کانال تلگرام کافه اپل

قیمت احتمالی آیفون ارزان اعلام شد

تاریخ :
نظرات : 12
  • 9

 The Budget iPhone Came With 10 Different Color Options

آیفون ارزان قیمت در راه است، آیفونی با بدنه پلاستیکی و البته ارزان تر از آیفون 5S خواهد بود. از مدت ها پیش خبر آمدنش را می دهند، اما تا امروز قیمت احتمالی این آیفون اعلام نشده بود. امروز Sonny Dickson مردی که بسیار از محصولات آینده اپل می داند، قیمت احتمالی آیفون ارزان قیمت را اعلام کرده است:

 

قیمت آیفون ارزان مدل 16 گیگابایتی: 349$

قیمت آیفون ارزان مدل 32 گیگابایتی: 449$

قیمت آیفون ارزان مدل 64 گیگابایتی: 549$

این قیمت حدود 300 دلار ارزان تر از آیفون 5 و گران تر از مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون 4S می باشد. حتی قیمت مدل 8 گیگابایتی آیفون 4 با 450 دلار به فروش می رسید.همه این خبرها تا معرفی آیفون ارزان قیمت در حد شایعه باقی می ماند اما به احتمال زیاد آیفون ارزان همراه با iOS 7 در اواسط سپتامبر 2013 معرفی شود.

 

منبع: PhoneArena

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • imohammad
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 14:00
    1
    ببخشید این گفت ارزان قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 0
  2. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 14:30
    2
    نمرديم و ارزوني هم ديديم ، عجيب ارزونه ، يعني تيم كوك خالي بست كه گفت : اين كار با سياست هاي ما جور در نميآد ، هروز بيشتر داريم مطلب از آيفون ارزون ميشنويم . خداكنه به عملي شدن نرسه .

    اين كارو كنه ميرم طرف جاوا و جي ال ايكس راحتم از جيب در ميآد .
    • 0
  3. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 14:32
    3
    اگه امکانت آیفون ارزان قیمت به اندازه آیفون های دیگه باشه ارزش داره . یا این که فقط به خاطره قاب پلاستیکیش ارزون شده؟
    • 0
  4. User Avatar
    • redblue
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 15:19
    4
    سلام الان فرق ایفون 5 با این ایفون ارزان قیمت دقیقا چه قدر هست؟
    • 0
  5. User Avatar
    • ikeyvan
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 15:35
    5
    احتمالا مدل 16 دور و بر یک میلیون باشه.!!!!میصرفه؟
    • 0
  6. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 18:33
    6
    خو چه کاری!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ابین دیگه چه قیمت کهکشانییه؟؟؟؟
    ادم بره یه ایپد مینی بگیره که 100 شرف داره به این تیکه پلاستیک زشت!
    • 0
  7. User Avatar
    • sorooshiii
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 20:02
    7
    اپل با این کارا داره خودشو لوووس میکنه!! :|
    • 0
  8. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 20:46
    8
    GIYUTIN
    باهات موافقم شديد ، آيفون همين كه توش پلاستيك نيست و به لطف سيستم عاملش مي ارزه كه تو دست بگيريش .
    • 0
  9. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 23:12
    9
    اگه قیمتش 1 یا پایین تر باشه خوبه!!
    چون به بالای 1 نمیگن ارزان قیمت!! به نظر من ارزان قیمت یعنی 500 هزار تومن تا 1 تومن!!
    • 0
  10. User Avatar
    • rampple
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 23:21
    10
    چون نصف قیمته آیفون اصلی هست
    اگر امکاناتش مثل اون باشه و فرقش فقط قاب باشه
    خیلیا که پول کم دارن میرن سمت آیفون ارزون و فروش خوبی میکنه
    حسابی میخوره تو سره ایفون اصلی و به احتمالا به خاطر افت فروش افت قیمت پیدا میکنه
    چون امکانات یکی هست طرف نمیره 300 دلار پول قاب فلزی بده فقط
    • 0
  11. User Avatar
    • mr.feri