کانال تلگرام کافه اپل

من خود آن آیفون ارزانم!

تاریخ :
نظرات : 9
  • 19

 

Techdy ادعا میکند قاب آیفون ارزان قیمت را در اختیار دارد، او در ادامه با اضافه کردن صفحه نمایش به نسخه اسمبل شده آیفون ارزان دست یافته است. به تصاویر نگاه کنید، گویا تمام شایعات در رابطه با آیفون ارزان قیمت حقیقت دارد.

آیفون برای ارزان شدن از بدنه ای پلاستیکی (پلی کربنات) برخوردار است. این آیفون همانند آیفون ۵ از صفحه نمایشی ۴ اینچی بهره می برد، شکل و شمایل آن هم به آیپاد اپل رفته است.

زمانی که آیفون ارزان قیمت را در دست گرفتیم، شاسی ها بر خلاف مواد پلاستیکی گوشی های سامسونگ گلکسی، در آیفون ارزان قیمت محکم تر به نظر آمد. 

اما جالب اینجاست که موفق شدیم صفحه نمایش را با موفقیت بر روی آیفون جدید مونتاژ کنیم. 

 

 

منبع: iClarified

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • imohammad
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 18:55
    1
    به نظر من یه جایه کار میلنگه چون در پشت قاب زیر نوشته آیفون هیچ چیز دیگه ای نیست و در تصویر یکی مونده به آخری بقل آیفون دو تا سوراخ هست و باید بگم که این گوشی اسمبل نشده!!!!!!
    • 0
  2. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 18:59
    2
    سلام اگه تنها تفاوتش تو جنس بدنه باشه هم باید سبکتر باشه هم واقعا به قیمت گفته شده می ارزه.
    • 0
  3. User Avatar
    • iArman
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 19:03
    3
    Be nazare man hamash doroghe, 1 mosht chini jam shodan doore ham mobile sakhtan.
    Hich vaght Apple 1 hamchin chize zeshty tarahi nemikone!
    • 0
  4. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 19:16
    4
    ادمین پست منو میزاری؟؟؟ یا نه؟ :request:
    • 0
  5. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 09:39
    5
    نقل قول: ipad
    ادمین پست منو میزاری؟؟؟ یا نه؟ :request:

    نهههههههههههههههه!!!!!!!!!! wink :tongue:
    • 0
  6. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 11:18
    6
    نقل قول: ipad
    ادمین پست منو میزاری؟؟؟ یا نه؟ :request:

    سلام
    کدوم پست سینا جان؟
    • 0
  7. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 17 تیر 1392 12:42
    7
    سلام I ADMIN عزیز . حالت چطوره؟
    یه پست میهمان دادم ببین محتواش چطوره و اگه خواستی انتشار بزنی یکم ویرایشش کن :fellow:

    سلام I ADMIN عزیز
    یه پست میهمان دادم ولی نه راجب سیدیا هست نه بازی هست و نه برنامه ولی فکر کنم بدرد کافه اپل بخوره که البته باید ادامه مطلبش رو یه ویرایش بکنی smile
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 18 تیر 1392 00:23
    8
    آدم یاد htc one x میفته!!!!!!!!!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • Sahand123
    • در تاریخ : 18 تیر 1392 00:31
    9
    به نظر من دروغه
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا