کانال تلگرام کافه اپل
» » مالیات کارت شارژ موبایل افزایش یافت +جدول نرخ جدید

مالیات کارت شارژ موبایل افزایش یافت +جدول نرخ جدید

تاریخ :
نظرات : 13
  • 6

  

مبلغ موجودی کارت های شارژ سه اپراتور فعال در ایران با اعمال نرخ جدید مالیات محاسبه می شود و در نتیجه مبلغ اعتبار اصلی کارت شارژ کاهش یافته است. سال ۹۱ از میزان اعتبار خریداری شده کارت شارژ 5 درصد مالیات کسر می شد و امسال این رقم به 6 درصد رسید. افزایش سالانه نرخ مالیات ارزش افزوده بر نرخ کارتهای شارژ اپراتورهای اول، ایرانسل و رایتل بی تاثیر نبوده و باعث کاهش موجودی کارت شارژ نسبت به سال ۹۱ شده است.

 

میزان اعتبار کارت های شارژ با احتساب نرخ مالیات جدید به شرح زیر است:

 

جدول نرخ های جدید کارت های شارژ

محصول قیمت نرخ مالیات بر ارزش افزوده اعتبار موجود در کارت پس از کسر مالیات
کارت شارژ ۱۰ هزار ریالی ۱۰ هزار ریال ۵۶۶ ریال ۹۴۳۴ ریال
کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ۲۰ هزار ریال ۱۱۳۲ ریال ۱۸۸۶۸ ریال
کارت شارژ ۵۰ هزار ریالی ۵۰ هزار ریال ۲۸۳۰ ریال ۴۷۱۷۰ ریال
کارت شارژ ۱۰۰ هزار ریالی ۱۰۰ هزار ریال ۵۶۶۰ ریال ۹۴۳۴۰ ریال
کارت شارژ ۲۰۰ هزار ریالی ۲۰۰ هزار ریال ۱۱۳۲۱ ریال ۱۸۸۶۷۹ ریال
 

 

جدول نرخ های سال ۹۱ مبالغ موجود

محصول قیمت نرخ مالیات بر ارزش افزوده اعتبار موجود در کارت پس از کسر مالیات
کارت شارژ ۱۰ هزار ریالی ۱۰ هزار ریال ۴۷۱ ریال ۹۵۲۹ ریال
کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ۲۰ هزار ریال ۹۴۳ ریال ۱۹۰۵۷ ریال
کارت شارژ ۵۰ هزار ریالی ۵۰ هزار ریال ۲۳۵۸ ریال ۴۷۶۴۲ ریال
کارت شارژ ۱۰۰ هزار ریالی ۱۰۰ هزار ریال ۴۷۱۶ ریال ۹۵۲۹۰ ریال
کارت شارژ ۲۰۰ هزار ریالی ۲۰۰ هزار ریال ۹۴۳۴ ریال ۱۹۰۵۷۰ ریال

 

منبع: itanalyze, iPress

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • M_zahed
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:33
    1
    سلام

    من میخوام تا شنبه اپل 5 بخرم و میخوام بدم همونجا آی او اس 7 کنند

    میخواستم بدونم جلبریک چیه و ایتولز چیه ... اینا یعنی چی

    من از این به بعد خیلی مزاحمتون میشم منو ببخشید

    اخه میخوام ببینم اگه جلبریک خوبه بدم همونجا بکنن

    من یه ضایع نخاعی ام که رو تخت افتادم و راه نمیتونم برم برای چند ماه

    لطفا حتما ای دی منو ادد کنید خوشحل میشم باهاتون چت کنم

    در ضمن من یه اندرویدی ماهرم و اس 4 و اکسپریا z

    و سولا و اچ تی سی وان رو در عرض سه ماه همشونو خریدم فروختم امتحان کردم

    دیگهن دوست ندارم میخوام اپل بگیرم و همیشه داشته باشم wink
    • 0
  2. User Avatar
    • M_zahed
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:49
    2
    سلام ... منتظر بودم نظرم رو بذارید

    واقعا شوکه شدم گذاشتید ممنون ...

    من ای دی خودمو یادم رفت بذارم

    Fereshteh_3612000@yahoo.com

    راستی کلی نظرذ خوندم و متوجه شدم بازی csr خیلی گرافیک داره

    دارم دانلود میکنم که وقتی اپل خریدم سریع بریزم تو گوش بازی کنم

    wink

    تا کافه اپل و بچه های کافه اپل هست باید زندگی کرد
    • 0
  3. User Avatar
    • M_zahed
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 20:54
    3
    خب این حرف شما که نوشی این ورژن باشه رو یاد داشت کردم ...
    به نظرتون این ورژن رو دارن ... اگه نداشتن چی ؟

    اگه نداشت من میتونم خودم این ورژن درست کنم ؟

    ممنون
    • 0
  4. User Avatar
    • ahmadavr
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 20:57
    4
     
    سلام دوستان گلم .اول اینکه تشکر ویژه بابت همه چیز بازی ها و اخبار به روزتون .من یه هفتس ی مشکل خوردم.هیچ نرم افزاری نمی تونم نصب کنم همشون ارور verfication feild mide یکی کمکم کنه چیکار کنمن
    یکی جواب منم بده دیگه همش باهم دیگه می حرفید
    • 0
  5. User Avatar
    • amir9058
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 21:12
    5
    سلام خیلی خسته نباشید
    اگه امکانش هست ورژن جدید برنامه full fitness رو قرار بدین و همچنین ورژن جدید cycloramic
    باتشکر
    • 0
  6. User Avatar
    • M_zahed
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 21:34
    6
    خب من امشب تماس میگیرم که ببینم دارن این ورژن رو

    اگه نداشتن فکر کنم باید پشیمان بشم و به فکر سونی اکسپریا زد اولتر باشم

    اخه وقتی اپل این ورژنش نباشه فایده ای نداره و نمیشه هر کاری که بخوام انجام بدم

    راستش یکم تضیف روحیه شدم ... وی بازم ممنون
    • 0
  7. User Avatar
    • ubiu.1998
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 22:22
    7
    نقل قول: Fariborz
    نقل قول: M_zahed
    خب این حرف شما که نوشی این ورژن باشه رو یاد داشت کردم ...
    به نظرتون این ورژن رو دارن ... اگه نداشتن چی ؟

    اگه نداشت من میتونم خودم این ورژن درست کنم ؟

    ممنون

    بگردید احتمالاً باشه چون سری اول iphone 5 با ios 6.1.2 عرضه شد.
    نه دوست عزیز شما نمی تونید به این ورژن یا هر ورژن دیگه ای ریستور کنید تنها قادر هستید در زمان عرضه ios 7 به ios7 بروز رسانی کنید. که جیلبریکی هنوز برای نسخه های 6.1.3 تا 7 وجود نداره.


    عزیزم ایفون ۵ ای او اس ۶.۱.۴ داره :fellow:
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 22:28
    8
    نقل قول: M_zahed
    سلام

    من میخوام تا شنبه اپل 5 بخرم و میخوام بدم همونجا آی او اس 7 کنند

    میخواستم بدونم جلبریک چیه و ایتولز چیه ... اینا یعنی چی

    من از این به بعد خیلی مزاحمتون میشم منو ببخشید

    اخه میخوام ببینم اگه جلبریک خوبه بدم همونجا بکنن

    من یه ضایع نخاعی ام که رو تخت افتادم و راه نمیتونم برم برای چند ماه

    لطفا حتما ای دی منو ادد کنید خوشحل میشم باهاتون چت کنم

    در ضمن من یه اندرویدی ماهرم و اس 4 و اکسپریا z

    و سولا و اچ تی سی وان رو در عرض سه ماه همشونو خریدم فروختم امتحان کردم

    دیگهن دوست ندارم میخوام اپل بگیرم و همیشه داشته باشم wink



    انشاا... که حال شما هم خوب بشه!!
    دوست عزیز داش فریبرز کامل جواب دادن!!
    فقط خواستم یه چیز اضافه کنم!!
    در کشور ما جیلبریک برای اپل از آب برای انسان ضروریتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0
  9. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 14:50
    9
    نقل قول: soroush.radikal
    نقل قول: M_zahed
    سلام

    من میخوام تا شنبه اپل 5 بخرم و میخوام بدم همونجا آی او اس 7 کنند

    میخواستم بدونم جلبریک چیه و ایتولز چیه ... اینا یعنی چی

    من از این به بعد خیلی مزاحمتون میشم منو ببخشید

    اخه میخوام ببینم اگه جلبریک خوبه بدم همونجا بکنن

    من یه ضایع نخاعی ام که رو تخت افتادم و راه نمیتونم برم برای چند ماه

    لطفا حتما ای دی منو ادد کنید خوشحل میشم باهاتون چت کنم

    در ضمن من یه اندرویدی ماهرم و اس 4 و اکسپریا z

    و سولا و اچ تی سی وان رو در عرض سه ماه همشونو خریدم فروختم امتحان کردم

    دیگهن دوست ندارم میخوام اپل بگیرم و همیشه داشته باشم wink



    انشاا... که حال شما هم خوب بشه!!
    دوست عزیز داش فریبرز کامل جواب دادن!!
    فقط خواستم یه چیز اضافه کنم!!
    در کشور ما جیلبریک برای اپل از آب برای انسان ضروریتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    درسته داداش موافقم.
    • 0
  10. User Avatar
    • M_zahed
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 17:22
    10
    دوستان من هنوز موفق نشدم با نمایندگی اپل تو گرگان تماس بگیرم و ازش بپرسم این ورژ« رو دارن یا نه

    چه خاکی تو سرم شدا ... اگه نباش :recourse: ه چی
    • 0
  11. User Avatar
    • ubiu.1998
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 22:28
    11
    بچه ها یه اپ جدید امده بدون جیلبریک میشه همه چی جز سیدیا نصب کرد!
    اگه ادمین اجازه بده میگم.
    • 0
  12. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 12 تیر 1392 23:19
    12
    نقل قول: ubiu.1998
    بچه ها یه اپ جدید امده بدون جیلبریک میشه همه چی جز سیدیا نصب کرد!
    اگه ادمین اجازه بده میگم.



    آؤه عزیزم یه کیت هم اومده که میشه رم و فلش رو به آیفون وصل کرد!! درسته؟؟
    • 0
  13. User Avatar
    • کاربر سیمکارت ایرانسل
    • در تاریخ : 19 آبان 1395 02:57
    13
    امروز در تاریخ ۱۹ آبان ۹۵ از *۷۸۹# شارژ خریدم و حساب کردم دیدم ۸.۲۲۵ درصد از میزان شارژ کم کرده است.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا