Andromedaa
» » سایت Adobe به روی کاربر ایرانی باز شد، iTunes و App Store خیر!

سایت Adobe به روی کاربر ایرانی باز شد، iTunes و App Store خیر!

تاریخ : 1392.04.03
نویسنده : iAdmin
نظرات : 13
بازدیدها : 7092
  • 20

حدود یک ماه از برداشتن تحریم تجهیزات ارتباطی توسط آمریکا می گذرد، هفته گذشته سایت Adobe به روی کاربر ایرانی باز شد. این شرکت IP ایران را بلاک کرده بود و اجازه استفاده از امکانات سایت را نمی داد.

 

your request cannot be processed error code 1009 ارور دانلود از آیتونز CafeApple.Net

خیلی از این خبر خوشحالیم و امیدواریم چنین حرکت هایی ادامه داشته باشد. چرا که اپل تاکنون خیال نداشته تحریم کاربر ایرانی برای استفاده از آیتونز استور را بردارد.

 بسیاری از کاربران کافه اپل گزارش کرده اند که از هفته گذشته برای استفاده آیتونز استور با ارور ۱۰۰۹ مواجه می شوند، گویا این محدودیت سراسری نیست و برخی بدون مشکل از آیتونز استور با IP ایران استفاده می کنند.

 

 ارور ۱۰۰۹ چیست؟

 

منبع : کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • MaRc0
    • در تاریخ : 3 تیر 1392 20:10
    1
    سلام
    من همین دیشب رفتم از اپ استور 2 تا بازی دانلود کردم
    برای من این ارور نمیاد :belay:
    • 0
  2. User Avatar
    • tentax
    • در تاریخ : 3 تیر 1392 21:18
    2
    آقا من ارور 1009 ندارم ولی موقع دانلود میگه باید نحوه پرداخت مشخص کنید!
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
    • 0
  3. User Avatar
    • فرشاد
    • در تاریخ : 3 تیر 1392 23:02
    3
    نقل قول: tentax
    آقا من ارور 1009 ندارم ولی موقع دانلود میگه باید نحوه پرداخت مشخص کنید!
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟



    یه بار با چیز پی ان از طریق خود آیتونز وصل شو میتونی گزینه none رو انتخاب کنی مشکل حل میشه من 2 هفته پیش همینطوری حل کردم مشکل رو!!
    • 0
  4. User Avatar
    • Arya apple
    • در تاریخ : 4 تیر 1392 00:39
    4
    Vase Manam error nemide
    • 0
  5. User Avatar
    • tentax
    • در تاریخ : 4 تیر 1392 12:53
    5
    نقل قول: فرشاد
    نقل قول: tentax
    آقا من ارور 1009 ندارم ولی موقع دانلود میگه باید نحوه پرداخت مشخص کنید!
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟



    یه بار با چیز پی ان از طریق خود آیتونز وصل شو میتونی گزینه none رو انتخاب کنی مشکل حل میشه من 2 هفته پیش همینطوری حل کردم مشکل رو!!


    خيلي ممنون،
    مشكلم حل شد.
    • 0
  6. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 4 تیر 1392 14:08
    6
    سلام من و دوستمون همچین اروری رو دریافت کردیم ولی همزمان هردومون یهو وصل شدیم و یه هفته است داریم از اپل استور دانلود میکنیم.
    • 0
  7. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 4 تیر 1392 14:37
    7
    الان ارور 1009 فقط مختص ایرانسل هستش ...

    سایت adobe هم الان من با وایمکس ایرانسل باز کردم ارور داد :))))

    کلا ایرانسل و تحریم کردن :))
    • 0
  8. User Avatar
    • tahator
    • در تاریخ : 5 تیر 1392 12:31
    8
    سلام
    من ايرانسل دارم مشكلي هم ندارم
    • 0
  9. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 6 تیر 1392 12:29
    9
    نقل قول: tahator
    سلام
    من ايرانسل دارم مشكلي هم ندارم



    اگه با پراکسی باز کنی ، بعله مشکلی نخواهد بود !!
    • 0
  10. User Avatar
    • abedi
    • در تاریخ : 12 شهریور 1393 17:27
    10
    سلام
    من دوتا ApplIDدارم یکیش ارور میده یکی نه ایا امکان داره بعدا با هردو ای دی به این مشکل بخرم
    مرگ بر اندروید
    • 0
  11. User Avatar
    • maryamimani