلاستیکی میشه ، آیفون 6 آلومینیومی
    • 0
  13. User Avatar
    • بهزاد ولایی
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 13:45
    13
    سیاست یعنی این که گوشی سال قبل و از پلاستیک میزنه و 2 سال همون سخت افزار و میفروشه!!!!
    استیو فناوری رو به جلو رو با خودش برد این شروع مدلهای مختلف. ایفون هم میشه مثل باقی برندها!

    نقل قول: علی ناجی
    جمع کنید بینم واس ما آدم شدن میگن دلمون اوف میشه اگه ببینیم بقیه ام دارن!اومدیمو یکی یه آیپد داشت میخواست آیفون داشته باشه باید چیکار می کرد؟ angry


    تو اول حرف و بفهم بعد طرز فکرتو رو کن!
    • 0
  14. User Avatar
    • pouya samsung
    • در تاریخ : 23 شهریور 1392 16:10
    14
    نقل قول: tanhatarin
    آقا 99 دلار بیاد ایران چند میشه؟

    آقا این گوشی 16 گیگش 99 دلاره بیاد ایران چند میشه؟الان ایفون 5 تو بازار 2.300 هست اونجا چند دلاره؟

    سلام اگه دلار 3500 باشه و هزینه ی مالیت و گمرک و ... نخوره میشه 3465000
    کمتر از پانصد هزار تومان
    • 0
  15. User Avatar
    • unike