کانال تلگرام کافه اپل
» » مقایسه دوربین iPhone 5 و Nokia Lumia 1020

مقایسه دوربین iPhone 5 و Nokia Lumia 1020

تاریخ :
نظرات : 10
  • 10

Apple iPhone 5 vs. Nokia Lumia 1020: Camera Comparison

امروز در کافه اپل پست مقایسه ای جدید و جنجال برانگیزی را قرار می دهیم که بسیار عجیب است. در این مقایسه که بر سر دوربین 2 گوشی هوشمند است، قرار است نقاط ضعف و قوت آنها را به چشم ببینیم. مقایسه میان iPhone 5 و Nokia Lumia 1020 است. دوربین iPhone 5 با 8 مگاپیکسل و Nokia Lumia 1020 دوربینی 41 مگاپیکسلی دارد. حال به نظر شما کدام یک پیروز این میدان است؟ با ما همراه باشید!

به دلیل بالا بودن حجم تصاویر شما کاربران عزیز می توانید از لینک زیر دانلود کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

دانلود تصاویر گرفته شده با دوربین iPhone 5 و Nokia Lumia 1020

 

منبع: iSource

نظرات

  1. User Avatar
    • apple - iphon 5
    • در تاریخ : 19 مرداد 1392 13:28
    1
    چه مقایسه ی عجیبی !!!! یه جورایی انگار بهترین دوربین مخصوص عکاسی رو با یه موبایل مقایسه کنی. حتما دانلود میکنم. هر چه قدر هم که ایفون کم بیاره بازم این لومیا در برابرش هیچی نیست!!! ممنون
    • 0
  2. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 19 مرداد 1392 13:28
    2
    دستت سلامتتتتتتتتت
    • 0
  3. User Avatar
    • mParsamehr
    • در تاریخ : 19 مرداد 1392 14:55
    3
    نوکیا ترکونده باوووو
    • 0
  4. User Avatar
    • ArViN R
    • در تاریخ : 19 مرداد 1392 19:02
    4
    نظر شخصی خودم هم اینه که دوربین 41 مگاپیکسلی نوکیا در ذخیره رنگ ها قوی تر و در نور کم یا کنتراست بالا بهتر عمل میکنه...اما به نسبت 8مگاپیکسل آیفون احساس میشه که فقط اسمش 41مگاپیکسل هست و بیشتر از 12 به چشم نمیاد...و این به احتمال بالا به علت ضعف در تعداد فتون ورودی هستش که 41مگاپیکسل به اندازه 12 الی 15 مگاپیکسل کارایی و کیفیت داره اما آیفون با 8ماپیکسل میتونه 12 الی 16 مگاپیکسل کیفیت داشته باشه!
    نکته جالب تر وضوح بیشتر عکس گرفته شده با دوربین 8مگاپیکسلی هستش که وضوح 1280 در 960 داره در حالی که وضوح رقیب 41 مگاپیکسلی 1280 در 720 هست!
    • 0
  5. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 20 مرداد 1392 01:08
    5
    دوربین لومیا 920 بهتر از آیفونه این که دیگه با دوربینهای حرفه ای رقابت میکنه ما اپلیها نباید دلمونو به هرچی خوش کنیم اگه الان ایران بود نوکیارو میخریدمش لومیا 920 با قیمت خوب 1360 تو بازار هست و حرف نداره از هر لحاظ عالیه به ویژه دوربین و ساخت محکم بدنه. عکس و فیلم تو شب هیچ دوربین گوشی بهشون نمیرسه.
    • 0
  6. User Avatar
    • ایثار
    • در تاریخ : 20 مرداد 1392 04:26
    6
    دریا آبی رنگ است و آبی خواهد ماند گرچه در غروب سرخ است.
    آیفون در هر زمان آیفون خواهد بود/ یادتون باشه اون موقعه که آیفون بود بقیه ای وجود نداشت .
    • 0
  7. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 20 مرداد 1392 06:32
    7
    دوستانی که این مطلبو نخوندن و دوست دارن درباره دوربین نوکیا و دیگر گوشیها بیشتر بدونن این لینکو لطفاً ببینن:
    http://www.digikala.com/?Page=News&AKH=576

    سپاس از کافه
    • 0
  8. User Avatar
    • ali parham