کانال تلگرام کافه اپل

آیفون ارزان قیمت اپل با نام iPhone 5C عرضه خواهد شد

تاریخ :
نظرات : 21
  • 5

iPhone 5C

مطمئناً این روزها اکثر شما کاربران اخبار مربوط به آیفون ارزان قیمت اپل را دنبال می کنید. ما نیز هر خبری که در مورد این آیفون منتشر گردیده در کافه اپل قرار داده ایم. دقایقی پیش خبری جدید به همراه تصویر جالبی منتشر گردید که باعث تعجب کاربران اپل شد. این خبر باعث شده تا یقین ما به تولید و عرضه آیفون ارزان قیمت اپل بیشتر شود.

Macotakara در یکی از انجمن های چینی تصویری را یافته که در آن تعدادی جعبه آیفون با نام iPhone 5C در یک سبر قرار گرفته شده است. این تصویر به قدری جنجالی شده است که به سرعت برق و باد در سراسر اینترنت منتشر و انعکاسهای بسیاری داشته است!

 

منبع: WeiPhone

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • negin
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 21:14
    1
    تو روحشون اگه اين كارو كنن .
    • 0
  2. User Avatar
    • MaRc0
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 22:09
    2
    اه اه اه
    اصلا اسمش تو زبون نیست
    خدا کنه چینی های از اون موبایل های تقلبیشون درست کرده باشن:)
    • 0
  3. User Avatar
    • mohsen53
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 22:22
    3
    آخجون من میخرمش.بالاخره به نظر مشتری ها هم یه احترامی گذاشتند.
    • 0
  4. User Avatar
    • 3hamid
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 22:43
    4
    شما نگاه به جیب بابی کردی که این حرفو میزنی نگاه به اونایی که ندارن نمیکنی خدا کنه که بیاد که همه باهم لذت ببریم تو روح همچین آدمایی که اینطوری میگن. ممنونم از اپل برای این کار بزرگ
    • 0
  5. User Avatar
    • MaRc0
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 22:55
    5
    سلام
    یک راهنمایی می خواستم
    من می خوام ایوفنم رو بفروشم و بجاش تبلت بگیرم
    به نظرتتون چه نوع تبلتی بگیرم که از هر نظر خوب باشه
    ممنون
    • 0
  6. User Avatar
    • 4sein
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 23:58
    6
    نقل قول: MaRc0
    سلام
    یک راهنمایی می خواستم
    من می خوام ایوفنم رو بفروشم و بجاش تبلت بگیرم
    به نظرتتون چه نوع تبلتی بگیرم که از هر نظر خوب باشه
    ممنون


    اقا من ایپد 4 گرفتم از دوبی برام 1 و 900 در اومد همه جوره ام باهاش دارم حال میکنم همه بازی ها هم مثل اب خوردن اجرا میکنه

    پولام رو جمع کنم یه افون ارزون قیمت سال دیگه بخرم
    • 0
  7. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 00:09
    7
    اگه بیآآآآآآآد میخرم!!!!
    • 0
  8. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 00:31
    8
    منم ميخرمممممم
    • 0
  9. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 00:48
    9
    ای کاش چاخان باشه تا سروش ضایع شه : )))))))))))))))))

    آخه 5c هم شد اسم !
    • 0
  10. User Avatar
    • rampple
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 03:55
    10
    خدا کنه جوری باشه همه بخرن و لذت ببرن
    اتفاقا خوب میشه همه گوشی درست حسابی دستشون میگیرن
    الان عربستان میری همه s3 s4 یا ایفون دستشونه
    حتی دست فروشاشون
    اونوقت اینجا smile
    چرا اونا باید داشته باشن ایرانیا نداشته باشن و ناراحت باشن :no:
    • 0
  11. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 09:47
    11
    ببخشید
    من آیفون 4s 5.1.1 دارم ولی چند وقته هر برنامه ی کرک شده ای روش نصب میکنم, چند تا آیکون که سفیدهستند روی home screen اضافه میشن و تنها در صورت خاموش و روشن کردن دوباره ناپدید میشن.
    میخواستم بدونم که راهی نداره که این آیکون های setup, digest test و... اصلاظاهر نشن؟

    لطفا جواب بدبد.
    • 0
  12. User Avatar
    • hamedbb
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 10:08
    12
    بی انصافها میخوان آیفون رو هم خز کنن ؟؟؟؟؟!!!!!!!
    • 0
  13. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 12:08
    13
    نقل قول: mr.feri
    ای کاش چاخان باشه تا سروش ضایع شه : )))))))))))))))))

    آخه 5c هم شد اسم !


