کانال تلگرام کافه اپل

پایان ماه جولای آغازی برای تولید آیفون 5S

تاریخ :
نظرات : 9
  • 5

Dual LED Flash iPhone

تحلیلگری به نام Peter Misek اعتقاد دارد که اپل تولید آیفون 5S را در آخرین روزهای جولای 2013 آغاز می کند. به گزارش BusinessInsider آیفون جدید به احتمال زیاد در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی میشود.

این تحلیلگر در ادامه صحبتهایش افزود: اپل در حال حاضر تولید آیفون ارزان قیمت را آغاز کرده است و قیمت آن چیزی حدود 300 تا 400 دلار است. Misek می گوید اپل تعداد 50 تا 55 میلیون دستگاه آیفون که متشکل از 25 میلیون دستگاه آیفون 5S و 20 میلیون آیفون ارزان قیمت و 5 میلیون آیفون 4S سفارش داده است. کاهش تعداد آیفون 5S حمایتی برای افزایش سفارش آیفون ارزان قیمت است. قیمت آیفون ارزان قیمت 

 

منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 25 تیر 1392 13:56
    1
    قیمت آیفون ارزان قیمت خوبه و اگه بیاد احتمالا یدونه میخرم!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0
  2. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 25 تیر 1392 14:24
    2
    سلام
    از ديروز cydia من خراب شده و به جز صفحه اول ديكه همه جا خاليه تمام سورس ها كاملا خاليه!!!
    توييك هايتي كه نصب كردم رو هم نميتونم ببينم و وقتي cydia رو باز ميكنم يه ارور ميده!
    رسيت ال ستينك رو هم زدم ولي فرقي نكرد!!!
    • 0
  3. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 25 تیر 1392 16:40
    3
    اقا ادمین ها جان ما کمکم کنین که گند زدم تو ایپد و کلا cydia رو پاک کردم !!!!!!!!!!!!!
    راهی واسه نصب دوباره اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 0
  4. User Avatar
    • دوست
    • در تاریخ : 25 تیر 1392 18:09
    4
    سلام
    داداش باید احتمالا سورس bigboss پاک کنی
    خودم این مشکل رو داشتم وقتی اونو پاک کردم درست شد مشکلی ام واسه گوشیم پیش نیومد
    • 0
  5. User Avatar
    • ArshamNm
    • در تاریخ : 25 تیر 1392 18:50
    5
    هورا بالاخره اپل تصمیم به ساختش کرد
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 تیر 1392 00:27
    6
    نقل قول: GIYUTIN
    اقا ادمین ها جان ما کمکم کنین که گند زدم تو ایپد و کلا cydia رو پاک کردم !!!!!!!!!!!!!
    راهی واسه نصب دوباره اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    متاسفانه راهی وجود نداره و مجبوری از ابتدا فریمور نصب و جیلبریک کنی
    این راهی رو که دوستمون فرمودن، تضمینی و بدون ریسک نیست
    آخرین سورسهایی رو گه نصب کردید، اگر می تونید با safe mode پاک کنید
    • 0
  7. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 26 تیر 1392 00:43
    7
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: GIYUTIN
    اقا ادمین ها جان ما کمکم کنین که گند زدم تو ایپد و کلا cydia رو پاک کردم !!!!!!!!!!!!!
    راهی واسه نصب دوباره اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    متاسفانه راهی وجود نداره و مجبوری از ابتدا فریمور نصب و جیلبریک کنی
    این راهی رو که دوستمون فرمودن، تضمینی و بدون ریسک نیست
    آخرین سورسهایی رو گه نصب کردید، اگر می تونید با safe mode پاک کنید

    مرسی از جوابتون ولی یه جوری پاک شده که حتی ایکون cyda هم نیست!!!!!!!
    میشه لینک این اموزش هایی که گفتین رو بدین ممنون =)
    • 0
  8. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 26 تیر 1392 00:46
    8
    نقل قول: GIYUTIN
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: GIYUTIN
    اقا ادمین ها جان ما کمکم کنین که گند زدم تو ایپد و کلا cydia رو پاک کردم !!!!!!!!!!!!!
    راهی واسه نصب دوباره اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    متاسفانه راهی وجود نداره و مجبوری از ابتدا فریمور نصب و جیلبریک کنی
    این راهی رو که دوستمون فرمودن، تضمینی و بدون ریسک نیست
    آخرین سورسهایی رو گه نصب کردید، اگر می تونید با safe mode پاک کنید

    مرسی از جوابتون ولی یه جوری پاک شده که حتی ایکون cyda هم نیست!!!!!!!
    میشه لینک این اموزش هایی که گفتین رو بدین ممنون =)

    اگه سیدیا پاک شده که راهی جز نصب دوباره فریمور ندارید
    • 0
  9. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 26 تیر 1392 01:24
    9
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: GIYUTIN
    نقل قول: iAdmin
    نقل قول: GIYUTIN
    اقا ادمین ها جان ما کمکم کنین که گند زدم تو ایپد و کلا cydia رو پاک کردم !!!!!!!!!!!!!
    راهی واسه نصب دوباره اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    متاسفانه راهی وجود نداره و مجبوری از ابتدا فریمور نصب و جیلبریک کنی
    این راهی رو که دوستمون فرمودن، تضمینی و بدون ریسک نیست
    آخرین سورسهایی رو گه نصب کردید، اگر می تونید با safe mode پاک کنید

    مرسی از جوابتون ولی یه جوری پاک شده که حتی ایکون cyda هم نیست!!!!!!!
    میشه لینک این اموزش هایی که گفتین رو بدین ممنون =)

    اگه سیدیا پاک شده که راهی جز نصب دوباره فریمور ندارید

    مرسی
    مشکلی با نصب دوباره فیرمور ندارم!
    ولی کدوم نسخه؟؟؟ از کجا؟؟؟؟
    من این نسخه رو برای : ایپد مینی وای فای : دانلود کردم و ریستور کردم ولی ارور داد!

    [img]http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1392/tir/fa2c04ceb6112.png[/img

    نسخه فیرمور رو درست دانلود کردم؟؟؟؟؟
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا