کانال تلگرام کافه اپل

آیفون ارزان قیمت در سه رنگ ارائه خواهد شد

تاریخ :
نظرات : 17
  • 5

تصویری تازه از آیفون ارزان قیمت به بیرون درز کرده که نشان می دهد حداقل شاهد عرضه این آیفون در سه رنگ زرد، سبز و قرمز خواهیم بود. روز گذشته تصویری از آیفون ارزان قیمت با قاب سبز برایمان ارسال شد که با این تصویر جدید تطابق دارد. وب سایت Business Insider، آیفون های رنگی را هماهنگ با شمایل جدید iOS 7 می داند. بار دیگر این تصویر را تماشا کنید، آیفون ارزان قیمت را می پسندید؟

 

منبع: iClarified

نظرات

  1. User Avatar
    • rampple
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 02:55
    1
    خیلی قیافه ضایعی داره امیدوار بودم که تولید نشه

    راستی 1 سوال داشتم
    من روزی که گوشیمو خریدم طرف مغازه دار با اپل ایدی خودش نرم افزار دانلود کردو ریخت و اپدیت کرد
    الان من میخوام نرم افزارامو از اپ استور آپدیت کنم اپل آیدی طرف رو میاره میگه پسوورد بزن
    شما میدونی چجوری میشه جاش اپل آیدی خودم رو قرار بدم که بتونم خودم آپدیت کنم؟
    • 0
  2. User Avatar
    • SAalizadeh
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 08:43
    2
    بیشتر شبیه اسباب بازی هست تا گوشی موبایل
    آخه ارزون ،،،،،،،، نه دیگه تا این حد
    • 0
  3. User Avatar
    • goodarz
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 09:26
    3
    خیلی عالیه مخصوصا قاب سبزش

    اگه بیاد من برخلاف 4s و 5 که پولم ته کشید تنونستم بخرم حتما یکی میخرم wink
    • 0
  4. User Avatar
    • mohsen53
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 10:38
    4
    اه اه اه این چیه؟ این وسطیه رو کی میخره؟
    • 0
  5. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 11:31
    5
    چرا داره اين طوري ميكنه ؟ تيم كوك كه گفت توليد آيفون ارزان قيمت خلاف سياست هاي شركت اپل هست . استيو جابز كجائي ، خستمون كردن اينا ، همه آرمان ها وعقايد استيو رو دارن زير پا ميزارن ، از اندازه ال سي دي گرفته تا برداشتن لاك اسكرين و اينم از آيفون ارزان قيمت .
    • 0
  6. User Avatar
    • بهزاد ولایی
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:02
    6
    فکر کنم نهایت تا سال دیگه تیم کوک در هم نوکیا گوشی بزنه دیگه گند زد تو برند اپل رفت دیگه تو بازار مثل گوشی چینی پر میشه
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:29
    7
    من که هنوز هم میگم شایعه هست ...
    یعنی کمپانی اپل این قدر به در و پیکر شده که یه نفر محصول بعدی رو اینجوری یواشکی بیاره بزاره رو کیبورد کامپیوترش بعد شات بگیره و کیلویی بریزه تو اینترنت ؟!؟!؟!
    • 0
  8. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 12:45
    8
    رنگ های چرت!!!
    نقل قول: rampple
    خیلی قیافه ضایعی داره امیدوار بودم که تولید نشه

    راستی 1 سوال داشتم
    من روزی که گوشیمو خریدم طرف مغازه دار با اپل ایدی خودش نرم افزار دانلود کردو ریخت و اپدیت کرد
    الان من میخوام نرم افزارامو از اپ استور آپدیت کنم اپل آیدی طرف رو میاره میگه پسوورد بزن
    شما میدونی چجوری میشه جاش اپل آیدی خودم رو قرار بدم که بتونم خودم آپدیت کنم؟

    دوست عزیز شما نمیتونید چنین کاری بکنید!! حتما باید با اپل آیدی مغازه دار آپدیت بشه!
    • 0
  9. User Avatar
    • niceboy4532
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 14:26
    9
    بايا اين آيفون هاي چيني سه تاش صد تومن اپل هرگز ايفون ارزون قيمت نميده
    • 0
  10. User Avatar
    • Khalaban
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 14:34
    10
    به نظر من که زیبا هست ولی در حد معمولی ها نیستش.
    • 0
  11. User Avatar
    • amirr
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 15:58
    11
    shoma bayad berin setting baed berin gesmat app store apple id dadeh shodeh ro pak kardeh va bejash mal khodetan ra bezanid
    • 0
  12. User Avatar
    • imohammad
    • در تاریخ : 10 تیر 1392 19:33
    12
    خیر نمیتونید
    • 0
  13. User Avatar
    • rampple
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 01:21
    13
    نقل قول: amirr
    shoma bayad berin setting baed berin gesmat app store apple id dadeh shodeh ro pak kardeh va bejash mal khodetan ra bezanid


    oonja apple id khodam hast vali mogheye update apple id man nemiad
    • 0
  14. User Avatar
    • bamdadkianfar
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 13:29
    14
    اگر4gنباشه بدرد نمی خره
    • 0
  15. User Avatar
    • awesome
    • در تاریخ : 11 تیر 1392 17:02
    15
    وسطیه مثل هندونه میمونه.ولی می ارزه بخریش چون ای او اس داره!
    • 0
  16. User Avatar
    • THE UNDER TAKER
    • در تاریخ : 19 تیر 1392 14:01
    16
    نقل قول: mohsen53
    اه اه اه این چیه؟ این وسطیه رو کی میخره؟

    lk
    • 0
  17. User Avatar
    • ساحل
    • در تاریخ : 6 مرداد 1392 23:50
    17
    man arezoome ye apple 5 dashte basham, ama poolesho nadarm........khoda kone ina zoodtar biyad begiram.
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا