iOSID

فیلیپس M1X-DJ را برای آیپد رونمایی کرد

تاریخ : 1392.06.15
نویسنده : Mohammad Bagheri
نظرات : 13
بازدیدها : 2658
  • 5

Philips M1X-DJ

اگر در دنیای دیجیتال حضور داشته باشید، فیلیپس را به خوبی می شناسید. 2 روز پیش این کمپانی برای طرفداران اپل که با DJ سر و کار دارند، دیوایسی را معرفی کرد که همه را در جای خود میخکوب کرد. نام این دیوایس Philips M1X-DJ است که شما می توانید به کمک آن یک مهمانی تمام عیار را رهبری کنید. این دیوایس که همانند دی جی های حرفه ای است با آیپد شما هماهنگ شده و به شما اجازه می دهد تا موزیک های در حال اجرا را میکس کنید و مهمانی خاطره انگیزی بسازید.

این دیوایس به کمک بلوتوث به آیپد وصل می شود که با اپلیکیشن Djay 2 سینک می شود تا بتوانید به کمک دیسک جوکرها موزیک را کنترل و میکس کنید. علاوه بر بلوتوث امکان اتصال با کابل Lightning نیز وجود دارد که معمولاً استفاده از کابل توصیه شده است.

قدرت اسپیکرهای بی نظیر M1X-DJ برابر با 80 وات است که در نوع خود بی نظیر است و صدای بلندی را به شما خواهد داد که هم با برق و هم با باتری های سلولی D ساعت ها موزیک را برای شما با صدای بلند پخش می کند. این دی جی از آیفون 5 هم پشتیبانی می کند، پس نگران نباشید.

قرار است M1X-DJ در ماه نوامبر 2013 در اروپا در دسترس قرار گیرد که قیمت آن 399.95 یورو خواهد بود.

منبع: Desire This

نظرات

  1. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 13:20
    1
    چه گرونننننننننننن
    • 0
  2. User Avatar
    • iShervin
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 14:28
    2
    عجب چیز باحالیه . علی جان اره گرونه ولی می ارزه . واییییی میخوامممم
    • 0
  3. User Avatar
    • hamidrezaph
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 14:34
    3
    نه بابا ارزونه!
    • 0
  4. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 14:43
    4
    قیمت این دیوایس به ریال حدوداً میشه 2 میلیون که واقعاً می ارزه laughing
    • 0
  5. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 15:05
    5
    نقل قول: iAdmin
    قیمت این دیوایس به ریال حدوداً میشه 2 میلیون که واقعاً می ارزه laughing

    ادم ديوانست؟!!خوب با أون دو ميليون ميره يه ايفون يا ايبد ميخره!!! :fellow:
    • 0
  6. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 15:37
    6
    نقل قول: Ali45
    نقل قول: iAdmin
    قیمت این دیوایس به ریال حدوداً میشه 2 میلیون که واقعاً می ارزه laughing

    ادم ديوانست؟!!خوب با أون دو ميليون ميره يه ايفون يا ايبد ميخره!!! :fellow:

    خب این دیوایس هم برای کسانی هست که آیپد رو قبلش خریدن دیگه! :tongue: :tongue:
    • 0
  7. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 15:49
    7
    نقل قول: Messi
    نقل قول: Ali45
    نقل قول: iAdmin
    قیمت این دیوایس به ریال حدوداً میشه 2 میلیون که واقعاً می ارزه laughing

    ادم ديوانست؟!!خوب با أون دو ميليون ميره يه ايفون يا ايبد ميخره!!! :fellow:

    خب این دیوایس هم برای کسانی هست که آیپد رو قبلش خریدن دیگه! :tongue: :tongue:

    شايد أون ادم بخاد ايفون بخره. راستي ادمين جان. لوگوي فروم كافه اپل رو برات ايميل كردم. برو حال شو ببر laughing

    نقل قول: iShervin
    عجب چیز باحالیه . علی جان اره گرونه ولی می ارزه . واییییی میخوامممم

    فعلا نخوا چون هنوز تو ايران نيومده
    • 0
  8. User Avatar
    • bahmeimo
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 23:23
    8
    این دیوایس چرا بانداش سمت خود دی جیه ، این طوری که خوب نیست ، صدا به صورت مستقیم برای دیگران نمیره.
    • 0
  9. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 15 شهریور 1392 23:43
    9
    ظاهر خیلی باحالی داره ... ما که DJ می جی حالیمون نیست .. تونستیم میگیریم باهاش داریوش خودمون و گوش میدیم :)))
    • 0
  10. User Avatar
    • a;amir
    • در تاریخ : 16 شهریور 1392 06:13
    10
    کمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممک

    میخوام ایپاد بگیرم:اگه اپل ای دی رایگان بسازم میتونم از i message استفاده کنم؟؟؟


    admin جان i apple جان و سایر بستگان help me
    • 0
  11. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 16 شهریور 1392 10:50
    11
    سلام
    دوست من شما می تونید با ساخت اپل آی دی از iMessages استفاده کنید
    • 0
  12. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 16 شهریور 1392 14:41
    12
    فکر کنم استفاده از بلندگوهای بزرگ برای گوشی و تبلت استهلاک داشته باشه. (داغ کردن زیاد و فشار به باطری و پردازنده و...) کارشناسها نظر بدن.
    • 0
  13. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 17 شهریور 1392 11:52
    13
    نقل قول: Cdrataei
    فکر کنم استفاده از بلندگوهای بزرگ برای گوشی و تبلت استهلاک داشته باشه. (داغ کردن زیاد و فشار به باطری و پردازنده و...) کارشناسها نظر بدن.



    گجت های صوتی که از باطری و یا کابل برق مستقیم بهره نبردن (به استثنا بلند گوهای ارگونومیک که از تکنیک های افزایش صدا استفاده میکنند) در مورد حرف شما صدق میکنند چرا که برای تامین نیرو از باطری دیوایس استفاده میکنند که باز هم به اون شدت سبب آسیب پذیری نمیشن
    منتها در تصویر بالا این اسپیکر با این تشکیلات بعید هست که از برق شهری برای به کارگیری ازش استفاده نشده باشه و دیوایس مورد نظر هم فقط با یک کابل یو اس بی بهش وصل میشه و حدس من هم اینه که دیوایس (آیفون) رو شارژ میکنه .. بعید میدونم آیپد رو شارژ کنه ...
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا