کانال تلگرام کافه اپل
» » مایکروسافت: سرفیس من بهتره!

مایکروسافت: سرفیس من بهتره!

تاریخ :
نظرات : 13
  • 5

مقایسه سرفیس ویندوز و آیپد

مایکروسافت از فروش کم سرفیس به ستوه آمده و قصد دارد سرفیس را به برترین تبلت جهان تبدیل کند. این شرکت سرفیس و آیپد را مقایسه می کند و سرفیس را به عنوان پیروز میدان معرفی می کند، مقایسه ای که در نوع خود جالب و کمی خنده دار است. با کافه اپل همراه باشید ...
مایکروسافت در اقدامی جدید سعی دارد با مقایسه سرفیس و آیپد، برتری تبلت خود را نسبت به آیپد اپل نشان دهد. مایکروسافت در این بررسی جانب دارانه، رزولوشن فوق العاده بالای آیپد، اپلیکیشن های بسیار بیشتر در اپ استور نسبت به ویندوز RT را مورد مقایسه قرار نمی دهد. طول عمر باتری، ابعاد، وزن، سایز صفحه نمایش و قیمت را نشانه های برتری سرفیس بر آیپد می داند.مایکروسافت از روش خوبی برای تبلیغ تبلت ویندوز 8 خود استفاده نکرده است و به نظر نمی رسد با استقبال کاربران مواجه شود.
نظر شما چیست؟ بهتر نیست مایکروسافت بررسی ها را به کارشناسان واگذارد و خود به خواسته کاربران و ضعف های سرفیس توجه کند؟

 

منبع: NEOWIN

ترجمه و بازنشر: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • asimasi
    • در تاریخ : 12 خرداد 1392 19:03
    1
    واقعا جالب.ملاکهای مهمی رو مورد بررسی قرار داده .!!!!!!!
    • 0
  2. User Avatar
    • Desmond
    • در تاریخ : 12 خرداد 1392 20:23
    2
    بازاریابی شاد باشن بیچاره ها توهم دارن نمیدونن دارن در مورد ابر غول تبلت ها حرف میزنن!!!!!
    • 0
  3. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 12 خرداد 1392 20:32
    3
    هر دوتا خوب هستن ، ولی انصافاً ipad چیزه دیگه ای هست ، ios تا ابد بی رقیبه از نظر من ...
    • 0
  4. User Avatar
    • mohsen53
    • در تاریخ : 12 خرداد 1392 21:03
    4
    RT واقعا آشغاله ولی Surface PRO واقعا عالیه هم لپتاپه هم تبلت اگه چند سال بگذره و برنامه نویس ها به ویندوز 8 نوجه بیشتری داشته باشند ممکنه مایکروسافت موفق شه
    • 0
  5. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 12 خرداد 1392 21:57
    5
    کسانی که عضو نیستند، نمی توانند اینجا را مشاهده کنند.
    • 0
  6. User Avatar
    • hunter
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 00:29
    6
    تنها چیزی که واقعا منو ناراحت کرده در سیستم عامل ios فایل منیجر درست و حسابی براش نیست و حتما نیاز به جیبریک داره متاسفانه . :recourse:
    خدا کنه تو ios جدید این مشکل برطرف بشه که از همه چیز واجب تر همین هست :fellow:
    • 0
  7. User Avatar
    • jimmy1993
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 00:33
    7
    یک نرم افزار ارسال و دریافت اس ام اس برای ای پد مینی اپل معرفی کنید
    کچکر از سایت خوبتون

    لطفا روش استفاده از ای بوک اپلو اموزش بدید
    • 0
  8. User Avatar
    • irooniboy
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 01:20
    8
    اصلاً مايكروسافت تو خوبي ، هرچي كه ميگي باشه ، اسمت تو زندگيم باشه نحسه ، هر آشغالي ام ساختي ناز شصتت ، ديگه عملت نره بالا مايكروسافت داغون ، خودتو با اپل مقايسه نكن ميشي مث گلدون . اپل كجا و تو زيقي كجا ، گريه نكن مايكروسافت ، حركتش مث بچه كوچيكاست . از چي بگم از اين مايكروسافت خز ، با وسايلش كار مي كني ميشه مث پلوپز .
    • 0
  9. User Avatar
    • mobin_6177
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 10:34
    9
    salam khaste nabashi admin lotfan app window media player ro baraye dawnload bezar.kheli mamnon misham
    • 0
  10. User Avatar
    • mohammad hasan
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 13:16
    10
    فقط سیب گاز زده
    • 0
  11. User Avatar
    • star wars 4g
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 13:47
    11
    mr.feri,
    بله همیشه ios ابدی هست♥ wink
    • 0
  12. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 13 خرداد 1392 15:10
    12
    سلام
    مایکروسافت شرکت بزرگیه من هدست ساخت این شرکت رو استفاده میکنم و سرفیس هم تبلت قابل قبولیه. ولی دنیای تبلیغاته اغراق و بزرگنمایی توش حرف اول رو میزنه. ما باید هوشیار باشیم و بصیرت!!!! داشته باشیم. نباید خودش تبلیغش میکرد بیطرفانه نیست. تازه اونهم با این پارامترها!
    • 0
  13. User Avatar
    • Apricot
    • در تاریخ : 30 تیر 1392 14:54
    13
    Mr. Fery, star wars 4g
    آی او اس فوق العاده اس و حداقل تا یکی دو سال دیگه بی رقیبه ولی نه تا ابد،
    ای بسا روزی بیاد که تو همین ایرانمون رو دست آی او اس بزنن
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا