کانال تلگرام کافه اپل
» » ابرخازن ها؛ انقلابی عظیم در باتری های شارژی

ابرخازن ها؛ انقلابی عظیم در باتری های شارژی

تاریخ :
نظرات : 10
  • 14

Super Capacitor

در خبرها آمده که رفته رفته ابرخازن ها جایگزین خازن های معمولی در باتری های شارژی خواهد شد. شاید پیش خودتان بپرسید، ابر خازن جیست و چه تفاوتی با باتری های معمولی شارژي دارد؟! ما به شما در کافه اپل توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.
ابر خازن نوعی خازن است که ظرفیت بیشتری نسبت به خازن های معمولی دارد. این ظرفیت بیش از هزاران برابر نسبت به خازن های معمولی است. بدان معنا که نه تنها شارژ دستگاه سریع تر می شود، بلکه عمر باتری نیز افزایش می یابد. به طور مثال مک بوک در عرض چند ثانیه شارژ می شود و تا یک ماه شارژش باقی می ماند.
مطمئنا در صورت وقوع یافتن این امر حرکت بزرگی در تاریخ ساخت گجت ها اتفاق خواهد افتاد. تا آن روز، از راههایی که باعث افزایش عمر باتری می شود و همچنین از توییک فوق العاده مدیریت باتری استفاده کنید.
منبع: WikiPedia, کلیک
بازنشر: کافه اپل

نظرات

  1. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 00:46
    1
    الان توی اسمارت فون ها بیشتر از 2300ma باطری داریم ؟
    • 0
  2. User Avatar
    • fenon
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 11:42
    2
    سلام ادمین.میخواستم بگم اگه میشه اگه بازی clash of clans چیت داره واسه دانلود بزار
    • 0
  3. User Avatar
    • mohamad i988
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 11:44
    3
    salam admin cydia man kolan har kari mikonam kamel load nemishe hich faili ham tosh nis alan ye chan haftei mishe
    • 0
  4. User Avatar
    • mohamad i988
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 13:29
    4
    iApple,
    salam mohamad jan fek konam moshkel az toiik bashe hala ye chek mikonam behet khabar midam merci babate rahnemait
    • 0
  5. User Avatar
    • peyman.j
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 16:32
    5
    mr.feri,
    بله اس4 باتریـــ 2600 دارهــ
    • 0
  6. User Avatar
    • soroush.radikal
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 17:15
    6
    mr.feri,
    بازم که گل کاشتی !!!!!!!!!!!!!!!
    2500 بده s4 بخر 2600 میلی ، شایدم سینی ، آشغال چینی !
    • 0
  7. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 25 اردیبهشت 1392 22:24
    7
    سلام
    باطرى گلکسی نوت دو ٣١٠٠ هستش و جز موتورولا رقيبى نداره چون باطری موتورولا 3300 هستش
    ولی این گوشیها به خاطر سیستم عامل اندرویدشون نسبت به آیفون بیشتر از باطری کار میکشن دلیل دیگه چارهسته ای بودن این گوشیهاست ولی آیفون به خاطر سیستم عامل روان و زیبای ios نیازی به افزایش تعداد هسته های پردازشگرش نداره که رس باطری رو بکشه.
    سپاس از کافه.
    • 0
  8. User Avatar
    • mr.feri
    • در تاریخ : 26 اردیبهشت 1392 13:45
    8
    soroush.radikal,

    سوال بود !

    Cdrataei,

    گلکسی نوت ، تبلت هست نه اسمارت فون
    • 0
  9. User Avatar
    • Cdrataei
    • در تاریخ : 26 اردیبهشت 1392 21:14
    9
    mr.feri
    سلام
    حالا شما دوست داری به گوشی پنج و نیم اینچی تبلت بگی ملالی نیست ولی Motorola Razr Maxx با باطری 3300 اندازه صفحه نمایشش 4.3 هم تبلته؟! از فبلت نوت دو هم باطریش بیشتره.
    • 0
  10. User Avatar
    • fahime
    • در تاریخ : 2 تیر 1392 12:45
    10
    salam bacheha man 1komak bozorg bara tahghigham mikham harki rajebe zakhire enerji etelaat dare behem bege
    • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام کافه اپل
بالا