Andromedaa
» » مایکروسافت اپلیکیشن XBOX Music را برای آیفون معرفی کرد

مایکروسافت اپلیکیشن XBOX Music را برای آیفون معرفی کرد

تاریخ : 1392.06.18
نویسنده : iAdmin
نظرات : 16
بازدیدها : 5662
  • 16

سرویس XBOX Music برای آیفون آیپاد

مایکروسافت اپلیکیشن XBOX Music را برای آیفون و آیپاد معرفی کرد، اکنون به هزاران آهنگ از طریق این برنامه دسترسی دارید. این اپلیکیشن برای دسترسی به XBOX Music نیاز به یک اتصال اینترنت دارد اما مایکروسافت اعلام کرده که در به روز رسانی های بعدی استفاده آفلاین از این برنامه امکان پذیر خواهد شد.

همواره و همیشه با XBOX Music به آهنگهای مورد علاقه خود دسترسی دارید، اکنون می توانید با یک حساب کاربری، XBOX Music را در آیفون، اندروید، XBOX ، ویندوز 8 و ویندوز فون 8 داشته باشید. سرویس ایکس باکس موزیک در واقع چیزی شبیه به iTunes Radio اپل است و شما سه روش برای استفاده از این سرویس پیش رو دارید، میتوانید با پرداخت مبلغی بصورت ماهیانه از این سرویس استفاده کنید. البته امکان استفاده رایگان برای یکماه نیز وجود دارد و روش آخر استفاده از این سرویس خرید آهنگ است.

رادیوی اپل تحت عنوان iTunes Radio بصورت رسمی همین هفنه همراه با iOS 7 برای کاربران عمومی می شود. رادیوی اپل سرویسی مشابه به XBOX Music ارائه می کند. به نظر شما کدام یک پیروز میدان خواهد بود؟

رادیوی اپل پخش آهنگ را به همراه آگهی بصورت رایگان امکان پذیر می کند، امکان استفاده بدون محدودیت نیز وجود دارد کافیست سالیانه 24.99 پرداخت کنید تا از شر هرگونه آگهی خلاص شوید و همچنین انتظار می رود iTunes Radio را در iOS، مک، Apple TV و PC داشته باشیم.

استفاده از سرویس پخش آهنگ مایکروسافت برایتان گرانتر آب می خورد چرا که باید ماهیانه 10 دلار و یا سالیانه 100 دلار پرداخت کنید.

  • استریم آهنگ بدون پخش آگهی
  • اضافه کردن آهنگ های خود به این برنامه برای استفاده در دیوایس های دیگر
  • ایجاد لیست پخش (PlayList) و همگام سازی آن در ایکس باکس، آیفون و ویندوز 8
  • امکان دسترسی به ایستگاههای رادیویی (artist based)
  • تجربه رابط کاربری بسیار زیبا و هنرمندانه
  • امکان دانلود آهنگ مورد علاقه (به زودی)
  • پشتیبانی از آیفون 5

 دانلود از آیتونز: 8.8 مگابایت

 نسخه نرم افزار: Ver. 1.0

 فعالسازی: رایگان

 سیستم عامل: iOS 6.0 و بالاتر

 سازگاری: iPhone, iPod Touch, iPad

 منبع: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:13
    1
    سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:
    • 0
  2. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:30
    2
    نقل قول: Messi
    سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:

    سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟
    • 0
  3. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:44
    3
    سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:45
    4
    نقل قول: iApple
    نقل قول: Messi
    سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    ممنون ممنون ممنون.
    نقل قول: kiya
    سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟

    متاسفانه فعلا فقط میتونید به 6.1.3 ریستور کنید که فعلا جیلبریک نمیشه. بهتره منتظر ios 7 بمونید.
    • 0
  5. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:49
    5
    نقل قول: Messi
    نقل قول: iApple
    نقل قول: Messi
    سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    ممنون ممنون ممنون.
    نقل قول: kiya
    سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟

    متاسفانه فعلا فقط میتونید به 6.1.3 ریستور کنید که فعلا جیلبریک نمیشه. بهتره منتظر ios 7 بمونید.

    چرا آخه ؟؟؟؟ چون با گوشی آپدیت کردم اینجوریه ؟×!
    • 0
  6. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 12:57
    6
    نقل قول: kiya
    نقل قول: Messi
    نقل قول: iApple
    نقل قول: Messi
    سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    ممنون ممنون ممنون.
    نقل قول: kiya
    سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟

    متاسفانه فعلا فقط میتونید به 6.1.3 ریستور کنید که فعلا جیلبریک نمیشه. بهتره منتظر ios 7 بمونید.

    چرا آخه ؟؟؟؟ چون با گوشی آپدیت کردم اینجوریه ؟×!

    به دلیل اینکه وقتی اپل ورژنی بالاتر رو منتشر میکنه دیگه اجازه ریستور به ورژن های پایین تر حتی 6.1.2 رو نمیده.
    • 0
  7. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 13:03
    7
    [quote=Messi][quote=kiya][quote=Messi][quote=iApple][quote=Messi]سلام iApple
    میشه Locallapstore رو دوباره تایید و منتشر کنی. یه مشکلی پیش اومد و دوباره رفته تو پروفایلم.
    تو رو خدا تایید کن. :recourse:[/quote]
    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...

    سلام عزیز جان
    اطاعات امر شد ...[/quote]
    ممنون ممنون ممنون.
    [quote=kiya]سلام من ورزن گوشیم 6.1.4 هست بعد که می خوام رستور کنم به 6.1.2 و همچنین به 6.1 واسم ارور 3194 می ده ...چی کنم ؟[/quote]
    متاسفانه فعلا فقط میتونید به 6.1.3 ریستور کنید که فعلا جیلبریک نمیشه. بهتره منتظر ios 7 بمونید.[/quote]
    چرا آخه ؟؟؟؟ چون با گوشی آپدیت کردم اینجوریه ؟×![/quote]
    به دلیل اینکه وقتی اپل ورژنی بالاتر رو منتشر میکنه دیگه اجازه ریستور به ورژن های پایین تر حتی 6.1.2 رو نمیده.[/quote]
    شما مطمئنین ؟ این گوشیه دوستمه ...
    یه سری قبلا خودم آپدیت کردم بعد واسه جیلبیریگ ادمین بهم گفت که ریستور کنم منم انجام دادمو شد !!

    [/quote]
    چرا آخه ؟؟؟؟ چون با گوشی آپدیت کردم اینجوریه ؟×![/quote]
    به دلیل اینکه وقتی اپل ورژنی بالاتر رو منتشر میکنه دیگه اجازه ریستور به ورژن های پایین تر حتی 6.1.2 رو نمیده.[/quote]
    مطمئنین ؟؟ این گوشی دوستمه .... یه سری قبلا خودم آپدیت کردم بعد واسه جیلبیریگ ادمین گفت ریستور کنم منم انجام دادمو شد !!!
    • 0
  8. User Avatar
    • saeed.pourrajabi
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 13:07
    8
    iapple عزیز سلام
    خسته نباشی
    من یه سوال دارم
    من ورژن گوشیم 6.1.4 هستش وجلبریک نمیشه وبه همین خاطر یه برنامه پولی رو میخواستم از ایتیونز بخرم گیفت کارتم دازم و شماره اش رو هم وارد کردم وحالا که میخوام اینکارو انجام بدم اول اپل ای دی و پسورد رو میخواد وارد که میکنم یه پیغام میده که باید 2تا سوال رو که وقتی ای دیم رو ساختم جواب بدم ومنم الان یادم رفته میشه لطف کنی وبگی چکار باید بکنم ضمنا اون برنامه نیست یه مجله شکار وطبیعت هستش

    ممنونتم
    • 0
  9. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 13:07
    9
    kiya
    بله اما اون مال زمانی بود که آخرین ورژن Ios 6.1.2 بود که جیلبریک میشد. اما حالا نمیشه. من خودم هم الان روی 5.1.1 موندم و منتظر 7 هستم.
    • 0
  10. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 13:09
    10
    نقل قول: Messi
    kiya
    بله اما اون مال زمانی بود که آخرین ورژن Ios 6.1.2 بود که جیلبریک میشد. اما حالا نمیشه. من خودم هم الان روی 5.1.1 موندم و منتظر 7 هستم.

    یعنی الان نمی تونین 6.1 واسه خودتون دانلود کنین و روی گوشی نصب کنین !!؟
    • 0
  11. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 13:26
    11
    نقل قول: kiya
    نقل قول: Messi
    kiya
    بله اما اون مال زمانی بود که آخرین ورژن Ios 6.1.2 بود که جیلبریک میشد. اما حالا نمیشه. من خودم هم الان روی 5.1.1 موندم و منتظر 7 هستم.

    یعنی الان نمی تونین 6.1 واسه خودتون دانلود کنین و روی گوشی نصب کنین !!؟

    نه متاسفانه نمتونم.
    • 0
  12. User Avatar
    • saeed.pourrajabi
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 15:04
    12
    messi
    عزیز سلام
    من یه سوال از iapple پرسیدم ولی جوابی ندادن حالا اگه امکان داره شما جواب بدین
    • 0
  13. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 15:15
    13
    نقل قول: saeed.pourrajabi
    messi
    عزیز سلام
    من یه سوال از iapple پرسیدم ولی جوابی ندادن حالا اگه امکان داره شما جواب بدین

    شما میتونی از فراموشی رمز استفاده کنید که رمز و... به ایمیلتون فرستاده میشه. اما نمیدونم جواب این سوال ها هم به ایمیل فرستاده میشه یا نه.
    • 0
  14. User Avatar
    • saeed.pourrajabi
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 15:32
    14
    messi عزیزم میشه بگی این فراموشی رمز در کدوم قسمت هستش ومن چیکار باید بکنم

    اگه لطف کنی وراهنماییم کنی خیلی ممنونت میشم
    • 0
  15. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 15:45
    15
    نقل قول: saeed.pourrajabi
    messi عزیزم میشه بگی این فراموشی رمز در کدوم قسمت هستش ومن چیکار باید بکنم

    اگه لطف کنی وراهنماییم کنی خیلی ممنونت میشم

    داخل Settings برید. بعد به iTunes Store برید. بعد روی Apple ID تون رو لمس کنید. در پنجره ای که باز شد iForgot رو بزنید.
    • 0
  16. User Avatar
    • iMohamadreza
    • در تاریخ : 18 شهریور 1392 23:18
    16
    iTunes Radio منبعش خود iTunes هست که کامل ترین آرشیو رو داره!
    ماکرو سافت به گرد پای اپل هم نمیرسه!
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا