Andromedaa

نسخه اصلی iOS 7 را 27 شهریور دانلود کنید

تاریخ : 1392.06.20
نویسنده : iAdmin
نظرات : 12
بازدیدها : 4329
  • 13

آی او اس iOS 7

کنفرانس 19 شهریور اپل با همه حرف ها و حدیث ها به پایان رسید، تیم کوک ابتدا در مورد iTunes آمار و ارقامی را ارایه کرد و پس از آن کریگ به روی استیج آمد و از قابلیت های جدید هفتمین iOS صحبت کرد. اپل اعتقاد دارد که iOS 7 به زودی به پرطرفدارترین سیستم عامل برای اسمارت فون ها تبدیل می شود. در این کنفرانس دو آیفون جدید معرفی شده که برنامه های ساخته شده توسط اپل نظیر iMovie، iPhoto و iWork را بطور پیش فرض خواهد داشت.

اپل در این کنفرانس تاریخ ارایه نسخه اصلی iOS 7 را 18 سپتامبر (چهارشنبه 27 شهریور) اعلام کرد. همانطور که در خبرها منتشر کردیم اپل پس از کنفرانس iOS Gold Master را برای توسعه دهندگان معرفی کرد تا اپلیکیشن های خود را با iOS 7 سازگار کنند. به نظر می رسد بهتر است کمی صبر کنید و هفته آینده نسخه نهایی iOS 7 را امتحان نمایید. iOS 7 بر روی آیفون 4 و بالاتر، آیپد 2 و بالاتر و آیپاد تاچ 5 قابل نصب است.

امروز AllThingsD طی گزارشی احتمال اینکه بسته به روز رسانی برای Apple TV در تاریخ 18 سپتامبر منتشر می شود.

 

منبع: iClairifed

توجه

برای هرگونه سوال در مورد این مطلب یا موارد دیگر در زمینه موبایل، می توانید با همکاران ما در "موبایل کمک" تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور : 9099071015 ( بدون پیش شماره و از تلفن ثابت )

تماس از استان تهران : 9092305296 ( بدون پیش شماره و از تلفن ثابت )

تبلیغات

نظرات

  1. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 19:43
    1
    دوستان اگه بیاد حجمش چقدره؟اونایی که ios 7 beta رو دانلود کردن حجمش چه قدر بوده؟!
    • 0
  2. User Avatar
    • iShervin
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 20:02
    2
    به نظرتون خوبه بچه ها دانلود کنیم ؟ من زیاد از ایکون هاش خوشم نمیاد ولی باید قدرت بالاتری داشته باشه

    اینو نصب میکنیم بعد جیلبریک 6.1.3 میاد بعد 7 نداره . نمیدونم دانلود کنم یا نه ؟ موندم سر خودم معطل :DD::D:DD:D::D:D:D
    • 0
  3. User Avatar
    • Aarash
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 20:13
    3
    سلام
    من رو گوشیم رو جیلبریک کردم (6.0.1). باید چیکار کنم تا وقتی ios 7 اومد بتونم آپدیت کنم ؟!
    میشه یه توضیح بدید. خیلی ممنون میشم.
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 20:14
    4
    نقل قول: UmaxX
    دوستان اگه بیاد حجمش چقدره؟اونایی که ios 7 beta رو دانلود کردن حجمش چه قدر بوده؟!

    معمولا دور و بر 1 گیگ هست.
    نقل قول: iShervin
    به نظرتون خوبه بچه ها دانلود کنیم ؟ من زیاد از ایکون هاش خوشم نمیاد ولی باید قدرت بالاتری داشته باشه

    اینو نصب میکنیم بعد جیلبریک 6.1.3 میاد بعد 7 نداره . نمیدونم دانلود کنم یا نه ؟ موندم سر خودم معطل :DD::D:DD:D::D:D:D

    منتظر جیلبریک 7 بمونید بعد آپدیت کنید.
    • 0
  5. User Avatar
    • hamidrezaph
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 20:51
    5
    سلام چطور ميشه اپديت كرد
    • 0
  6. User Avatar
    • iMohamadreza
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 23:21
    6
    راستی یه سوال!
    چرا تو این کنفرانس از iPod خبری نبود؟
    • 0
  7. User Avatar
    • 2010Elyas
    • در تاریخ : 20 شهریور 1392 23:21
    7
    جیلبریک ios7 کی میااااااد؟
    بابا اینایی که جیلبریک میکردن که کنار کشیدن :(((
    • 0
  8. User Avatar
    • رضا همایونفرد
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 01:13
    8
    نمیخوام از جیلبرگ بد بگم اما رو ایفون من خوب جواب نداد کلی دستگاهم قات زد و مجبور شدم بیخیال شم اما رو ایپد بخوبی جواب داده نمیدونم داستان چیه!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • iMohamadreza
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 01:38
    9
    سلام! میشه بگین چه جوری میشه به ios7 GM آپ کرد؟
    تا قبل از 18 SEP میتونم بعد از رفتن به 7 به 6 برگردم؟
    مرسی
    • 0
  10. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 11:35
    10
    نقل قول: iMohamadreza
    راستی یه سوال!
    چرا تو این کنفرانس از iPod خبری نبود؟


    سلام
    احتمالا در نوامبر همراه با آیپد جدید رونمایی میشه ...

    نقل قول: 2010Elyas
    جیلبریک ios7 کی میااااااد؟
    بابا اینایی که جیلبریک میکردن که کنار کشیدن :(((


    خبرهایی که تا به حال منتشر شده در حال کار روی پروژه جلیبریک ios7 هستن ، تا حدود 40_50 روز آینده نتیجه مشخص میشه


    نقل قول: رضا همایونفرد
    نمیخوام از جیلبرگ بد بگم اما رو ایفون من خوب جواب نداد کلی دستگاهم قات زد و مجبور شدم بیخیال شم اما رو ایپد بخوبی جواب داده نمیدونم داستان چیه!!!


    سلام
    شما از معدود افرادی هستی که با جلیبریک مشکل نقص فنی پیدا کردید
    میشه بگید دستگاهتون چه ایرادی پیدا کرده ؟
    شاید ایراد از جای دیگست دوستان بتونن کمکتون کنن
    • 0
  11. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 21 شهریور 1392 11:45
    11
    نقل قول: رضا همایونفرد
    نمیخوام از جیلبرگ بد بگم اما رو ایفون من خوب جواب نداد کلی دستگاهم قات زد و مجبور شدم بیخیال شم اما رو ایپد بخوبی جواب داده نمیدونم داستان چیه!!!

    بعضی وقتا اشکالاتی در جیلبریک روی آیفون 3gs پیش میاد.و یا این که این مشکل به یکی از باگ های ios 5.0.1 مربوط میشه که در 5.1.1 حل شده. اگر هیچ کدوم از اینها مشخخصات آیفون شما نیست فکر میکنم مشکل از جای دیگه ای باشه. و یا این که جیلبریک ناقص بوده.
    • 0
  12. User Avatar
    • 3zmi
    • در تاریخ : 28 شهریور 1392 17:50
    12
    نقل قول: UmaxX
    دوستان اگه بیاد حجمش چقدره؟اونایی که ios 7 beta رو دانلود کردن حجمش چه قدر بوده؟!

    752mg
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا