کانال تلگرام کافه اپل
» » طرح مفهومی آیفون 6 با صفحه نمایشی عجیب

طرح مفهومی آیفون 6 با صفحه نمایشی عجیب

تاریخ :
نظرات : 14
  • 14

iPhone 6 Concept

Claudio Guglieri طرحی مفهومی از آیفون 6 آماده کرده که دارای صفحه نمایشی عجیب است، صفحه نمایش این آیفون نه تنها حاشیه ای ندارد بلکه تا گوشه های دستگاه ادامه پیدا کرده و بطور کامل اطراف آیفون را در بر گرفته است. در ادامه با تصاویری از این طرح مفهومی آیفون 6 با شما خواهیم بود.

طرح مفهومی زیباتر: یک طرح مفهومی برای iPhone 6 با ویژگیهای منحصر به فرد

بنا بر خبرهای منتشر شده، اپل آیفون 5S و آیفون ارزان قیمت را طی کنفرانسی در 10 سپتامبر برابر با 19 شهریور معرفی می کند. آیفون6 محصول دیگر اپل در سال 2014 معرفی خواهد شد که پیش بینی ها از این قرار است که با آیفونی دوباره طراحی شده روبرو شویم.

 

 

 

نظرات

  1. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 14:05
    1
    wink
    • 0
  2. User Avatar
    • Arin
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 14:06
    2
    با سلام و خسته نباشيد به همه كساني كه انقدر براي اين سايت زحمت ميكشند.من يه سوال داشتم ميخوام بدونم آيا راهي هست كه من بتونم آيپدمو بدون اينكه برنامه هاش پاك بشن آپديت كنم؟ خيلي ممنون
    • 0
  3. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 14:08
    3
    اين ديگه خدائي ضايعه ، مثلا تو تماشاي فيلم بايد دنباله ادامه ي فيلم تو گوشه هاي گوشيمون باشيم .
    • 0
  4. User Avatar
    • iShervin
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 15:50
    4
    سلام ادمین جون . میخواستم ببینم اگر که برنامه Action Movie رو بریزم تو ایپدم اجرا میشه و هکش هم میتونم بریزم اجرا میکنه ؟ من ایپدم 3 هست و جیلبرک هم نکردم . ممنون میشم اگه پاسخ بدید دوستان .

    مرسی از سایت خوبتون
    • 0
  5. User Avatar
    • میلاد 68
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 17:30
    5
    ای بابا این دیگه چیه wink
    همش شایعه شایعه شایه
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad.ali
    • در تاریخ : 22 مرداد 1392 21:04
    6
    زيباست اما فكر نكنم كه اين جور طرحها رو اپل پياده سازي كنه!
    • 0
  7. User Avatar
    • shayanridleer
    • در تاریخ : 23 مرداد 1392 10:04
    7
    WOWWW :o :belay: CHE AJIB
    • 0
  8. User Avatar
    • Apl
    • در تاریخ : 23 مرداد 1392 12:20
    8
    سلام وخسته نباشي دوست گرامي ايفونم ورژن613 جيلبريك ناپايداره پس ازيه ماهي پريد ميخوام بدونم چگونه اجراش كنم ايا ازاول شروع كنم يااينكه بيخالش باشم؟
    • 0
  9. User Avatar
    • Pooya
    • در تاریخ : 23 مرداد 1392 18:39
    9
    :lol: خیلی خوب میشه اگه این طوری باشنه.عالی میشه.ولی این به نظر یکم تخیلی میاد مگه نه ؟ :lol:
    • 0
  10. User Avatar
    • Heroes
    • در تاریخ : 23 مرداد 1392 22:29
    10
    نقل قول: Pooya
    :lol: خیلی خوب میشه اگه این طوری باشنه.عالی میشه.ولی این به نظر یکم تخیلی میاد مگه نه ؟ :lol:

    اصلا بگو رفتيم تو يك چيز چه جورى بزنيم بيرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    • 0
  11. User Avatar
    • Arin
    • در تاریخ : 25 مرداد 1392 02:29
    11
    سلام لطفا جواب سوالمو بدين آيا ميشه بدون اينكه برنامه هام پاك شن آيپدمو آپديت كنم ؟خيلي ممنون
    • 0
  12. User Avatar
    • محمد vqd