کانال تلگرام کافه اپل

کنسول بازی جدید مایکروسافت معرفی شد: Xbox One

تاریخ :
نظرات : 13
  • 6

سرانجام امشب کنسول بازی جدید مایکروسافت معرفی شد، جدیدترین کنسول مایکروسافت Xbox One نام گرفته است و همه ی پیش بینی ها را در مورد نام احتمالی ایکس باکس بعدی بر هم زده، چرا که همه  آنرا Xbox 720 می دانستند. در ادامه با ویژگی های کنسول جدید مایکروسافت آشنا خواهیم شد، پس با کافه اپل همراه شوید.
از ویژگی های جدید، که تجربه کار با ایکس باکس وان را لذت بخش می کند قابلیت کنترل صوتی آن است، به طور مثال با گفتن Xbox On روشن می شود و با صفحه ای شبیه به ویندوز 8 روبرو خواهید بود.
ناگفته نماند در ایکس باکس وان از پردازنده ۸ هسته ای استفاده شده است، همچنین از سه سیستم عامل به طور یکپارچه استفاده شده است، اولی سیستم عاملی جدید با نام Xbox OS است که مایکروسافت برای اولین بار از آن بهره گرفته است، سیستم عامل دوم کرنل ویندوز و سومی برای برقراری این دو سیستم عامل در نظر گرفته است.
 ایکس باکس جدید تنها یک کنسول نیست، بلکه با دنیایی از ویژگی های جدید و هیجان انگیز همراه است. ایکس باکس وان از اینترنت اکسپلور برای مرور وب بهره گرفته و اسکایپ را جایگزین ویندوز لایو مسنجر کرده تا کاربران از تماس تصویری با کیفیت HD بهره بگیرند.
با هر کنسول ایکس باکس یک کینکت عرضه خواهد شد، این کینکتت دارای دوربینی HD با کیفیت 1080P و اسپیکری فوق العاده است.

نوآوری های مایکروسافت برای کنسول جدیدش به کینکت خلاصه نشده است. دسته ایکس باکس وان با ۴۰ ویژگی جدید همراه است، مایکروسافت دلیل دوباره طراحی دسته را هماهنگ بودن با کینکت جدید این کنسول می داند.

باید دید Xbox One توانایی رقابت با شوالیه بعدی Sony، یعنی PlayStation 4 را دارد یا خیر؟

 

منبع: The Verge

ترجمه و بازنشر: کافه اپل

 

ADs

نظرات

  1. User Avatar
    • hadifoladi
    • در تاریخ : 31 اردیبهشت 1392 23:46
    1
    این چه ربطی به اپل داشت؟؟؟؟ :no:
    • 0
  2. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 03:22
    2
    سلام
    علاوه بر این، os اش یه نمه دستکم تو اسم به تن سیستم عامل اپل خورده!
    • 0
  3. User Avatar
    • iParsa
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 09:20
    3
    ايول خيلي باحاله!
    • 0
  4. User Avatar
    • mohsen53
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 10:51
    4
    یه تبلیغ از این دیده بودم اصلا باورم نمیشد یه همچین تکنولوژی وجود داشته باشه.این دستگاه کل اتاق رو به فضای بازی تبدیل میکنه .انصافا توی کنسول ها مایکروسافت حرف اولو میزنه
    • 0
  5. User Avatar
    • Apricot
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 11:42
    5
    سلام به همه!
    این Xbox هم چیز بدی نیست هاااا :)
    میگم راستی ادمین جان خبر داری Apple Store برای چی بسته س؟ نکنه یه محصول جدید دارن؟
    • 0
  6. User Avatar
    • MaRc0
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 12:04
    6
    من که تابستون اگه به ایران بیاد می خرمش
    ویژگی های خوبی داره
    • 0
  7. User Avatar
    • star wars 4g
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 14:12
    7
    اینارو ول کنید کی میاد؟من رفتم یو .... ویدئوی رونمایی رو دان کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fellow:
    • 0
  8. User Avatar
    • GIYUTIN
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 16:49
    8
    قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 0
  9. User Avatar
    • sir alex
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 18:37
    9
    مايكروسافت تو هيچي اول نيست ولي سوني تو كنسول بازي بهترينه قدرتش فوق العادس راستي اگه اپل كنسول بازي بسازه چي ميشه؟؟؟
    • 0
  10. User Avatar
    • alikx
    • در تاریخ : 1 خرداد 1392 23:45
    10
    sir alex,

    انصافا بخوایم مقایسه کنیم فرق play station و xbox شده مثل فرق nokia و iphone .
    ایکس باکس مثل ایفون هر روز داره پیشرفت میکنه و تکنولوژی های جدید و پیشرفته ای رو وارد بازار میکنه که نظر خیلی از کمپانی ها و مردم رو جلب میکنه مخصوصا با این کنفرانس اخرش که ترکوند.
    play station هم مثل nokia درسته که قبلا ابهت خاص خودش رو داشت و هیچی به پاش نمیرسید حتی ایکس باکس هم در اون اوایل در مقابلش هیچی نبود ولی بعد از گذشت این همه سال هنوز ps همون استایل قدیمیشو داره و تغییر چشم گیری نکرده و تکنولوژی منحصر به فردی نداره. مثلا همین move مثله nintendo wii بود و چیز جدیدی نداشت فقط اب و تابش داده بودن ولی kinect نظر دنیا رو به خودش جلب کرد و هکر های زیادی به بررسی اجزای این دستگاه پرداختن .

    به هرحال باید واقع بین بود که مایکروسافت خیلی از سونی پیشی گرفته ولی سونی داره در جا میزنه.
    • 0
  11. User Avatar
    • Editor
    • در تاریخ : 2 خرداد 1392 09:58
    11
    ماشالا xbox wink
    خوبه با وجود ی رقیب سرسخت سونی مجبوره بیشتر تاتش کنه پیشرفت کنسول بازی سریع تر میشه
    اپل به جای ساعت مچی باید کنسول بازی میزد :lol:
    • 0
  12. User Avatar
    • mohammad pakivand
    • در تاریخ : 2 خرداد 1392 10:03
    12
    جالب بود باز هم از این مطالب بگذارید .
    لطفاً خبر playstation 4 را هم بگذارید .
    • 0
  13. User Avatar
    • Behrad
    • در تاریخ : 19 خرداد 1392 14:37
    13
    Xbox akha amsal miad
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا