کانال تلگرام کافه اپل
» » تبلت دانش آموزی راهی مدارس پایتخت می شود

تبلت دانش آموزی راهی مدارس پایتخت می شود

تاریخ :
نظرات : 18
  • 10

مدیر آموزش و پرورش تهران از ورود تبلت به مدارس پایتخت خبر داد، در این طرح دانش آموزان از تبلت بدون سیم کارت در مدارس استفاده خواهند کرد. وی با بیان اینکه این طرح برای پایه ششم ابتدایی، اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شده است، تصریح نمود: طرح تبلت برای دانش آموزان به صورت آزمایشی در سه منطقه اجرا خواهد شد.

او در ادامه صحبتهایش افزود: هم اکنون 65 درصد مدارس تهران دارای وب سایت و به ازای هر 18 دانش آموز یک کامپیوتر وجود دارد. از نوع تبلت و برند آن هنوز اطلاعی در دسترس نیست و ما نیز امیدواریم منظور آقای یزدیخواه از تبلت، دیمو نباشد. نظر شما چیست ؟!

 

منبع: Itanalyze

نظرات

  1. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 19:08
    1
    چه خوبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
    بببب!!!
    • 0
  2. User Avatar
    • gamertak2
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 20:56
    2
    والا من امسال میرم اول متوسطه آیپد 4 دارم اینو نمیخوام :D:D
    • 0
  3. User Avatar
    • UmaxX
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 21:17
    3
    بابا از ما که گذشت
    تبلت رو بیخیال.میخام بدونم مدرسه ها هم مثل عکس بالا میشه؟!! :fellow: smile
    اگه بشه دوباره از ابتدایی شروع کنیم :دی
    • 0
  4. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 21:47
    4
    من که میرم دبیرستان! angry آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    اا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب عیبی نداره. یه دونه galaxy tab 2 گرفتم خودم. :fellow:
    100% اینا دیمو میدن! wink
    • 0
  5. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 21:57
    5
    عمرن اگه دیمو رو رایگان بدن!!!!!!!
    از ما که گذشت باشد که آیندگان بهره جویند!!!!
    • 0
  6. User Avatar
    • iAli2014
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 22:31
    6
    این احتمال هم هست که از تبلت های لنوو استفاده کنند
    • 0
  7. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 23:00
    7
    سلام
    من مدرس دانشگاه پیام نور هستم پیشنهاد دادم که برای امتحانات دانشگاه از تبلت استفاده شود تا اینکه خوردیم به وضع بد اقتصادی و مجبور شدیم فعلاً از حدوداً سه هزار دانشجو تو هر لاین امتحان، حدود سی دانشجو! با کامپیوتر امتحان بدن و به زودی شاید با تبلتهای ارزون قیمت ولی قابل اعتماد مثل نکسوس سون، این ایده رو عملی کردیم تا دیگر از کاغذ کمترین استفاده رو بکنیم.
    ولی بهترین گزینه برای این کار آیپد مینی 16 گیگ هشت اینچیه که امروز دوباره ارزون شد.
    • 0
  8. User Avatar
    • aliiiiiiiiiiiii
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 23:08
    8
    والا برخي از كشور ها ipad ميدن به دانش اموزا اونم مجاني
    • 0
  9. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 1 مرداد 1392 23:52
    9
    ما که دانشگاهمون هم آخرای عمرشه ... یعنی رفت تو پاچمون ؟

    من که نمیگذرم ازشون ، کم گچ خوردیم پای تخته سیاه ؟! آخه چه وضعشه این !!
    • 0
  10. User Avatar
    • ihesam
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 01:09
    10
    سلام ali45
    من میرم دوم دبیرستان منم می خوام آیپد 4 بخرم خوب هستش؟.؟.؟می تونه نیاز های محصلی برطرف کنه؟.؟.؟
    • 0
  11. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 01:30
    11
    نقل قول: ihesam
    سلام ali45
    من میرم دوم دبیرستان منم می خوام آیپد 4 بخرم خوب هستش؟.؟.؟می تونه نیاز های محصلی برطرف کنه؟.؟.؟


    آره جوری توی انداختن تو درسات بهت کمک میکنه که خودت حال کنی ! صبح تا شب بست میشینی پای بازی

    البته جواب ali45 به این سوال ارجع تره :))))
    • 0
  12. User Avatar
    • ireza5
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 08:49
    12
    منم میرم دبیرستان هیچ تبلتی بجز ipad قبول نمیکنم.
    دو هفتست که ایفون5 خریدم تازه میفهمم ios چیهههه چون از اندروید اومدم ios
    در کل باید آیپد بدن به مدارس در غیر این صورت باید این طرحو جمعش کنن wink
    • 0
  13. User Avatar
    • star wars 4g
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 12:54
    13
    just ipad...♥
    • 0
  14. User Avatar
    • applemrn
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 21:34
    14
    میگن هرچی امکانات هست به تهرانی ها میدن خدا زده تو سر ما شیرازی ها :sad:
    • 0
  15. User Avatar
    • Apricot
    • در تاریخ : 2 مرداد 1392 23:21
    15
    جایی که نرم افزار هایی مثل outline و bamboo و ibooks و adobe ideas به همراه کیفیت اپل وجود دارن، برای دانش آموزان و دانش جویان دلیل عقلانی وجود نداره که برن به سمت نوت ها چون قیمتشون یکیه.
    • 0
  16. User Avatar
    • 4sein
    • در تاریخ : 3 مرداد 1392 01:19
    16
    دیگه نمیشه انتظار داشت که ایپد بدن دست این بچه دماغو ها :lol:

    همون دیمو از سرشون زیاده

    یه سوال دقیقا میخوان با دیمو چی کار کنن ؟
    واقعاً ...
    احتمالاً یه ادوب ریدر فقط داره کتاب هاشون رو به صورت پی دی اف نگاه میکنن .
    • 0
  17. User Avatar
    • Ali45
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 14:26
    17
    نقل قول: ihesam
    سلام ali45
    من میرم دوم دبیرستان منم می خوام آیپد 4 بخرم خوب هستش؟.؟.؟می تونه نیاز های محصلی برطرف کنه؟.؟.؟

    بد نیست يعني عاليه
    • 0
  18. User Avatar
    • Op.73