Andromedaa
» » WSJ: اپل به زودی فروش محصولات خود را در ایران آغاز می کند

WSJ: اپل به زودی فروش محصولات خود را در ایران آغاز می کند

تاریخ : 1392.06.06
نویسنده : iAdmin
نظرات : 26
بازدیدها : 8820
  • 17

اپل نام ایران را از لیست تحریم شدگان خارج کرد، خبر جدیدی نیست. امروز با خبر خوشحال کننده دیگری با شما همراه هستیم. پس از برداشتن تحریم صادرات تجهیزات ارتباطی از قبیل تلفن همراه توسط آمریکا ساعاتی پیش Wall Stree Journal گزارش کرد که اپل در پی عرضه محصولات خود در ایران است و به زودی شاهد باز شدن راهها برای رسیدن محصولات بی نظیر اپل به کشورمان خواهیم بود.

سخنگوی اپل طی نامه ای اعلام کرد: پس از برداشتن تحریم ها توسط دولت اوباما، اپل برنامه خود را برای فروش iDevice ها و Mac به ایران آغاز کرده است.

فروش قانونی محصولات اپل در ایران باعث خدمات رسانی مطلوب به مشتریان خواهد شد و البته پایین آمدن قیمت نهایی را شامل می شود. اپل در وب سایت خود کماکان تحریم های آمریکا علیه کوبا، کره شمالی، سودان و سوریه را اجرا می کند و صادرات و فروش محصولات در این کشورها ممنوع است. هم اکنون گوگل و اپل تحریم ها را یکی یکی حذف می کنند و در پی عرضه محصولات خود در کشور عزیزمان هستند.

 

منبع: Wall Stree Journal

نظرات

  1. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 17:58
    1
    اگه بشه چی میییییییییییییییشه! wink
    • 0
  2. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 18:02
    2
    خبر خوبیه ولی....
    جنگ سوریه و بالا رفتن قیمت جهانی نفت و طلا باعث شد امروز همه محصولات به ویژه اپل در ایران دست کم صد تومن بالا بره.
    • 0
  3. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 18:13
    3
    [spoiler]Messi[/spoiler]
    ارههههههههههههههههههههههه
    • 0
  4. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 18:56
    4
    عووووف عجب خبری بود ...
    اگه همچین چیزی بشه ست کامل محصولای اپل و میخرم (خالی بندی)
    • 0
  5. User Avatar
    • ddgdgdggdh
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 19:21
    5
    دوست عزیز توو خوندن خبر از سایت های خارجی دقت کنین . این متنی هست که یکی از افراد اپل گفته :

    We've been told by the U.S. government that most Apple products are covered by regulatory changes announced by the Treasury Department," she said, referring to a decision to ease the restrictions on selling a broad array of communications equipment such as smartphones, laptops and computer software to Iran. "As a result, Apple is no longer banned from selling Macs and iOS devices to customers who plan to bring or send those products to Iran

    اصلا برنامه ای برای فروش در ایران نیست. فقط کسانی که بخوان میتونن از خود ائل خرید کنن و بیارن ایران. این چه ربتی به فروش مستقیم توو ایران داره ؟!!!!!
    • 0
  6. User Avatar
    • kiab
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 19:52
    6
    ایوووووووووووووووووووووووووول
    ها ها ها ها ها ها ها ها ها
    • 0
  7. User Avatar
    • JFK
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 20:29
    7
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااایی
    • 0
  8. User Avatar
    • iShervin
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 21:17
    8
    ایول اگه بشه چی میشه . روحانی جون داداش اگه میشه این فیلترینگ هم درست و سرعتمون هم بره بالا دیگه حله Thankkkks Rohani LoL

    مرسی از خبرتون
    • 0
  9. User Avatar
    • hamidrezaph
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 21:42
    9
    كليداي روحاني كار خودشو كرد
    • 0
  10. User Avatar
    • i.koorosh
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 21:56
    10
    khoda kone beshe ma ke hasood nistim smile
    • 0
  11. User Avatar
    • hamidrezaph
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 21:57
    11
    سؤال
    سلام ببخشيد شما ازمن به عنوان دوست قديمي شما در يكي از نظر ها ياد كرديد؟
    منظورم:iapple
    • 0
  12. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 22:51
    12
    داریم؟؟؟؟


    مچکریم!
    • 0
  13. User Avatar
    • parsa1377137777
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 22:57
    13
    سلام
    ممنون از خبردهی خوبتون اگه بشه خوب میشه.
    ممنون روحانیD:
    • 0
  14. User Avatar
    • Pilipili
    • در تاریخ : 6 شهریور 1392 23:59
    14
    فقط میتونم بگم امیدواریم…
    • 0
  15. User Avatar
    • omid_69
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 00:35
    15
    واااااااااااااای چه حالی بدههههههه
    • 0
  16. User Avatar
    • ddgdgdggdh
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 12:35
    16
    نقل قول: iApple
    نقل قول: ddgdgdggdh
    دوست عزیز توو خوندن خبر از سایت های خارجی دقت کنین . این متنی هست که یکی از افراد اپل گفته :

    We've been told by the U.S. government that most Apple products are covered by regulatory changes announced by the Treasury Department," she said, referring to a decision to ease the restrictions on selling a broad array of communications equipment such as smartphones, laptops and computer software to Iran. "As a result, Apple is no longer banned from selling Macs and iOS devices to customers who plan to bring or send those products to Iran

    اصلا برنامه ای برای فروش در ایران نیست. فقط کسانی که بخوان میتونن از خود ائل خرید کنن و بیارن ایران. این چه ربتی به فروش مستقیم توو ایران داره ؟!!!!!

    در سایت اپل میخونیم: Apple on its website says U.S. embargoes against Cuba, North Korea, Sudan and Syria continue to prohibit it from exporting, re-exporting or selling its devices to those countries.
    صادرات آزاد شده درسته؟ پس راحت تر و ارزون تر می رسه بدست کاربرای ایرانی
    دوست عزیز همین حرکتش هم میتونه آغازی باشه برای فروش
    و ما امیدواریم...خیلی


    آره من هم به خبر رسانی شما و خبر های تازتون کاملا احترام میذارم و دستتون هم میبوسم. فقط خواستم بگم یه وقت توقع بیجا به وجود نیاد .
    • 0
  17. User Avatar
    • احسان
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 13:53
    17
    زیاد داتونو به این خبرها خوش نکنید هنوز امریکارو نمیشناسید که هیچ کدوم از حرفاش صداقتو دوام نداره فردا میبینی باز اپستور بسته شد فردا باز میبینی ایرانو یجور دیگه تحریم میکنن و درنهایت بگم اینا همش رویاست امریکا و انگلیس شیطانهای عالمن و ایران از ریشه با اینا مشکل داره
    • 0
  18. User Avatar
    • applemrn
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 18:33
    18
    این عالیه یه قدم از جهان سوم دورشدیم. wink
    راستی الان جهاد چندمیم؟
    • 0
  19. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 21:00
    19
    نقل قول: احسان
    زیاد داتونو به این خبرها خوش نکنید هنوز امریکارو نمیشناسید که هیچ کدوم از حرفاش صداقتو دوام نداره فردا میبینی باز اپستور بسته شد فردا باز میبینی ایرانو یجور دیگه تحریم میکنن و درنهایت بگم اینا همش رویاست امریکا و انگلیس شیطانهای عالمن و ایران از ریشه با اینا مشکل داره


    همه ...ن هستن ، فقط ما خوبیم !
    • 0
  20. User Avatar
    • kiya
    • در تاریخ : 7 شهریور 1392 21:49
    20
    سلام به ادمین جان و همه ی دوستان گلم ...
    اقا کسی هست که با گوشی فیسبوک کار کنه ؟
    اگه اره که لطفا بهم کمک کنید :fellow:
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا