کانال تلگرام کافه اپل

نام ایران از سایت کسپرسکی حذف شد

تاریخ :
نظرات : 9
  • 5

 

شرکت کسپرسکی نام ایران را از سایت خود حذف کرد. پیش از این اقدام کسپرسکی، شرکت های امنیتی مک آفی، نورتون، ایست و بیت دفندر با حذف نام ایران، ما را از داشتن نماینده رسمی محروم کردند. دولت ایران و روسیه با هم روابط نزدیکی دارند، کارشناسان احتمال تحریم ایران توسط کسپرسکی روسی را نمی دادند. این اطمینان به کسپرسکی تا حدی بود که مدیران امنیتی سازمان ها و نهادهای دولتی از کسپرسکی برای حفظ امنیت سایبری سازمان خود استفاده نموده اند. به علت تنگ شدن حلقه تحریم، شرکت های بسیاری به کسپرسکی روی آورده بودند و حال باید به دنبال جایگزینی جدید بود.

 

یکی از نمایندگان کسپرسکی در گفتگو با ایتنا اعلام کرد که فعالیت های این شرکت در ایران ادامه خواهد داشت و لایسنس های کسپرسکی تا آخرین لحظه فعال خواهد بود.

او در ادامه صحبتهایش اضافه کرد که مشتریان کسپرسکی می تواتند به نمایندگان این شرکت در ایران مراجعه نمایند و اطلاعات تماس نماینده کسپرسکی در دبی را دریافت کرده و در مورد ادامه حضور کسپرسکی در ایران پرس و جو کنند.

روز گذشته نام ایران از سایت رسمی کسپرسکی حذف شد اما قطع ارتباط کسپرسکی پس از تحریم ها آغاز شده و ارتباط با ایران از طریق شرکتهای فعال در دبی انجام می شود.

 

ایالات متحده از مدت ها پیش تحریم محصولات کامپیوتری را لغو کرده است اما پنداری تا عملی شدن فاصله زیادی دارد.

 

منبع: سایسک

ترجمه و بازنشر: کافه اپل

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 12:50
    1
    اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن!
    خودمون کلی آنتی ویروس وطنی داریم!
    بیخیال همشون!
    • 0
  2. User Avatar
    • goodarz
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 13:04
    2
    خب ما هم شید میخریم که خیلی هم عالی و از نظر قیمت هم مناسبه گور بابای کاسپر
    • 0
  3. User Avatar
    • AVNEWS
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 15:24
    3
    دوستان عزیز
    برای اطلاع از آخرین اخبار از حذف نام ایران از سایت کسپرسکی، به سایت خبری اِی وی نیوز مراجعه فرمائید.
    Http://Avnews.ir
    • 0
  4. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 16:31
    4
    سلام
    (اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن؟)!!
    واللا تنها چیزی که دیده میشه تحریم کردن اینها و محرومیت ماهاست.
    از یه طرف میگین خدا کنه اپل از تحریم دربیاد ازطرف دیگه این حرفارو میزنین!
    من با مقاومت و این حرفهای مفت که مصرف داخلی داره مخالفم. همه باید بدونن که تحریم ها به ضرر مردمه و آینده ست.
    • 0
  5. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 17:06
    5
    نقل قول: soroush.radikal
    اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن!
    خودمون کلی آنتی ویروس وطنی داریم!
    بیخیال همشون!


    تمام آنتی ویروس های وطنی که میگی از سرور های eset استفاده میکنن که با برنامه نویسی خوب فقط تونستن ظاهر نرم افزار و عوض کنن و جوری طراحی شده که زمان آپدیت با لاینس های شرکت مربوطه که کرک شده لاینس های نود هست آپدیت میشن
    • 0
  6. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 18:47
    6
    نقل قول: Cdrataei
    سلام
    (اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن؟)!!
    واللا تنها چیزی که دیده میشه تحریم کردن اینها و محرومیت ماهاست.
    از یه طرف میگین خدا کنه اپل از تحریم دربیاد ازطرف دیگه این حرفارو میزنین!
    من با مقاومت و این حرفهای مفت که مصرف داخلی داره مخالفم. همه باید بدونن که تحریم ها به ضرر مردمه و آینده ست.


    عزیز من منم نگقتم که تحریم خیلی خوبه! و باهاش حال میکنم!
    هر چیزی به خود آدم بستگی داره!
    در ضمن میخوام 100 سال سیاه اپل از تحریم بیرون نیاد!

    حرف های مفت هم که گفتین خوب بود مرسی!

    نقل قول: mr.feri
    نقل قول: soroush.radikal
    اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن!
    خودمون کلی آنتی ویروس وطنی داریم!
    بیخیال همشون!


    تمام آنتی ویروس های وطنی که میگی از سرور های eset استفاده میکنن که با برنامه نویسی خوب فقط تونستن ظاهر نرم افزار و عوض کنن و جوری طراحی شده که زمان آپدیت با لاینس های شرکت مربوطه که کرک شده لاینس های نود هست آپدیت میشن


    آره دقیقا همین طوره!! ولی خوبه که میشه آپدیتش رو گرفت! چون نود رو که دیگه خودمون تحریم کردیم!!!

    من که کلا آنتی ویروس هامو پاک کردم و با توکل به خدا پیش میرم!
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 8 تیر 1392 21:09
    7
    نقل قول: soroush.radikal
    نقل قول: Cdrataei
    سلام
    (اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن؟)!!
    واللا تنها چیزی که دیده میشه تحریم کردن اینها و محرومیت ماهاست.
    از یه طرف میگین خدا کنه اپل از تحریم دربیاد ازطرف دیگه این حرفارو میزنین!
    من با مقاومت و این حرفهای مفت که مصرف داخلی داره مخالفم. همه باید بدونن که تحریم ها به ضرر مردمه و آینده ست.


    عزیز من منم نگقتم که تحریم خیلی خوبه! و باهاش حال میکنم!
    هر چیزی به خود آدم بستگی داره!
    در ضمن میخوام 100 سال سیاه اپل از تحریم بیرون نیاد!

    حرف های مفت هم که گفتین خوب بود مرسی!

    نقل قول: mr.feri
    نقل قول: soroush.radikal
    اینا در حدی نیستن که بخوان ما رو تحریم کنن!
    خودمون کلی آنتی ویروس وطنی داریم!
    بیخیال همشون!


    تمام آنتی ویروس های وطنی که میگی از سرور های eset استفاده میکنن که با برنامه نویسی خوب فقط تونستن ظاهر نرم افزار و عوض کنن و جوری طراحی شده که زمان آپدیت با لاینس های شرکت مربوطه که کرک شده لاینس های نود هست آپدیت میشن


    آره دقیقا همین طوره!! ولی خوبه که میشه آپدیتش رو گرفت! چون نود رو که دیگه خودمون تحریم کردیم!!!

    من که کلا آنتی ویروس هامو پاک کردم و با توکل به خدا پیش میرم!


    مارو هم دعا کن :))))
    • 0
  8. User Avatar
    • ikeyvan
    • در تاریخ : 9 تیر 1392 11:05
    8
    این که دیگه برامون طبیعی شده!یک خبر بهتر نمیشه گفت؟
    • 0
  9. User Avatar
    • h0tlife