کانال تلگرام کافه اپل
» » اتوبوس های تهران با همکاری رایتل به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

اتوبوس های تهران با همکاری رایتل به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

تاریخ :
نظرات : 10
  • 8

اتوبوس های شرکت واحد تهران با همکاری رایتل به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند. در این طرح اتوبوس ها بوسیله سیم کارت رایتل، مسافران را از اینتنرت پرسرعت بهره مند می کنند. در مرحله اول، 16 اتوبوس در دو منطقه 8 و 13 شهر تهران به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند و در آینده مناطق بیشتری از پایتخت را پوشش خواهد داد.

در این پروژه، رایتل علاوه بر ارائه اینترنت پر سرعت به مسافران، امکان کنترل خطوط مسافری، مدیریت جابجایی مسافران و مدیریت ترافیک را در اختیار اتوبوسرانی تهران قرار می دهد. باید دید سطح کیفیت این خدمات چطور خواهد بود؟!

 

منبع: رایتل

نظرات

  1. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 18:17
    1
    دمش گرم!!!!!!!!!!!!!!!
    اگه این طوری بشه من دیگه خونه نمیام!!
    شبا هم میریم بی آر تی!
    • 0
  2. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 20:28
    2
    به نظر من الان پر سرعت ترین اینترنت تو ایران رو داراست
    من که راضیم ، خیلی خوبه
    این حرکتشون هم جالبه ، بلاخره اینترنت عمومی هم دیدیم
    • 0
  3. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 21:22
    3
    حتماً مي خوان يه ١٢٨k با ٢گيگ در ماه بين ٣٠٠٠ نفر به اشتراك بزارن .
    • 0
  4. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 15 تیر 1392 21:48
    4
    نقل قول: mr.feri
    به نظر من الان پر سرعت ترین اینترنت ایران رو داراست
    من که راضیم ، خیلی خوبه
    این حرکتشون هم جالبه ، بلاخره اینترنت عمومی هم دیدیم


    من 2 روز پیش از مکه اومدم
    سرعت دانلود تو اتاق هتل 1 مگابیت بر ثانیه بود ( با موبایل)


    ادمین چرا نظر منو نذاشتی
    • 0
  5. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 02:52
    5
    سلام به معتادین دوست داشتنی کافه
    بیشترین سرعت اینترنتو کشور کره جنوبی داره. تازه برای همه با یه قیمت و یه سرعت. اون هم نه طبقه بندی شده و ده ها هزار سایت شیلتر که یک کاربر نتونه اسم گیلترو درست بنویسه که نکنه خودش هم چیلتر بشه. نظر دوستمون هم که گفته ما بهترین اینترنت رو تو دنیا داریم خیلی شبیه به این حرفه که از بچگی بهمون گفتن که ما ایرانیها باهوشترین و بافرهنگ ترین و با همه چیزترین ملت تو کل دنیاییم!!!!
    جناب mr.feri
    با سلام برای رسیدن به حرف شما زیاد هم ناامید نیستم چون ایران تو بهره‌مندی از سرعت اینترنت تو دنیا، برای رسیدن به قعر جدول جهانی 9 رتبه فاصله داره و این خیلییییییی خوبه!!!!!
    و آیا این حرکت رایتل تو چند تا اتوبوس میتونه این رتبه رو از قعر جدول یه کم بالاتر بیاره؟
    • 0
  6. User Avatar
    • ubiu.1998
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 15:19
    6
    نقل قول: Cdrataei
    سلام به معتادین دوست داشتنی کافه
    بیشترین سرعت اینترنتو کشور کره جنوبی داره. تازه برای همه با یه قیمت و یه سرعت. اون هم نه طبقه بندی شده و ده ها هزار سایت شیلتر که یک کاربر نتونه اسم گیلترو درست بنویسه که نکنه خودش هم چیلتر بشه. نظر دوستمون هم که گفته ما بهترین اینترنت رو تو دنیا داریم خیلی شبیه به این حرفه که از بچگی بهمون گفتن که ما ایرانیها باهوشترین و بافرهنگ ترین و با همه چیزترین ملت تو کل دنیاییم!!!!
    جناب mr.feri
    با سلام برای رسیدن به حرف شما زیاد هم ناامید نیستم چون ایران تو بهره‌مندی از سرعت اینترنت تو دنیا، برای رسیدن به قعر جدول جهانی 9 رتبه فاصله داره و این خیلییییییی خوبه!!!!!
    و آیا این حرکت رایتل تو چند تا اتوبوس میتونه این رتبه رو از قعر جدول یه کم بالاتر بیاره؟


    افرین به تو ولی بعد از چین کره جنوبی هستش!
    ایران 4 تای اخر جدوله.
    ای ول به تو حرفت درست و باحال بود مخصوصا معتادین wink
    • 0
  7. User Avatar
    • Bardia lol
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 17:33
    7
    از این به بعد ما. با اینترنت عمومی میایم کافه اپل
    • 0
  8. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 17:58
    8
    نقل قول: ipad
    نقل قول: mr.feri
    به نظر من الان پر سرعت ترین اینترنت ایران رو داراست
    من که راضیم ، خیلی خوبه
    این حرکتشون هم جالبه ، بلاخره اینترنت عمومی هم دیدیم


    من 2 روز پیش از مکه اومدم
    سرعت دانلود تو اتاق هتل 1 مگابیت بر ثانیه بود ( با موبایل)


    ادمین چرا نظر منو نذاشتی



    دوست عزیز ظاهراً متوجه کامنت من نشدی ، درست بخون ...
    گفتم "تو ایران" که منظورم به رایتل بود از جهت 3g بودن و این حرفا ..

    توی سرعت اینترنت هم تا الآن رنکینگ جهانی به این شرح هست :

    Hong Kong 49.29 Mbps
    Taiwan 37.07 Mbps
    Netherlands 35.47 Mbps
    Lithuania 34.84 Mbps
    Macau 33.44 Mbps
    Switzerland 33.33 Mbps
    Romania 32.19 Mbps
    South Korea 31.85 Mbps
    Sweden 31.34 Mbps
    Luxembourg 31.27 Mbps

    ما هم اینجا یه مبین نت با 2 مگ گرفتیم احساس پادشاهی میکنیم ...
    • 0
  9. User Avatar
    • ipad
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 18:44
    9
    نقل قول: mr.feri
    نقل قول: ipad
    نقل قول: mr.feri
    به نظر من الان پر سرعت ترین اینترنت ایران رو داراست
    من که راضیم ، خیلی خوبه
    این حرکتشون هم جالبه ، بلاخره اینترنت عمومی هم دیدیم


    من 2 روز پیش از مکه اومدم
    سرعت دانلود تو اتاق هتل 1 مگابیت بر ثانیه بود ( با موبایل)


    ادمین چرا نظر منو نذاشتی



    دوست عزیز ظاهراً متوجه کامنت من نشدی ، درست بخون ...
    گفتم "تو ایران" که منظورم به رایتل بود از جهت 3g بودن و این حرفا ..

    توی سرعت اینترنت هم تا الآن رنکینگ جهانی به این شرح هست :

    Hong Kong 49.29 Mbps
    Taiwan 37.07 Mbps
    Netherlands 35.47 Mbps
    Lithuania 34.84 Mbps
    Macau 33.44 Mbps
    Switzerland 33.33 Mbps
    Romania 32.19 Mbps
    South Korea 31.85 Mbps
    Sweden 31.34 Mbps
    Luxembourg 31.27 Mbps

    ما هم اینجا یه مبین نت با 2 مگ گرفتیم احساس پادشاهی میکنیم ...



    آهان ببخشید
    سرعت دانلود 2 مگابیت مبین نت 400 هست ولی 2 گیگ بیشتر نیست فکر کنم :D
    منم 256 پارس آنلاین نامحدود دارم و 200 تا دانلود میکنم
    • 0
  10. User Avatar
    • applemrn
    • در تاریخ : 16 تیر 1392 19:09
    10
    از قدیم گفتن که هرچی امکانات به تهرانی ها میدن چیزی گیره ما نمیاد شاید دوره های بدی
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا