Andromedaa

کلیپی از استیو جابز که هرگز دیده نشد

تاریخ : 1392.03.29
نویسنده : iAdmin
نظرات : 9
بازدیدها : 5412
  • 17

Steve Jobs

همین امروز کلیپی از استیو جابز بزرگ منتشر شده است، کلیپی که هرگز دیده نشده است. استیو جابز از میراث خود صحبت می کند، این کلیپ مربوط به گفتگویی در سال ۱۹۹۴ است.

[

quote] تمام کاری که من انجام داده ام، این کسب و کار عجیب و تلاش بسیار عجیب و غریب برای زندگی - تمام کاری که من انجام داده ام - در ۵۰ سالگی ام منسوخ خواهد بود.
[/quote]

 

این کلیپ منحصر به فرد در سال ۱۹۹۴ توسط انجمن تاریخی دره سیلیکون برای مشاوره جابز به کارآفرینان بالقوه انجام شده است

شما می توانید مستند بسیار زیبای استیو جابز کار آفرین رویایی را از اینجا دریافت کنید، برای تماشای این کلیپ هم به اینجا مراجعه فرمایید.

نه تنها کاربران محصولات اپل، دنیا به استیو جابز مدیون است.

 

منبع: iClarified

ترجمه و بازنشر: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 29 خرداد 1392 21:24
    1
    روحش شـــــاد و یادش گرامی

    ولی ای کـــــــــــــــاش بودش
    • 0
  2. User Avatar
    • mansour122312
    • در تاریخ : 29 خرداد 1392 21:54
    2
    LM MAN ALAN WIN 8 RIKHTAM HAME BARNAMEHAIE DEVICAM RIKHTAM ITUNES IFUN BOX PC SUIT FOR IPHONE
    MISHE RAHNAMAII KONIN?
    TAHALA INJORI NASHODE BOD
    EMKAN DARE BA WIN 8 NASHE BESHE?:d
    AMA HICHKODOM ASAN DEVICE RO NEMISHNASE YANI VASL NEMISE
    • 0
  3. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 29 خرداد 1392 21:59
    3
    سلام
    بزرگ بود
    و از اهالی امروز بود
    و با تمام افقهای باز نسبت داشت.

    ممنون کافه.
    • 0
  4. User Avatar
    • hunter
    • در تاریخ : 29 خرداد 1392 22:26
    4
    و[b]اقعا خدا بیامرزتش[/b] :recourse:
    • 0
  5. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 29 خرداد 1392 22:50
    5
    رحمت خدا بر استيو جابز بزرگ ، روحش شاد ، امّا كاش بود .
    • 0
  6. User Avatar
    • mansour123321
    • در تاریخ : 30 خرداد 1392 00:25
    6
    mamnon az admine gol :D man memberama user passam yadam nemiad :D
    kheili mersi bayad berim tavize windows :D
    • 0
  7. User Avatar
    • zxr
    • در تاریخ : 30 خرداد 1392 00:28
    7
    با سلام خدمت همه برو بچس گل کافه اپل !

    به نظر من که بهترین دوران یعنی دوران طلایی اپل همون ورِژن ios 5.1.1 بود با گوشی های iPhone 4s ودوران تکرار نشدنی بود و دیگر تکرار نخواهد شد اون هم به خاطر بهره گیری از فناوری یه خره کامپیوتر یا بهتره بگم یه عجوبه بود که خودش نبود ولی هنوز که هنوزه از فناوری اختراع شده توسط او استفاده میکردند آن مرد کسی نبود جز Steve Jobs که عالم دیگر شاید همچین چیزی نبیند روحش شاد!
    • 0
  8. User Avatar
    • احمد رضا
    • در تاریخ : 30 خرداد 1392 02:35
    8
    نمیدونم بگم چی حقا که خوب بود ولی کاشکی بود خدارحمتش کنه :recourse:
    • 0
  9. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 30 خرداد 1392 10:54
    9
    [b]mansour123321[/b],
    [b]iApple[/b],
    اقا کی گفته ایتونز رو ویندوز 8 نصب نمیشه و یا کار نمیکنه؟؟؟؟
    من الان ویندوز 8 اینترپرایز دارم و بدون هیچ مشکلی دارم از ایتونز استفاده میکنم!!!!
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کافه اپل

محصولات اپل و گلچینی از کالاهای دیجیتال و برگزیده را با اعتماد از فروشگاه اینترنتی کافه اپل خریداری کنید
بالا