کانال تلگرام کافه اپل

جنگ خدایان: مقایسه 4 گوشی هوشمند جهان

تاریخ :
نظرات : 35
  • 25

 

 

 

 

تیم کافه <!--filter:اپل-->کافه اپل<!--/filter--> در این پست به مقایسه 4 گوشی هوشمند قدرتمند دنیا می پردازد. این 4 گوشی، حرف اول را در جهان می زنند. مقایسه میان این گوشیها بسیار دشوار است زیرا هر کدام ویژگیهایی را دارا هستند که شاید نتوان روی آن به عنوان نقطه ضعف نگاه کرد.

گوشیهای مورد مقایسه عبارتند از:

Apple iPhone 4S

Samsung Galaxy Note I9220

HTC Sensation XL

Sony ericsson Xperia Arc S

 

 

 

Apple iPhone 4S

iPhone 4S  یکی از قدرتمندترین گوشیهای ساخته شده توسط اپل است. این گوشی که آخرین یادگار مرحوم استیو جابز بود، از نظر ظاهری با iPhone 4 تفاوتی ندارد اما از نظر سخت افزاری تفاوت دارد. iPhone 4S دارای پردازنده 1 گیگاهرتزی دوهسته ای است که البته نسبت به رقیبان خود آنچنان که باید و شاید برتری ندارد.سیستم عامل به کار برده شده در این گوشی iOS است که سیستم عال اختصاصی کمپانی اپل است. دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل همراه فوکوس اتوماتیک و فلش است که کیفیت عکس برداری آن عالی و فیلم برداری آن Full HD است. دوربینی هم با کیفیت VGA در جلو دارد که مختص تماس های ویدیویی است. صفحه نمایش این گوشی 3.5 اینچ است که از نظر تراکم بالاترین تراکم را در بین رقیبان خود دارد.

 

 

 

 Samsung Galaxy Note I9220

گوشی Galaxy Note از برترین گوشیهای شرکت سامسونگ محسوب می شود از نظر ظاهری شبیه نسل قبلی خود یعنی Galaxy SII است اما از نظر ابعاد حدود ۱ میلیمتر پهن تر و از نظر وزن۶۰ گرم از SII سنگین تر است. Galaxy Note تنها گوشی جهان است که دارای صفحه نمایش Super AMOLED HD است و اندازه آن 5.3 اینچ است که بزرگترین سایز صفحه نمایش میان رقبای خود را دارد. از نظر تکنولوژی Panel، یکی از بهترین ساخته های Panel محسوب می شود زیرا بیشترین زاویه دید و رنگهای درخشان را داراست. پردازنده این گوشیARM Cortex-A9 که 2 هسته ای است و 1.4 گیگاهرتز قدرت دارد. پردازنده گرافیکی Mail 400 آن شگفتی آفریده زیرا از نظر گرافیک این گوشی را در سطح بالایی قرار داده است. سیستم عامل آن آندروید 2.3 (Gingerbred) است به زودی نسخه 4 آن به بازار می آید. دوربین آن ۸ مگاپیکسل است که قابلیت فوکوس اتوماتیک، فیلم برداری Full HD دارد. این گوشی نیز دارای دوربین جلو برای تماس های ویدیویی دارد. یکی از ضعف های این گوشی کیفیت صدای نامطلوب آن است که این ضعف، باعث عقب افتادن از رقیبان شده است.

 

 

 

HTC Sensation XL

HTC Sensation XL یکی از شاهکارهای HTC بود که در زمستان 2011 وارد بازار شد. این گوشی از نظر کیفیت صدا بی نظیر است که واقعا همه را به حیرت می آورد. سیستم عامل این گوشی همان Galaxy Note است. صفحه نمایش HTC لمسی رنگی خازنی از نوع S-LCD است که اندازه آن 4.3 اینچ می باشد. دوربین 8 مگاپیکسلی XL همراه فوکوس اتوماتیک و فلش دارد. دوریبن جلو جهت تماس های ویدیویی نیز دارد. پردازنده این گوشی بسیار قدرتمند است، 1.5 گیگاهرتز تک هسته ای. ضعف این گوشی پشتیبانی نکردن از SD Card است.

 

 

 

Sony ericsson Xperia Arc S

همانطور که می دانید همکاری دو شرکت Sony و Ericsson به پایان رسیده و دیگر محصولات مشترک از این دو شرکت به بازار نخواهد آمد. گوشی Acr S آخرین محصول و بهترین محصول این دو شرکت بود.بسیار زیبا و خوش دست طراحی شده و زیر آن به صورت منحنی می باشد. سیستم عامل آن آندروید 2.3 (Gingerbread) است. دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل است که فوکوس اتوماتیک، فیلم برداری Full HD و عکس برداری سه بعدی. صفحه نمایش Acr S لمسی رنگی خازنی از نوع Backlit LCD می باشد که اندازه آن 4.3 اینچ است. قدرت پردازنده Arc S بد نیست و 1.4 گیگاهرتز قدرت دارد اما تک هسته ای است.

 

 

 

مقایسه 4 تا گوشی هوشمند CafeApple . Net

 

 

نظرات

  1. User Avatar
    • مهدی
    • در تاریخ : 14 اردیبهشت 1391 08:11
    1
    جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
    همشون رو دوست دارم
    به جز سامسونگ 3 تاش رو داشتم
    به نظر من htc sesnstion di ]dc nd'aj
    من اونو پیشنهاد میکنم
    • 0
  2. User Avatar
    • Mitra
    • در تاریخ : 31 اردیبهشت 1391 16:17
    2
    من samsung galaxy note رو دوست دارم....به نظرم خيلي بهتر از بقيه گوشى هاست...htc هم خيلي زود شارژ خالى ميكنه..و از اين نظر خوب نيست...
    • 0
  3. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 7 خرداد 1391 22:26
    3
    سلاممم
    نمی دونم چرا هیچ گوشی به دلم نمیشینه جز اپل :belay:هیچ وقط از دیدنش خسته نمیشی :love:
    خدایش با اینکه رم و پردازندش نصبت به بقیه گوشیا پاینتره بازم سروره همشونه :bully:



    samsung galaxy note (البته بگیم مینی تبلت بهتره خیلی بزرگه اندازش برای یک موبایل) ولی خیلی بازی کردن باهاش حال میده چون صفحه بزرگی داره
    • 0
  4. User Avatar
    • stranger
    • در تاریخ : 8 خرداد 1391 13:39
    4
    خداییشم اپل یه چیز دیگست
    اگه از نظر گرافیک یا پردازندش هم بگی، تو عمل میبینی که همون سی پی یوی یک گیگ 4g هم خیلی سر تر و هم پر سرعت تر از galaxy note یا sensation یا هر گوشی دیگه هستش
    توی گرافیک هم همینتور، از اجرای بازی هاشون همه چیز پیداست
    حال 4s که بماند :fellow:
    • 0
  5. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 9 خرداد 1391 04:59
    5
    stranger,
    سلاممم اره قبول دارم من که شدیدا منتظره ایفون 5 هستم :tongue:

    iApple,
    سلام داداش گل گفتی :bully:

    مقایسه بین iphone 4s و galaxy s3 بزارید ببینیم این اسباب بازی جدید سامسونگ چیکار کرده :lol:
    • 0
  6. User Avatar
    • mahdi
    • در تاریخ : 12 خرداد 1391 23:18
    6
    سلام

    به نظر من GALAXY NOTE از همشون بهتر چون که تمامه امکاناتش بجز کیفیت صدا از همشون بهتر و این مشکل شم از اندرید 4 هست .
    • 0
  7. User Avatar
    • nilo
    • در تاریخ : 14 خرداد 1391 19:22
    7
    donya galaxy not apple dg bakhte .har ghodrati ta ye jae mimone dg dor dore samsunge
    • 0
  8. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 09:43
    8
    nilo,
    نظرتون محترم
    ولی پیکانو هرکاریش کنی بنز نمیشه!
    • 0
  9. User Avatar
    • Mohammad Bagheri
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 10:44
    9
    Editor,
    چرا اینا اینطوری ابراز و احساسات می کنن؟ مثل پدرام تو اون یکی پست، اگه جلوشو نمی گرفتیم، فکر کنم میرفت سازمان ملل شکایت می کرد به خاطر مطلبی که گذاشتیم wink
    • 0
  10. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 10:51
    10
    iAdmin,

    :lol: خون جلو چشاشو گرفته بود شانس اوردی نیومد کافینتو اتیش بزنه
    • 0
  11. User Avatar
    • pedram
    • در تاریخ : 15 خرداد 1391 13:23
    11
    سلام
    سامسونگ صدای مکالمه کمه یا صدای پخش موزیک
    • 0
  12. User Avatar
    • behnood
    • در تاریخ : 30 خرداد 1391 15:53
    12
    خسته نباشید بنظر من محصولات اپل و با هیچ محصول دیگه ایی نمیشه مقایسه کرد هر گوشی که داشتم بعد از چند روز از چشمم میفتاد ولی در مورد محصولات ایل باور کنید اینجوری نیست .زندگی بدون اپل معنی نداره
    • 1
  13. User Avatar
    • fmohammadali
    • در تاریخ : 3 تیر 1391 00:31
    13
    سلام به تمام دوستان.فقط آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآي فففففففففففففف ووووووووووووووووووو ننننننننننننننن
    اگه بهترين نبود تو دنيا با تعداد كم محصول حرف اولو نميزد.حيف كه تو ايران زياد ارزش آيفون رو نميدونن.بهترين كيفيت ساخت بين تمام برند هارو داره فيلم مقايسه مقاومت بدنه آيفون 4اس و گالاكسي اس 3 رو ببينيد متوجه ميشيد.
    مرسي از سايتتون معلومه آيفون طرفداراش داره زياد ميشه.
    • 0
  14. User Avatar
    • amin
    • در تاریخ : 21 تیر 1391 21:54
    14
    سلام به همه من امین هستم 2 ماه شاید نشه که اپل خریدم باور کنید خیلی انتظارش و کشیدم اما ارزش داشت قبل این سامسونگ ویو داشتم اچ تی سی داشتم ویندوز خور بازم اما اما اما اپل به قوله مدیر کلهای عزیز یه چیزه دیگه است.خدایش اینه بنز کلاس داره؟
    • 0
  15. User Avatar
    • مرتضی
    • در تاریخ : 24 تیر 1391 18:15
    15
    sony az hamashoon behtare

    iphonam khobe...

    amma iphone ye marke azash .. ya hafeze 64 GB ... va inke to daste addam mashhoorast Geroooooooone

    ridim ro iphone o maiphone

    aghlani fekr koni ..... ooon amrikayyiaa to pool dar ovordan maheran dg...dg...

    just SONY... avalam ba ma boode .... badananesham hast hamgam ba aksare jammee

    thanx Sony. make.believe
    • 0
  16. User Avatar
    • farshad.mob
    • در تاریخ : 27 تیر 1391 16:48
    16
    به نظر من فقط اپل و سونی اریکسون البته بهتره بگیم سونی (هم از نظر ظاهر و هم کارکرد )
    • 0
  17. User Avatar
    • مسعود
    • در تاریخ : 31 تیر 1391 15:51
    17
    جالبه چون من سامسونگشو دارم خانومم اپل همشم باهم کل داریم که کدوم بهتره اما دوتاشو که از نزدیک باهم مقایسه میکنیم اپل برنده میشه اما من از گوشی سامسونگ خودم خیلی راضیم و با اپل عوضش نمیکنم.
    وقتی با سامسونگ GAMEبازی میکنی یا PAGE FACEBOOKچک میکنی به خاطر صفحه و وضوح تصویری که داره دیوانت میکنه
    خلاصه هرکدوم یه قابلیتهای خاصی دارند که خیره کنندس /البته اپل امریکایی و سامسونگ کره جنوبی آمریکا کجا کره جنوبی کجا///
    این مطلب دور از چشم خانومم نوشتم اگه بخونه بدبخت میشم // :lol:
    • 0
  18. User Avatar
    • مهمان
    • در تاریخ : 8 مرداد 1391 12:39
    18
    من بطور كل از ios بدم مياد نميدونم چرا؟ بنظرم گلكسي اس III بايد بهتر از 4S باشه!
    • 0
  19. User Avatar
    • rAUOF
    • در تاریخ : 10 مرداد 1391 19:58
    19
    Fek Konam Iphone 4 Yeki Az behtarin Goshihast va Hamishe Ham Behtarin Goshi Khahad mand
    • 0
  20. User Avatar
    • Mohammad Bagheri