    واقعا ممنون!!!!!
    مطمئن باش حقیقت داره!!!تا تو ضایع بشی!!!!
    • 0
  14. User Avatar
    • negin
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 12:13
    14
    نقل قول: 3hamid
    شما نگاه به جیب بابی کردی که این حرفو میزنی نگاه به اونایی که ندارن نمیکنی خدا کنه که بیاد که همه باهم لذت ببریم تو روح همچین آدمایی که اینطوری میگن. ممنونم از اپل برای این کار بزرگ

    تو روح اون كسايي كه نسنجيده حرف ميزنن ، من پدرم فوت شده ، اگه محصولات اپل هم دست ميگيرم ، مثل آيفون ٥ ، آيپد ميني و مك بوك پرو رتينا همه و همه رو كار كردم و خريدم ، من تو بيمارستان پرستارم و جز خانواده هاي پولدار هم نيستم ، شما كه اپلي نيستي خواهشاٍ نظر نده ، كلاٍ اپل با پلاستيك مشكل داشته و خودشون (تيم كوك) اين خبر رو رد كرد ، حالا اگه بخوان بسازن واقعاٍ هم حرف خودشون رو نقض كردن و هم يه جورايي دروغ گفتن .
    • 0
  15. User Avatar
    • adel.khanghahi
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 14:54
    15
    کاش آیفون ارزان قیمت نمیداد با اینکارش آیفون از برند خاص به یه برندی مثل نوکیا تبدیل میشه آیفون برای آدمهای خاصه از فردا افغانیه سرکوچمون یه آیفون 5C میگیره دستش چه شود ...
    کجایی جابز که آیفون رو زیر سوال بردن
    • 0
  16. User Avatar
    • roohi421
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 22:32
    16
    من با اين كه آيفون ٥ ٣٢ گيگ مشكى سريع اول ٣ ميليون تومان پاك در اومد نارا حتم نيستم كه ارزونش ميخواد بياد چون من كه واسه كلاس و پز دادن نخريدم دلم ميخواد همه اپل بتونند داشته باشند تا لذتشو و كلاً حالشو ببرند
    • 0
  17. User Avatar
    • منصور
    • در تاریخ : 8 مرداد 1392 06:21
    17
    ادم عقده ای توفقط به فکر خودت هستی.زورت میاد بقیه ایفون داشته باشن پس برو بمیر
    • 0
  18. User Avatar
    • sorooshiii
    • در تاریخ : 8 مرداد 1392 11:19
    18
    ای داد آخه چه وضشهههههه :what:
    • 0
  19. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 8 مرداد 1392 16:11
    19
    نقل قول: منصور
    ادم عقده ای توفقط به فکر خودت هستی.زورت میاد بقیه ایفون داشته باشن پس برو بمیر



    دوست عزیز یکم آروم تر !
    منظورت و میتونستی یه جور دیگه و مودبانه تر به مخاطبت برسونی :))


    آیفون ارزان قیمت اگه بیاد درسته خیلی ها دیگه به جای رفتن سراغ برندهای دیگه صد در صد اولویت اولشون ios و اپل هست ، نمیگم همه ! ولی خیلی ها !

    اما این هم باید در نظر گرفت که کیفیتش اون زمان از گوشی های حدودا رده خودش از سامسونگ میاد پایین تر که این یه تناقض بزرگه ! خو چه کاریه ، به جای خریدن گوشی متوسط اپل طرف میره یه گوشی نسبتا خوب یه برند دیگه رو میخره ...
    منم با اومدنش مشکلی ندارم ، چون به من ربطی نداره که کی میتونه بخره کی نمیتونه!
    فقط نگران آینده این کمپانی دوست داشتنی میشم که با این سیاستی که تیم کوک پیش گرفته به زودی زودی زود شاهد عقب افتادنش از دیگر رقبا خواهیم بود ، منظورم آیفون پلاستیکی نیستا ! نه چون که این آیفون اسباب بازی هنوز در حد شایعه هست ... منظورم نحوه مدیرت تیم کوک هستش که بعد از مدتها تازه اولین خبر داغی که از طرف اپل متوجه شدم قرار داد دوباره با intel بود که این به نظرم بعد از استیوجابز بزرگ ، بزرگترین حرکت اپل بود دوباره که ای کاش همچین مسیری و دوباره ببینیم و مدیرتی از طرف این کوک ابله که حداقل 10% تفکرات استیو و ادامه بده
    • 0
  20. User Avatar
    • hosaen
    • در تاریخ : 9 مرداد 1392 13:49
    20
    دنیایی داره ایفون

    فقط ایفون
    هر چی پول دارید جمع کنید اپل بخرید
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا