کانال تلگرام کافه اپل
» » تصویر آیفون ارزان قیمت این بار با علامت FCC به بیرون درز کرد

تصویر آیفون ارزان قیمت این بار با علامت FCC به بیرون درز کرد

تاریخ :
نظرات : 9
  • 5

با اینکه در ساخت آیفون ارزان قیمت تردید وجود دارد اما شایعات در رابطه با آن ادامه دارد. جدیدترین تصویر پشت آیفون ارزان قیمت را نشان می دهد که علامت و نشان FCC به چشم می خورد. تصاویری که پیش تر منتشر شده فاقد این علامت است اما این نوع علامت ها به راحتی قابل جعل کردن است و می توان کمی شک کرد.

با این حال بر فرض درست بودن این خبر، آیفون ارزان قیمت در کمیته ملی ارتباطات ایالات متحده آمریکا ثبت شده است. تمامی شایعات زمان معرفی آیفون ارزان قیمت و آیفون 5S را سپتامبر 2013 می دانند، چیزی حدود یک ماه به این زمان باقی مانده است.

 

منبع: GsmArena

نظرات

  1. User Avatar
    • S.e.p.e.h.r
    • در تاریخ : 5 مرداد 1392 23:06
    1
    سلام من یه ایفون 4 دارم که با هیچ برنامه ای چیزی توش ریخته نمیشه حتی مستقیم از اینترنت به دیوایس نمیشه چیزی ریخت چیکار کنم.
    • 0
  2. User Avatar
    • S.e.p.e.h.r
    • در تاریخ : 5 مرداد 1392 23:10
    2
    سلام من یه ایفون 4 دارم که با هیچ برنامه ای حتی از خود اینترنت به دستگاه هیچی ریخته نمیشه. چی کار کنم
    • 0
  3. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 5 مرداد 1392 23:27
    3
    خدائي محصولات اپل رو واسه كلاس نمي خرم ، با سيستم عامل و اينكه پلاستيك داخلش نيست حال ميكنم ، امّا اگه اين آيفون ارزان قيمت شايعه نباشه دورش رو خط ميكشم ، بيشتر شبيه اسباب بازي ميمونه تا گوشي ، تفاوت اپل با سامي پلاستيك چي ميشه ؟
    • 0
  4. User Avatar
    • arman1rrb
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 10:08
    4
    سلام
    من میخوام یه گوشی آیفون5 بگیرم اگه ممکنه راهنماییم کنین.

    بعضیا میگن برا ایران خوب نیست یعنی چی؟چیش برا ایران خوب نیست؟

    برنامه خوریش چطوره؟

    میگن خرج داره هر سری که بخوای برنامه روش نصب کنی باید پول زیادی خرج کنی/

    نمیشه از اینترنت بازی رایگان یا برنامه روش نصب کنم؟

    جیلبریک چی هست داره این گوشی؟
    • 0
  5. User Avatar
    • MaRc0
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 10:40
    5
    نقل قول: S.e.p.e.h.r
    سلام من یه ایفون 4 دارم که با هیچ برنامه ای حتی از خود اینترنت به دستگاه هیچی ریخته نمیشه. چی کار کنم


    عزیز باید دستگات رو جلبریک کنی
    • 0
  6. User Avatar
    • S.e.p.e.h.r
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 13:30
    6
    جیلبریک هست
    راستی سیدیام هم کار نمی کنه
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 13:51
    7
    نقل قول: arman1rrb
    سلام
    من میخوام یه گوشی آیفون5 بگیرم اگه ممکنه راهنماییم کنین.

    بعضیا میگن برا ایران خوب نیست یعنی چی؟چیش برا ایران خوب نیست؟

    برنامه خوریش چطوره؟

    میگن خرج داره هر سری که بخوای برنامه روش نصب کنی باید پول زیادی خرج کنی/

    نمیشه از اینترنت بازی رایگان یا برنامه روش نصب کنم؟

    جیلبریک چی هست داره این گوشی؟


    سلام
    از سری های اول اسمارت فونهای اپل تو ایران بوده تا همین آیفون 5
    این جمله برای ایران خوب نیست کمی خنده داره : )) ، نه دوست عزیز مشکلی برای استفاده از این دستگاه توی ایران وجود نداره فقط باید یادآور شم که کمپانی اپل هم مثل سایر برندهای دیگر ما رو در تحریم قرار داده ولی باز با این حساب هیچ مشکلی برای کاربرای محصولات اپل پیش نمیاد
    اپیکیشن های محصولات اپل در app store قرار دارد که با باز کردنش میبینی کلی app رایگان وجود داره و کمبودی حس نمیکنی و برای استفاده از اپ های پولی میتونی دستگاه خودتو جلیبریک کنی تا قوانین اپل و دور بزنی و از همه اپ ها (پولی) استفاده کنی که اکثر کاربران اپل در سرتاسر دنیا از جلیبریک استفاده میکنن
    پیشنهاد من اینه که آیفون 5 نخر ، چرا که مدل جدید تر آیفون به زودی در راه است
    • 0
  8. User Avatar
    • Apricot
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 19:06
    8
    آقا خیلی جالبه، اون روز رفته بودم یه فروشگاهی واسه آیپد، فروشنده داشت یه دختره رو مثلا راهنمایی (!) میکرد میگفت: تو ایران شما بخواین استفاده کنین فقط باید سامسونگ بگیرین! جالب اینه که اندروید نمیگه، ( سونی، اچ تی سی، ال جی، ایسوس و ...) میگه سامسونگ! بعد به منم میخواست نوت ۱۰.۱ بندازه میگفت از وقتی این اومده رو فروش آیپد خیلی تاثیر گذاشته! یعنی داشتم شاخ در میاوردم!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • hamed.200626
    • در تاریخ : 7 مرداد 1392 00:05
    9
    نقل قول: S.e.p.e.h.r
    جیلبریک هست
    راستی سیدیام هم کار نمی کنه


    درود
    گوشیتو یه رستور کن درست میشه داداش
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا